Blogger Widgets




13 Οκτωβρίου 2011

Iησούς και ναρκωτικά (Βίντεο)

Στο βίντεο αυτό ζωντανεύει η αληθινή ιστορία ενός νέου, που είχε μπλέξει με τα ναρκωτικά.
Ήταν ένας ναρκομανής όπως χιλιάδες άλλοι νέοι, που δυστυχώς νομίζουν ότι είναι και χριστιανοί.       Ο T.X. άρπαξε την ευκαιρία για θεραπεία και σωτηρία που δίνει ο Ιησούς Χριστός.
Αυτό το βίντεο το έφτιαξα γιατί ξέρω ότι όποιος ζητήσει τον θεό με όλη του την καρδιά ο θεός μπορεί να κάνει θαύματα.
Εάν και εσύ θέλεις να αλλάξει η ζωή σου,
προσευχήσου εν πνεύματι και αλήθεια, ενώπιων του θεού, εξομολογήσου τα λάθη σου, τις αμαρτίες σου, ζήτησε του να σε συγχωρέσει, μίλησε του στην προσευχή σου και να ξέρεις ότι ο θεός ακούει όλες τις προσευχές μας.
Άρχισε να μελετάς την καινή διαθήκη και θα δεις να αλλάζει η ζωή σου, αυτό είναι εμπειρία εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη.
Αν χρειάζεσαι βοήθεια, και στήριξη προσευχής, στην προσπάθεια αυτή να βγείς απο εκεί που είσαι, έλα σε επικοινωνία μαζί μας.
Το email μας είναι geoliko@windowslive.com
Ας σκεφτούμε τα παρακάτω λόγια και να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις.
Ελάτε προς εμένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, κι εγώ θα σας αναπαύσω. Σηκώστε το ζυγό μου πάνω σας και μάθετε από εμένα, γιατί πράος είμαι και ταπεινός στην καρδιά, και θα βρείτε ανάπαυση στις ψυχές σας. Γιατί ο ζυγός μου είναι απαλός και το φορτίο μου ελαφρό. (Ματθαίος 11:28-30)

«Ο Θεός φροντίζει για μας, γιατί κι εμείς οι άνθρωποι είμαστε πλάσματά του»
«Η νίκη επί των παθών μας συνιστά την πρώτη και ουσιαστικότερη νίκη μας»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη