Blogger Widgets




3 Μαΐου 2013

ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ (ύμνος- βίντεο)

Εκεί στο Γολγοθά, βλέπω το σωτήρα
τη θέση τη δική μου, να παίρνει στο σταυρό
βλέπω της πληγές Του, το αίμα Του να τρέχει
να πεθαίνει εκείνος, για να ζήσω εγώ.
Επωδός
Τόσο ο Θεός, τον κόσμο τον αγάπησε
ώστε έδωσε τον γιο Του τον μονογενή
για να μη χαθεί, καθένας που σ' Αυτόν πιστεύει
αλλά να 'χει αιώνια ζωή.
Θυσίασε ο Θεός, τον γιο Του για εμένα
τη θέση τη δική μου, πήρε στο σταυρό 
πλήρωσε για μένα, για κάθε μου αμαρτία
πληρώσε Εκείνος το χρέος που είχα εγώ. 
Ακούστε τον ύμνο! 

Χristianikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη