Blogger Widgets




31 Οκτωβρίου 2011

Aσμα Ασμάτων Α.1-2

Το `Άσμα Ασμάτων είναι ένα αλληγορικό ποιητικό βιβλίο.
Εκφράζεται η αγάπη ενός άντρα και μιας γυναίκας.
Συμβολικά θέλει να μας δείξει την απέραντη αγάπη Του Θεού, που είναι ο Νυμφίος,  και την σχέση που θέλει να έχει με τον λαό Του, την Νύμφη Του,  την εκκλησία Του. 

Άσμ. 1:1-2
Το Άσμα των Ασμάτων, το του Σολομώντος.
Ας με φιλήση με τα φιλήματα του στόματος αυτού. Διότι η αγάπη σου είναι καλητέρα παρά τον οίνον.
ΝΥΜΦΗ: 
Κύριε μπορώ να καταλάβω όταν μια γυναίκα λέει:<<`Άφησέ τον να με φιλίση, με τα φιλιά του στόματός του>>, αλλά για ένα άνδρα μου είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβω.
Μπορείς να μου το εξηγήσεις, να μου πεις τι σημαίνει?
ΙΗΣΟΥΣ:  Αυτό σημαίνει Αγάπη, απαλότητα, τρυφερότητα, να ξεχυθεί ευλογία επάνω σου, να φυσήξω απαλά επάνω σου με τον αέρα του Πνεύματός μου, να ψιθυρίσω Το Λόγο μου στο αυτί σου, να περάσουμε πολύτιμο, και ποιοτικό χρόνο συντροφιά μαζί, εγώ και εσύ.
Είναι η οικειότητα του Πνεύματός μου, με το πνεύμα σου, είναι η ζεστασιά της αγάπης μου για σένα.
Η αγκαλιά της αγάπης σου, είναι καλύτερο από το κρασί για μένα.
Περιμένω μια τέτοια οικειότητα της σχέσης μας, μόνο να είμαστε μαζί.
Περιμένω εσένα να περάσεις ώρα μαζί μου.
Τα φιλιά σου είναι δοξολογία, αυτό με μεθάει περισσότερο και από το κρασί.
Βάλε το κεφάλι σου στο στήθος μου, και αναπαύσου εκεί όπως ο Ιωάννης, εκεί μέσα στην αγκαλιά μου είσαι ασφαλής.
ΝΥΜΦΗ:    Κύριε, γιατί η αγάπη σου είναι καλύτερη από το κρασί?
ΙΗΣΟΥΣ:     Η αγάπη σου με μεθάει, μου δίνει ένα ζεστό συναίσθημα μέσα μου.
Δεν θα υπάρχουν παρενέργειες στη μέθη αυτή, και μπορεί να κρατήσει για πάντα, είναι αιώνια!
Είναι ο λόγος για τον οποίο πέθανα, είναι η μεγαλύτερη μου αμοιβή.
ΝΥΜΦΗ:  Κύριε, τι είναι αγάπη, και τρυφερότητα?
ΙΗΣΟΥΣ:   Να κάνω αυτά τα μικρά πράγματα που εσύ θέλεις να κάνω, για σένα, μόνο για σένα, για να σε ευλογήσω.
Απολαμβάνω να σου δίνω ευχαρίστηση, να καλύπτω τις ανάγκες σου, τίποτα δεν είναι δύσκολο για μένα, και δεν θα κρατήσω τίποτα από σένα.
Σ`αγαπώ, και η επιθυμία μου είναι να σε ευλογώ.
Τα ελέη Του Κυρίου δεν είναι μόνο για μία φορά, αλλά διαρκούν για πάντα!
ΝΥΜΦΗ:    Μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο περισσότερο, τι σημαίνει να πνεύσεις απαλά με την αύρα Του Πνεύματός Σου?
ΙΗΣΟΥΣ:   Η φωνή μου έρχεται απαλά, ψίθυρος στο αυτί σου.
Μάθε να διακρίνεις τη φωνή αυτή, είναι τόσο χαρακτηριστική, που μόνο οι αγαπημένοι μου σαν και εσένα μπορούν να την ακούσουν.
`Έχε την ευαισθησία να αντιλαμβάνεσαι, την ώρα που θα εκφρασθώ ώστε να ακούσεις εμέ.
Ο άνεμος Του Πνεύματός μου, παίρνει  αυτό που θέλω να πω, και το προσφέρει σε εσέ.
Το Πνεύμα μου είναι η αναπνοή μου, Το Πνεύμα Μου, είναι ζωή.
`Έπνευσα μέσα στον Αδάμ, και έλαβε πνεύμα  ζωής.
ΝΥΜΦΗ:  Τι εννοείς ότι το Πνεύμα σου είναι η ζωή?
ΙΗΣΟΥΣ:  `Οτι έχει τη δύναμη να μεταφέρει τη ζωή αυτή σε ολόκληρη την ανθρωπότητα, όπως και ο Νέος Αδάμ.
ΝΥΜΦΗ:  Λες ότι τα φιλιά μου είναι δοξολογία, μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο ακόμα?
ΙΗΣΟΥΣ:   Ναι, όταν με δοξάζεις είναι σαν να με φιλάς.
Η αίνεσή σου είναι διαφορετική. 
Μου αρέσει η αίνεσή σου, αλλά όταν με δοξολογείς, είναι αυτό που με ξεσηκώνει.
Αυτή είναι η ανταμοιβή μου.
Αυτός είναι ο λόγος που τα έκανα όλα αυτά να αξίζουν.
Η υπόσχεση για όλους αυτούς που περνάνε ώρες μαζί μου στη δοξολογία.
Οι καρδιές μας κτυπούν σαν ένα.
Είναι η ώρα που με φιλάς και αυτό το αγαπώ.
Αυτό ζητώ και επιθυμώ τόσο πολύ, και περιμένω, πάντα περιμένω, τη στιγμή που η Νύμφη μου, θα περάσει χρόνο μαζί μου, με μια γλυκιά αγκαλιά.
Αγαπητοί. αυτή είναι η επιθυμία Του Κυρίου!
Εμείς τι θα κάνουμε?
Από: Ιωάννα Γρίσπου


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη