Blogger Widgets




12 Νοεμβρίου 2011

Διαθέτεις ένα λεπτό? αν ναι,δες αυτό!

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς αυτή τη διαφήμιση δείτε την όλοι..
Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα μπορείς να περάσεις τόσα πολλά μηνύματα...


Πόσο ανάγκη έχει ο διπλανός σου  ένα άγγιγμα αγάπης, πόσο ανάγκη έχει να του δώσεις αυτό που μπορεί να γεμίσει την καρδιά του.
Κοίταξε, και άφησε την καρδιά σου ανοικτή, μπροστά στις εικόνες αυτές που θα δεις, και θα διαπιστώσεις ίσως, το πόσο μακρυά βρισκόμαστε πολλές φορές, σαν πιστοί άνθρωποι απ`αυτή την πραγματικότητα.
Πραγματικά έκλαψα μόλις  είδα αυτό το βίντεο, με το τόσο μεγάλο μήνυμα, και δεν το λέω για να δείξω το τι ευαίσθητος, και συμπονετικός είμαι, αλλά το πόσο μακρυά στο βάθος βρίσκομαι.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι:
Κύριε ελέησέ με, και βάλε μέσα μου τα δικά σου σπλάχνα, τα αληθινά.
Σε παρακαλώ, βλέπω με ντροπή μέσα μου το ποιος είμαι, και το που βρίσκομαι, βοήθησε με!
Και άλλαξε μέσα μου αυτή την καρδιά του νοιάζομαι περισσότερο για μένα!
`Ελεος! `Ελεος!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη