(Κατά: Μενέλαου Παγουλάτου, Περιοδικό Ιχώρ, τεύχος 41, άρθρο «Ο νηπιοβαπτισμός και πως επιβλήθηκε»,σσ. 50 -51)
Η δολοφονία δύο τριών Γότθων στην Θεσσαλονίκη, έδωσε την ευκαιρία στον <<Μέγα..>>Θεοδόσιο να εκδικηθεί τους Θεσσαλονικείς για την γενικότερη εναντίον του συμπεριφορά τους, που είχε να κάνει με την άρνησή τους να αποδεχτούν τον νηπιοβαπτισμό.
Έδωσε λοιπόν εντολή στο Γότθο διοικητή, να συγκεντρώσει τους κατοίκους στον Ιππόδρομο, για δήθεν τέλεση Ιπποδρομιών, και οι Γότθοι κατάσφαξαν 15.000, ενώ κατ’ άλλους, 7.000 Θεσσαλονικείς. (Πηγή: Περιοδικό Ιχώρ, τεύχος 41, άρθρο «Ο νηπιοβαπτισμός και πως επιβλήθηκε», Μενέλαος Παγουλάτος, σσ. 50 -51)
Πληροφορίες: apologitis
Η δολοφονία δύο τριών Γότθων στην Θεσσαλονίκη, έδωσε την ευκαιρία στον <<Μέγα..>>Θεοδόσιο να εκδικηθεί τους Θεσσαλονικείς για την γενικότερη εναντίον του συμπεριφορά τους, που είχε να κάνει με την άρνησή τους να αποδεχτούν τον νηπιοβαπτισμό.
Έδωσε λοιπόν εντολή στο Γότθο διοικητή, να συγκεντρώσει τους κατοίκους στον Ιππόδρομο, για δήθεν τέλεση Ιπποδρομιών, και οι Γότθοι κατάσφαξαν 15.000, ενώ κατ’ άλλους, 7.000 Θεσσαλονικείς. (Πηγή: Περιοδικό Ιχώρ, τεύχος 41, άρθρο «Ο νηπιοβαπτισμός και πως επιβλήθηκε», Μενέλαος Παγουλάτος, σσ. 50 -51)
Επί «μεγάλου» Θεοδοσίου και του υιού του Αρκαδίου, αφ’ ενός μεν σφαγιάσθηκαν 15.000 Έλληνες στην Θεσσαλονίκη, γιατί αρνήθηκαν να βαπτίσουν τα παιδιά τους. (Πηγή: Περιοδικό Ιχώρ, τεύχος 28, άρθρο «Πίστη και Γνώση, Ελληνικότητα και Ανατολικισμός», Γρηγόρης Δ. Δέπος, σελίδα 52)
«Τους θέρισαν όλους», γράφει ο Θεοδώρητος, «σαν καλαμιές στον θερισμό». Η σφαγή της Θεσσαλονίκης θεωρείται από τους ιστορικούς το πιο αποτρόπαιο, εν ψυχρώ έγκλημα, ενός μονάρχη της αρχαιότητας. Πραγματική θηριωδία. Το πιο βδελυρό της ιστορίας. Ξεπέρασε σε αγριότητα και διαστροφή και τα πιο ειδεχθή εγκλήματα.
Ο Θεοδόσιος ενώ θα έπρεπε να κατατάσσεται στον εφιαλτικό πίνακα των πλέον κατάπτυστων αιμοβόρων μοναρχών, αναβιβάζεται από την Εκκλησία, χωρίς αιδώ, στο βάθρο του «αγίου» και «μέγα».
Πληροφορίες: apologitis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου