Blogger Widgets




28 Φεβρουαρίου 2010

Ο Ιησούς Χριστός πριν 2000 χρόνια


ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.
Ο Ιησούς Χριστός πριν 2000 χρόνια έλαβε δούλου μορφή και απαρνήθηκε τα ουράνια παλάτια Του, μόνο και μόνο για να σταυρωθεί για ΣΈΝΑ, ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ, να χύσει το αίμα Του για τον καθαρισμό των αμαρτιών όλων μας, για να μπόρεί έτσι ο άνθρωπος να έχει αιώνια ζωή δια ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΟΥ.

Αυτός ο κύριος, της αγάπης και του ελέους, σε αγάπησε, ποτέ δεν σε πλήγωσε, αντιθέτως πληγώθηκε εκείνος, και με τις πληγές του σου δίνει Σωτηρία και θεραπεία, και ελευθερία, φτάνει να τον ζητήσεις.

Ο Ιησούς μας άφησε το Λόγο του την Καινή Διαθήκη ώς παρακαταθήκη.
Άν νομίζεις ότι δεν έχεις σκοπό στην ζωή σου, άν η ζωή σου δεν έχει νόημα γιατί όλοι σε εγκατέλειψαν, γιατί όλοι σε πρόδωσαν, και βρίσκεσε σε μιά κατάσταση απόγνωσης, και ο μόνος σκοπός σου είναι να βλάπτεις τον εαυτό σου και να τον οδηγείς στην καταστροφή, μάθε μόνο ότι ο Ιησούς Χριστός, ο σταυρωμένος και ανεστημένος Κύριος χτυπάει την πόρτα της καρδιάς σου και θέλει να μπει μέσα στην ζωή σου, να την αλλάξει, να της δώσει νόημα, να σε αναπαύσει, να σου δώσει ζωή γιατί Αυτός είναι η ζωή. Ο Ιησούς Χριστός είπε: Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπαύσει. Άρατε τον ζυγόν μου εφ' υμάς και μάθετε απ' εμού, διότι πράος είμαι και ταπεινός την καρδίαν, και θέλετε ευρεί ανάπαυσιν εν ταις ψυχαίς υμών· διότι ο ζυγός μου είναι καλός και το φορτίον μου ελαφρόν.(Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον ια' 29-30).

Έλα στον Ιησού Χριστό, έλα στον Σωτήρα σου, σ' Αυτόν που σ' αγαπά πραγματικά, σ' Αυτόν που πέθανε για σένα. Άν του ανοίξεις την πόρτα της καρδιάς σου και Τον δεχθείς, δεν θα κερδίσεις μόνο αυτή την ζωή αλλά θα κερδίσεις και την αιώνια ζωή.

Πολλά τα ερωτήματα! ΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΝΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ; ΠΟΙΟΣ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ; ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΙΩΝΙΑ; ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ; ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ; ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ; ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ; ΠΟΙΟΣ ΜΕΣΙΤΕΥΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ; ΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ;


Μία η απάντηση! Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη