Blogger Widgets




8 Απριλίου 2010


ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ
"...μακάριοι πάντες οι προσμένοντες αυτόν...δεν θέλεις κλαύσει πλέον: θέλει βεβαίως σε ελεήσει εν τη φωνή της κραυγής σου...και τα ώτα σου θέλουσιν ακούει λόγον όπισθέν σου, λέγοντα, Αύτη είναι η οδός, περιπατείτε εν αυτή, όταν στρέφησθε επί τα δεξιά και όταν στρέφησθε επί τα αριστερά... Εις εσάς θέλει είσθαι άσμα, καθώς εν τη νυκτί πανηγυριζομένης εορτής...και ευφροσύνη καρδίας..." (Ησαϊας 30:19,21,29).

Ο Ησαϊας έλεγε, "Εάν περιμένεις την ώρα του Κυρίου, εάν Του φωνάξεις πάλι, και επιστρέψεις στην εμπιστοσύνη σου σ'Αυτόν, θα κάνει για σένα όλα όσα είπε και περισσότερα".
Ο Θεός μπορεί να πει μόνο μια λέξη και ο εχθρός θα χαθεί από μπροστά μας:
"Διότι ο Ασσύριος δια της φωνής του Κυρίου θέλει καταβληθή..." (Ησαϊας 30:31).
Αγαπητοί μου, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα που να μην μπορεί να το λύσει ο Πατέρας μας, καμία μάχη που να μην μπορεί να την κερδίσει για χάρη μας, μόνο με ένα λόγο από το στόμα Του.
Ο Ησαϊας λέει ότι "η πνοή του Κυρίου" θα καταναλώσει κάθε τι που στέκεται εμπόδιο στο δρόμο μας (Ησαϊας 30:33).
Και όμως, αυτή η διαδικασία να εμπιστευόμαστε το Θεό σε όλα τα πράγματα δεν είναι εύκολη. Πρόσφατα εκζήτησα τον Κύριο για μια υπόθεση που αφορά το κτίριο της εκκλησίας μας στη Νέα Υόρκη. Είπα στο Θεό, "Σε εμπιστεύομαι γι'αυτό Πατέρα. Σε ζήτησα γι'αυτό, και τώρα θα παραμείνω γαλήνιος όσον αφορά την υπόθεση αυτή". Να πως μου απάντησε: "Δαβίδ, εκπλήσσομαι που με εμπιστεύεσαι σχετικά με το οικόπεδό σου, τα οικονομικά και άλλα πράγματα. Και όμως, ακόμα δεν με εμπιστεύεσαι για τη φυσική σου κατάσταση". Γνωρίζω καλά την ηλικία μου. Και ήμουν πολύ ανήσυχος για το τι θα συνέβαινε στην οικογένειά μου αφού έφευγα και πήγαινα στον Κύριο. Τα κατηγορητικά λόγια του Κυρίου με χτύπησαν σαν κεραυνός. Θα μπορούσα να βάλω στα χέρια Του κάθε υλική ανησυχία μου, αλλά όχι τις αιώνιες ανησυχίες μου. Τότε αντιλήφθηκα ότι, "Κύριε, θέλεις να Σου εμπιστευτώ τα πάντα, έτσι;" Ναι, αγαπητέ μου πιστέ, τα θέλει όλα-την υγεία σου, την οικογένειά σου, το μέλλον σου. Θέλει να Του εμπιστευτείς κάθε υπόθεση. Και θέλει να ζήσεις γαλήνια, με σιγουριά και ηρεμία. Έτσι, απομονώσου με τον Κύριο. Φέρε τα πάντα ενώπιόν Του. Έχει υποσχεθεί, "Θα ακούσεις τα λόγια μου πίσω σου, να σου λένε προς τα που να πας. Αυτός είναι ο τρόπος-τώρα, περπάτα εκεί". Η ανάπαυση είναι ένδειξη πίστης. Η δια πίστεως εμπιστοσύνη καταλήγει στην ειρήνη του νου. Και η αληθινή πίστη τα εμπιστεύεται όλα στα χέρια Του.

DAVID WILKERSON

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη