Blogger Widgets




3 Ιανουαρίου 2016

O Iησούς μας γνωρίζει.....

Αυτό και μόνο αγαπητέ μου αδελφέ και φίλε.
Αυτό μόνο  είναι αρκετό ώστε να αισθανόμαστε ασφάλεια στη ζωή μας,  για τα πάντα.
`Ότι ο Ιησούς μας γνωρίζει! Γνωρίζει ποιοι είμαστε. Γνωρίζει όπως λέμε το ποιόν μας…
Μας  ξέρει απ`όλες τις πλευρές, και τις καλές, και τις άσχημες. 
Ξέρει
πότε είμαστε πάνω, και πότε είμαστε κάτω. Είναι ο μόνος που γνωρίζει  με σιγουριά τα εντός μας, την καρδιά μας, γιατί αυτός ερευνά καρδιές και νεφρούς όπως μας λέει Ο `Αγιος Λόγος Του. Αυτός γνωρίζει τα κρυφά της καρδιάς μας, όλα μπροστά Του είναι γυμνά και τετραχιλισμένα, Αυτός μπορεί να βγάλει συμπεράσματα για το κάθε τι, γιατί ο άνθρωπος βλέπει το φαινόμενο, αλλά Ο Κύριος βλέπει την καρδιά. 1Σαμ. 16:7 …..δεδομένου ότι ο Κύριος δεν βλέπει όπως βλέπει ο άνθρωπος· επειδή, ο άνθρωπος βλέπει το φαινόμενο, ο Κύριος όμως βλέπει την καρδιά.
Μην σε καταβάλει η σκέψη το τι οι άνθρωποι μπορεί να λένε για σένα. `Άλλωστε τι μπορούν να πουν, ότι είσαι αμαρτωλός? Μήπως δεν είναι αλήθεια? Τι λες?                                               
Ο Παύλος είπε κάποια στιγμή: ότι ο Ιησούς Χριστός ήρθε στον κόσμο για να σώσει τούς αμαρτωλούς, από τους οποίους πρώτος είμαι εγώ· 1Τιμ. 1:15
Πρώτος είμαι εγώ λέει ο Παύλος. Μην φοβάσαι λοιπόν αν εσύ είσαι ο δεύτερος…
Αγαπητέ μου αδελφέ, για μας τους αμαρτωλούς ήρθε ο χριστός.
Λέει: Λουκ. 5:31: …..Δεν έχουν ανάγκη γιατρού αυτοί που υγιαίνουν, αλλά αυτοί που πάσχουν.
Λουκ. 5:32 Δεν ήρθα για να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια.
Ο Κύριος δεν είχε ποτέ πρόβλημα με τον αμαρτωλό. Αγαπούσε τον αμαρτωλό, σπλαχνιζόταν τον αμαρτωλό, έτρωγε μαζί με τον αμαρτωλό, έψαχνε να βρει τον αμαρτωλό, για να τον σκεπάσει, να τον αγγίξει, να τον θεραπεύσει, να τον αγκαλιάσει, και να τον σώσει.
Δεν είχε πρόβλημα!
Αλλά είχε μεγάλο πρόβλημα με τους <<άγιους ανθρώπους…>> Αυτούς που δίδασκαν το νόμο, αυτούς που γνώριζαν τα πάντα, αυτούς που ξεχώριζαν τον εαυτό τους από τους άλλους ανθρώπους, της <<κατώτερης>> κάστας, αυτούς που αποδεκάτιζαν το δυόσμο, και τον άνηθο, και άφηναν τα βαρύτερα του νόμου….
Αυτούς που μέσα στο ναό έλεγαν εγώ που δεκατίζω, εγώ που νηστεύω, εγώ που είμαι… εγώ που κάνω.. εγώ.. εγώ..
Ναι μ`αυτούς είχε και έχει πρόβλημα ο Κύριος, αν και αυτούς τους αγαπά, γιατί είναι Θεός αγάπης, και λύτρωσης, και θέλει πάντες να έλθουν σε μετάνοια.
Ναι μ`αυτούς τους <<άγιους φαρισαίους>> είχε πρόβλημα, και όχι με τον αμαρτωλό.
Δες σε κάθε σημείο της γραφής που αναφέρει για τους φαρισαίους, μεγαλύτερη επίπληξη, και έλεγχο δεν έριξε πουθενά αλλού, όσο σ`αυτούς.
Μην έχεις λοιπόν ανησυχία για το πώς σε βλέπουν οι άνθρωποι, μην εστιάζεσαι εκεί, αρκέσου στο ότι  Ο Θεός σε ξέρει.
Είπε κάποτε στο Μωυσή.
Έξ. 33:12 σε γνωρίζω κατ' όνομα, και μάλιστα εύρηκας χάριν έμπροσθέν μου·
Σε γνωρίζω του λέει Μωυσή με το όνομά σου, και όχι μόνο, αλλά βρήκες και χάρη μπροστά μου. Αμήν.
Μας γνωρίζει  Ο Κύριος με το όνομά μας, και μας έδωσε χάρη, δόξα Το Θεό. Ευλογημένο το όνομά Του.
Σε φωνάζει ο Θεός με το όνομά σου, μην κρύβεσαι, έλα μπροστά Του.
Μην λες είμαι αμαρτωλός δεν μπορώ. 
Μην λες δεν είμαι ο ίδιος όπως ήμουν, έπεσα. `Όχι. 
Σήκω δεν ακούς σου φωνάζει.
Ο <<δίκαιος>> όσες φορές πέσει τόσες και σηκώνεται.
Ο Μωυσής πριν κάνει αυτά που Ο Κύριος τον οδήγησε να κάνει, είχε σκοτώσει άνθρωπο…
Ναι,  αλλά ο Κύριος δεν του είπε, τώρα είσαι τελειωμένος, δολοφόνε…
Τώρα δεν μπορώ να σε χρησιμοποιήσω, λέρωσες την προσωπικότητά σου, χάλασες το προφίλ σου, μαύρισες το μητρώο σου….
Τι του είπε, πήγαινε να ελευθερώσεις το λαό μου.
Γι`αυτό σου λέω, σήκω! Ο Κύριος σε κάλεσε με το όνομά σου, σε ξέρει, σε γνωρίζει.
Κοίτα πόσο ωραία στο λέει  μέσα από τον προφήτη Ησαΐα.
Ησ. 43:1 Και τώρα ούτω λέγει Κύριος, ο δημιουργός σου….., και ο πλάστης σου… Μη φοβού· διότι εγώ σε ελύτρωσα, σε εκάλεσα με το όνομά σου· εμού είσαι.
Μη φοβάσαι λέει γιε μου, κόρη μου, Εγώ είμαι ο δημιουργός σου, σε ξέρω, σε κάλεσα και σε καλώ και πάλι με το όνομά σου, ξέρεις γιατί? 
Γιατί είσαι ΕΜΟΥ. ΕΜΟΥ. ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ. ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ!
Μας γνωρίζει  Ο Κύριος όπως πολύ καλά γνώριζε και εκείνη τη Σαμαρείτισσα.
Γνώριζε το <<ποιόν της>>.
`Όμως, εκείνη τη μέρα, στο πηγάδι της Συχάρ, σε μια τετ-α-τετ συνάντηση Του Κυρίου μαζί της, της είπε πάρε να πιεις από το δικό μου νερό, που δεν θα διψάσεις ποτέ, μα ποτέ στον αιώνα.
Δεν είναι φοβερός  Αυτός Ο Θεός μας?
Χρησιμοποίησε μια γυναίκα με βαρύ παρελθόν…..
Κοιτάξτε τι είπε, όταν έτρεξε να καλέσει ανθρώπους να έλθουν να δουν Τον Ιησού.
Ιωάν. 4:28 Άφησε τότε τη στάμνα της η γυναίκα και πήγε στην πόλη και λέει στους ανθρώπους:
Ιωάν. 4:29 «Ελάτε να δείτε κάποιον που μου είπε όλα όσα έχω κάνει, μήπως και είναι αυτός ο Χριστός;».
Ελάτε να δείτε κάποιον που με γνωρίζει, και ξέρει τα πάντα για μένα, ότι ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ.
Και λέει, μήπως είναι ο χριστός?
Τι λέτε, εκείνη γνώρισε ότι είναι ο χριστός?
Βεβαίως και γνώρισε ότι ήταν ο χριστός, γι`αυτό έτρεξε και έφερε και άλλους σ`εκείνον, χωρίς να την νοιάζει τι εκείνοι οι άνθρωποι έλεγαν γι`αυτήν.
ΕΚΕΙΝΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ!
Απο: Λ.Γ  xristianikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη