Blogger Widgets




18 Απριλίου 2012

Παγανιστικά σύμβολα

ΤΑ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ..ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ! (βίντεο)

Δείτε το βίντεο
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Mασονικα σύμβολα σε εκκλησίες

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Οι μυστικοί κώδικες των νομισμάτων

Το νόμισμα εδώ και αρκετούς αιώνες είναι ένα μέσο συναλλαγής για όλη την ανθρωπότητα, πέρα από την διαχρονική συλλεκτική του αξία. Επίσης, το νόμισμα εμπεριέχει συνήθως διάφορους μυστικούς κώδικες οι οποίοι δεν είναι αντιληπτοί από το ευρύ κοινό.  Όμως ποια είναι αυτά τα παράξενα σύμβολα και ποιοι τα χάραξαν;

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Ερμηνεύοντας τα Σύμβολα: ΟΥΡΟΒΟΡΟΣ ΟΦΙΣ.


Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Μυστικιστικά σύμβολα σε Ελληνικά χαρτονομίσματα (Tα θυμάστε)?

ΟΙ G-20 ΕΙΝΑΙ ILLUMINATI? (κάνε κλίκ εδώ)



Kεραυνός - σατανικό σύμβολο  (κάνε κλίκ εδώ






Φίδια - Σατανικά αποκρυφιστικά σύμβολα
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΗΛΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ














































































πηγη. http://media-conspiracy-manipulation.blogspot.com/










Παγανιστικά σύμβολα μέσα σε εκκλησίες....












Ο ναΐσκος της Αγίας Σοφίας, στο χωριό Αρκάσσα της Καρπάθου.

'Αποψη από το εσωτερικό του.

Η κολυμπήθρα με τις 9 μούσες, στο μπροστά από το ιερό.

Τι χρειάζονται αυτά στην εκκλησία μέσα? Τι συμβαίνει άραγε?
                    Στο χωριό Μενετές
Αξίζει να μελετήσετε τις μορφές που εμφανίζονται στα γλυπτά και τις εικόνες του ναού της Κοίμησης της Θεοτόκου. Εκτός των έντονων «παγανιστικών» στοιχείων που φέρει(όπως μικροί δράκοι), στο εσωτερικό της υπάρχει και μία αναπαράσταση της εξής βιβλικής σκηνής: όταν ο Αδάμ δέχεται το μήλο από την Εύα. Σε αυτή την περίπτωση όμως ο όφις(δηλαδή ο ίδιος ο Εωσφόρος), εμφανίζεται μισός φίδι, μισός.. γυναίκα, μία επιλογή που υπαινίσσεται τη συμμετοχή στο προπατορικό αμάρτημα της Λίλιθ!















Από το εξωτερικό του ναού της Κοίμησης της Θεοτόκου, στην Κάρπαθο.

Παγανιστικά σύμβολα στην κορυφή της εισόδου του ναού.

Παγανιστικά σύμβολα στην κορυφή του ξυλόγλυπτου ιερού του ναού.

Η εικόνα που παριστά τη στιγμή που η Εύα δίνει το μήλο στον Αδάμ, υπό το βλέμμα ενός θηλυκού όφι!(ΛΙΛΙΘ) Τι χρειάζεται μέσα στην εικόνα, και μάλιστα μέσα στην εκκλησία?
Ποια ήταν η Λίλιθ?
Η Λίλιθ είναι μυθικός θηλυκός Μεσοποτάμιος νυχτερινός δαίμονας που σχετίζεται με τον άνεμο και πιστεύεται ότι βλάπτει τα παιδιά. Στο Ταλμούδ και το Μιδράς, η Λίλιθ εμφανίζεται σαν νυχτερινός δαίμονας. Σύμφωνα με κάποια απόκρυφα κείμενα της καθολικής εκκλησίας η Λίλιθ ήταν η πρωτόπλαστη γυναίκα και όχι η Εύα. Θεωρώντας κατώτερο τον Αδάμ, η Λίλιθ έφυγε με τη δική της θέληση από τον Κήπο της Εδέμ. Ο Αδάμ έστειλε αγγέλους να τη φέρουν πίσω, κι όταν εκείνη αρνήθηκε, ο Θεός λέγεται ότι την τιμώρησε σκοτώνοντας η ίδια 100 από τα παιδιά της. Η Λίλιθ συχνά θεωρείται ερωμένη του Σατανά.

Ο μύθος της Λίλιθ
Τα περισσότερα αλλά και τα βασικότερα στοιχεία της καταγωγής του μυθολογικού συμβόλου της Λίλιθ βρίσκονται στο Ζοχάρ, τη Βίβλο της Λαμπρότητας, ένα παλιό εβραϊκό καβαλιστικό έργο του δέκατου τρίτου αιώνα. Ωστόσο, με τα αρχέγονα χαρακτηριστικά του, τα χαρακτηριστικά δηλαδή του θηλυκού όμορφου δαίμονα με τα μακριά μαύρα μαλλιά, ενυπάρχει, έστω και εν σπέρματι, στη σουμεριακή, βαβυλωνιακή, ασσυριακή, περσική, αραβική, τευτονική και φυσικά, εβραϊκή μυθολογία.

Στη Σουμερία, γύρω στην Τρίτη χιλιετηρίδα π.Χ., αναφέρεται ως Λιλ, πνεύμα του αγέρα αλλά και καταστροφικός άνεμος. Στους Σημίτες της Μεσοποταμίας κατονομάζεται σαφώς ως Λίλιθ. Αργότερα η ονομασία αυτή θα συνενωθεί με την εβραϊκή λέξη Layil (Λαγίλ), που σημαίνει νύχτα, και θ’ αποκτήσει τα οριστικά πλέον χαρακτηριστικά της. Γίνεται ο συγκεκριμένος προαναφερθείς θηλυκός δαίμονας της νύχτας, ο οποίος υποδουλώνει άντρες και γυναίκες που κοιμούνται μόνοι τους’ τους προκαλεί σεξουαλικά όνειρα, νυχτερινούς οργασμούς και βασανιστικές ονειρώξεις. Στη Συρία, τον όγδοο αιώνα π.Χ. περίπου , η Λίλιθ, που εδώ ονομάζεται σούκουμπους –θηλυκός δαίμονας πάντα, το αρσενικό του ονομάζεται ίνκουμπους – ταυτίζεται με μια βρεφοκτόνο μάγισσα αποκτώντας και αυτό το χαρακτηριστικό.

Ο βασικός μύθος ωστόσο της Λίλιθ ξεκινά από τη γραφή. Στη Γένεση Α 27 αναφέρεται: Και εποίησεν ο θεός τον άνθρωπον, κατ’ εικόνα θεού εποίησεν αυτόν, άρρεν και θήλυς εποίησεν αυτούς. Όπως διαπιστώνει εύκολα κανείς, ο Αδάμ ή Άνθρωπος, αλλά και ο θεός επίσης, παρουσιάζονται εδώ ως ανδρόγυνοι. Γι’ αυτό και οι καβαλιστές υποστηρίζουν πως την ώρα που ο Ευλογημένος δημιούργησε-έπλασε τον Αδάμ, τον πρώτο άνθρωπο, τον έπλασε ανδρόγυνο. Το πλάσμα αυτό είχε δύο φύλα και δύο όψεις, μία προς κάθε κατεύθυνση. Αργότερα ο ευλογημένος διαχώρισε τον Αδάμ σε δύο όντα, δίνοντας στο καθένα από μία πλάτη. Η Λίλιθ, είναι λοιπόν, το θηλυκό μέρος του Αδάμ ή Αδαμάχ, η θηλυκή εβραϊκή λέξη για τη γη και το χώμα, μία και το αρχικό αυτό πλάσμα φτιάχτηκε απ’ αυτά τα υλικά.

Λίλιθ (1892), του Τζον Κολίερ (John Collier).
Ο διαχωρισμός του ανδρόγυνου Αδάμ έγινε για να του δοθεί μία σύντροφος, γιατί η εμπειρία του από την ενστικτώδη συμπεριφορά των ζώων του Παραδείσου, δηλαδή τη συνεύρεση του καθενός με το ταίρι του, τον έκαναν να συνειδητοποιήσει τη μοναξιά του. Έτσι, ο θεός απέσπασε από τον Αδάμ το θηλυκό μέρος του για να του γίνει η σύντροφός του. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, και αφού είχε πραγματοποιηθεί ο διαχωρισμός, το ατελές προς ώρας πλάσμα Λίλιθ δέχτηκε την εωσφορική, δαιμονική επίδραση του ΣΑΤΑΝΑ, με αποτέλεσμα τα όντα που γεννούσε στη συνέχεια η Λίλιθ, μετά την ένωσή της με τον Αδάμ, να είναι διαβολικά-τερατόμορφα. Στο Ζοχάρ πάντα ο ραβίνος Συμεών δηλώνει:” Βρήκα γραμμένο σ’ ένα παλιό βιβλίο πως αυτό το θηλυκό δεν ήταν άλλο από την αρχική Λίλιθ που έμεινε μαζί του και συνέλαβε απ’ αυτόν”. (Ζοχάρ I, 34Β)

Στη συνέχεια, κάποια στιγμή η Λίλιθ εγκατέλειψε τον Αδάμ και κατέφυγε στις ερημιές της Ερυθράς Θάλασσας κι εκεί παντρεύτηκε με τον Διάβολο. Και τότε ο Ιεχωβά δημιούργησε, με τον γνωστό τρόπο, δηλαδή απ’ την πλευρά του Αδάμ, τη δεύτερη σύζυγο του, την υποτακτική Εύα. «Η Λίλιθ, για να εκδικηθεί την ανθρώπινη σύζυγο του Αδάμ, παρότρυνε την Εύα να δοκιμάσει τον απαγορευμένο καρπό και να συλλάβει τον Κάιν, αδερφό και φονιά του Άβελ», σημειώνει ο Μπόρχες. Ο θεός την τιμώρησε για την εξαπάτηση της αθώας Εύας κόβοντας τα πόδια του ερπετού, τη μορφή του οποίου είχε πάρει. Γι’ αυτό, κατά μία εκδοχή, η Λίλιθ δεν έχει χέρια και πόδια για περιπτύξεις και εναγκαλισμούς.

Μετά το αρχέγονο μυθολογικό της σχήμα, η μορφή της ποικίλλει. Μια πρώτη εκδοχή την παρουσιάζει με σώμα ερεθιστικά όμορφης γυναίκας από το κεφάλι μέχρι τη μέση, αλλά από κει και κάτω είναι πύρινη φλόγα. Μια άλλη εκδοχή, η συνηθέστερη, τη θέλει από τη μέση και πάνω πάντα σαγηνευτική, προκλητική και ακαταμάχητη γυναίκα και από τη μέση και κάτω ερπετό. Στο Μεσαίωνα θα συναντηθεί ως Λίλι ή Λίλου δεν είναι πλέον φίδι αλλά φάντασμα της νύχτας ή τέρας ή δαίμονας «πού ρίχνεται σ΄αυτούς που κοιμούνται μονάχοι ή περπατούν στους έρημους δρόμους».

Η πιο διαδεδομένη παραλλαγή της είναι της γυναίκας με την υπνωτιστική ομορφιά, της οποίας όμως τα πόδια, παρόλο που είναι καλλίγραμμα, σκεπάζονται με πυκνές, σκληρές τρίχες, ιδιομορφία για την οποία ντρέπεται ιδιαιτέρως. Γι΄αυτό και δεν τα εκθέτει ποτέ σε κοινή θέα. Όταν, όμως, κάποιος άντρας τα δει κατά τύχη, είναι πλέον πολύ αργά γι’ αυτόν.

Όπως διαφαίνεται, ουσιαστικά η Λίλιθ είναι το πρωταρχικό, αρχέγονο πρότυπο του μετέπειτα βρικόλακα, του οποίου το μολυσμένο θανατηφόρο δάγκωμα ταξιδεύει ανάμεσα στους αιώνες. Εκτός από την επιθυμία του αίματος, η Λίλιθ έχει ακόμα την αρρωστημένη, ανίερη συνήθεια να παρακολουθεί αόρατη ζευγάρια που συνευρίσκονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, με πρόθεση να κλέψει σπέρμα απ’ αυτά προκειμένου να δημιουργήσει νέους δαίμονες. Μισεί βαθύτατα τα παιδιά των ανθρώπων και τις μητέρες τους, επειδή τα δικά της είναι αποκρουστικά και τερατόμορφα, γι’ αυτό και προσπαθεί με κάθε τρόπο να επέμβει στο μέλλον τους ή ακόμα να τα καταστρέψει.

Ο εβραϊκός μύθος της Λίλιθ παραπέμπει στον αρχαιοελληνικό μύθο του ανδρόγυνου’ επίσης δεν είναι και άσχετος με τον δαίμονα Άλην των Ελλήνων της Καππαδοκίας ή με τις πανάρχαιες εκείνες δοξασίες που θεωρούν γενικά ερμαφροδιτισμό ως πρώτη μορφή του ανθρώπου. Μεταγενέστερες ιουδαϊκές παραδόσεις ονομάζουν Λίλιν δαίμονες της νύχτας, πλάσματα αντίστοιχα με την ελληνική στρίγκλα, λάμια, μορμώ, Αελλώ και άλλα ανάλογα σκοτεινά μυθικά όντα.

Πλήθος μελετητών, συγγραφέων και ποιητών έχουν εμπνευστεί από το θρύλο της Λίλιθ. Όντα που κουλουριάζονται σε δάση και νερά Γιους που αστραποβολούν, κόρες που φωσφορίζουν... και άλλα τέτοια έχουν γραφτεί.. από όλα αυτά ενδεικτικά αξίζει να αναφερθούν: η Κόρη της Λίλιθ (The Daughter of Lilith) του Ανατόλ Φρανς (1844-1924), το Η Ψυχή της Λίλιθ (The soul of Lilith) της Μαρίας Κορέλι (1864-1924) κ.α.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΠΟΙΟΝ? (ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ)













Triquetra
Παγανιστικό θρησκευτικό σύμβολο του κελτικού παγανισμού και χρησιμοποιείται μέχρι και σήμερα από τους νεοπαγανιστές – ιδιαίτερα του Γουικανούς. Οικειοποιήθηκε ακόμη και από την χριστιανική εκκλησία, από  εκείνους που πιστεύουν σε έναν τρισυπόστατο θεό πριν μία χιλιετία περίπου, αυτόν της αγίας τριάδας.





 
 
 



13 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

o διάβολος είναι η μαιμού του θεού.Μιμείται την τριαδικότητα του θεού στα θρησκεύματα του.Η ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ του Θεού είναι γνωστή στο διάβολο απο την αρχή της ιστορίας της αποστασίας του.Η τριαδικότητα του θεού είναι μυστήριο απρόσιτο στα δημιουργήματα του.Εμάς μας ενδιαφέρει πρώτιστα και κύρια η σωτηρία μας.

Ανώνυμος είπε...

Πουθενά στη Γραφή δεν αναφέρεται ο ορισμός τριάδα ή τριαδικός Θεός: "Άκουε,Ισραήλ ο Κύριος σου είναι εις Κύριος"...

Ανώνυμος είπε...

Οι πληθυντικοί αριθμοί που αποδίδονται στο θεό είναι αληθινοί και αναντίρρητοι.Η Νέα Διαθήκη ομιλεί σαφώς για Πατέρα Υιό και Άγιο Πνεύμα.

Unknown είπε...

Ναι αναφέρει για Πατέρα Υιό, και `Αγιο Πνεύμα, όχι όμως ως Τρία πρόσωπα, τρεις υποστάσεις, αλλά ως τρεις φανερώσεις του ενός και μοναδικού προσώπου του Θεού, με μία υπόσταση όπως λέει ο Λόγος Του. Εβρ.α 3 όστις ων απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ της υποστάσεως αυτού.. Δεν λέει των υποστάσεων. Ο Ιησούς ήταν η φανέρωση του Πατέρα. Μάλιστα σε μια ερώτηση του Φιλίππου ο Ιησούς απάντησε ως εξής. Ιωάν. 14:8 Λέγει προς αυτόν ο Φίλιππος· Κύριε, δείξον εις ημάς τον Πατέρα και αρκεί εις ημάς.
Ιωάν. 14:9 Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Τόσον καιρόν είμαι μεθ' υμών, και δεν με εγνώρισας, Φίλιππε; όστις είδεν εμέ είδε τον Πατέρα· και πως συ λέγεις, Δείξον εις ημάς τον Πατέρα;
Και κάπου αλλού λέει: 1Ιωάν. 5:20 Εξεύρομεν δε ότι ο Υιός του Θεού ήλθε και έδωκεν εις ημάς νόησιν, διά να γνωρίζωμεν τον αληθινόν· και είμεθα εν τω αληθινώ, εν τω Υιώ αυτού Ιησού Χριστώ. Ούτος είναι ο αληθινός Θεός και η ζωή η αιώνιος.
Τι λέει? Ούτος είναι Ο αληθινός Θεός. Με το οριστικό άρθρο Ο. `Οχι οι τρείς θεοί που μας κάνουν έναν. O ENAΣ, και όχι τρισυπόστατος Θεός....

Ανώνυμος είπε...

O Θεός είναι μυστήριο. Είναι τα πάντα.Είναι μονάδα αλλά είναι και τριάδα.Είναι απρόσιτος και ακατάληπτος στην ανθρώπινη διάνοια και ακόμη και στον άυλο ανθρώπινο νού και στον αγγελικό κόσμο.Το οποιοδήποτε ανθρώπινο κατηγόρημα ερωτοτροπεί με την κακόβουλη αίρεση και τον αντιχριστισμό.

Unknown είπε...

Καλησπέρα αγαπητέ αναγνώστη. Ο Κύριος από ότι ξέρω έκανε γνωστά τα μυστήρια της βασιλείας Του στους μαθητές Του. Δεν τους άφησε με κενά. Το ίδιο κάνει και σήμερα. Αποκαλύπτεται. Δεν σταμάτησε το Πνεύμα Του Θεού να φανερώνει το ποιος πραγματικά είναι, και ποιο είναι το όνομά Του.
Είπε στους μαθητές Του: Ματθ. 13:11 Κι εκείνος αποκρίθηκε: «Γιατί σ' εσάς έχει δοθεί το προνόμιο να γνωρίσετε τα μυστήρια της βασιλείας των ουρανών, ενώ σ' εκείνους δεν έχει δοθεί.
Βλέπουμε λοιπόν ότι ο Κύριος έκανε και κάνει γνωστά τα μυστήρια Του. Δεν υπάρχουν μυστηριακά πράγματα που οι άνθρωποι πάντα λένε α, αυτό είναι μυστήριο, τους ρωτάς κάτι άλλο, και πάλι λένε α, αυτό μυστήριο. Τα κάνουν όλα πια μυστήρια. Ευχαριστούμε το Θεό που ο Λόγος Του τα κάνει φανερά .Φυσικά ο ίδιος ο Λόγος μας φανερώνει ότι Το μυστήριο της ευσεβείας είναι μεγάλο ότι Ο Θεός φανερώθηκε με σάρκα. `Έκανε γνωστή τη Θεότητα Του. Ο ίδιος Ο Θεός, Ο Ένας Θεός, φανερώθηκε στο πρόσωπο Του Ιησού Χριστού. `Ήρθε ο ίδιος (Ο Θεός) όχι ο δεύτερος Θεός Υιός, αλλά Ο ΘΕΟΣ. Ο ΘΕΟΣ.

Unknown είπε...

Συγνώμη ξέχασα να παραθέσω κάποια εδάφια σχετικά με το μυστήριο της ευσεβείας, ότι Ο Θεός φανερώθηκε εν σαρκί.
1Τιμ. 3:16 Και αναντιρρήτως το μυστήριον της ευσεβείας είναι μέγα· Ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν πνεύματι, εφάνη εις αγγέλους, εκηρύχθη εις τα έθνη, επιστεύθη εις τον κόσμον, ανελήφθη εν δόξη. (Ν. ΒΑΜΒΑΣ)

Να το δούμε και από άλλες μεταφράσεις.

1Τιμ. 3:16 Και είναι πράγματι μεγάλο το μυστήριο του αντικειμένου της πίστης μας: Ο Θεός φανερώθηκε με σάρκα ανθρώπινη! Αποδείχτηκε αληθινός από το Άγιο Πνεύμα. Φανερώθηκε σε αγγέλους. Κηρύχτηκε ανάμεσα σε εθνικούς. Έγινε αντικείμενο πίστης στον κόσμο. Αναλήφτηκε με δόξα. (Ο ΛΟΓΟΣ)

1Τιμ. 3:16 Και αναντίρρητα, το μυστήριο της ευσέβειας είναι μεγάλο· ο Θεός φανερώθηκε με σάρκα, δικαιώθηκε με Πνεύμα, φάνηκε σε αγγέλους, κηρύχθηκε στα έθνη, έγινε αποδεκτός με πίστη στον κόσμο, αναλήφθηκε με δόξα. (ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ)

1Τιμ. 3:16 και ομολογουμενως μεγα εστιν το της ευσεβειας μυστηριον θεος εφανερωθη εν σαρκι εδικαιωθη εν πνευματι ωφθη αγγελοις εκηρυχθη εν εθνεσιν επιστευθη εν κοσμω ανεληφθη εν δοξη.

Αρης είπε...

Καλα ρε φιλε μας εδειξες οποιαδηποτε εικονα εχει μεσα καποιο φιδι και την εβγαλες "φιλοπαγανιστικη" ? Δηλαδη ενας χριστιανικος κοσμος δε θα απεικονιζε ποτε το φιδι? Οτι να ναι ειστε εσεις οι θρησκοι, απαλευτοι.

Ανώνυμος είπε...

EINAI POY DEN YPARXEI 8EOS!!!AS KSIPNISOYME KAI AS METANOHSOYME,AS EPISTREPSOYME STON IHSOY GIATI O DIABOLOS EINAI PANOYRGOS,DIASKEDAZONTAS MAS PHGENEI STON EONIO 8ANATO!!!EYXARISTW TON 8EO GIA TA XRISTIANIKA NEA POY ANIGOYN TA MATIA STON KOSMO

Unknown είπε...

ΣΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΕΝΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ;
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ ( ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ) ΣΤΗΝ ΓΗ ;
ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΔΑΦΙΟ :
ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο ΘΕΟΣ : ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΟΙΩΣΗ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΤ' ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ;
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΥΠΟΥ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ, ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΥΠΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ.
ΑΡΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ...Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΑΔΕΛΦΙΑ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΑΡΑΣ.

Unknown είπε...

ΣΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΕΝΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ;
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ ( ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ) ΣΤΗΝ ΓΗ ;
ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΔΑΦΙΟ :
ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο ΘΕΟΣ : ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΟΙΩΣΗ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΤ' ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ;
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΥΠΟΥ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ, ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΥΠΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ.
ΑΡΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ...Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΙΑ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΑΡΑΣ.

Unknown είπε...

ΣΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΕΝΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ;
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ ( ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ) ΣΤΗΝ ΓΗ ;
ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΔΑΦΙΟ :
ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο ΘΕΟΣ : ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΟΙΩΣΗ...ΜΕ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΤ' ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ;
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΥΠΟΥ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ, ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΥΠΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ.
ΑΡΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ...Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΑΔΕΛΦΙΑ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΑΡΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

anoikse re file ta matia sou, KSIPNA apo to oneiro pou vlepeis kai KOITA tin pragmatikotita

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη