Blogger Widgets




8 Σεπτεμβρίου 2011

Φυλακισμένος του δρόμου....

Φίλοι μου, δείτε αυτό το βίντεο.
Αν και εσείς είστε, η νιώθετε ένας φυλακισμένος  μέσα στο δρόμο της ζωής αυτής που διαβαίνετε, φυλακισμένοι κάτω από μια αρρώστια, φυλακισμένοι από τη μάστιγα των ναρκωτικών,  γενικά η ζωή σας είναι μια φυλακή, ζείτε μέσα στην παρανομία.........θέλετε να βγείτε από εκεί, αλλά δεν μπορείτε, γιατί δεν έχετε  το κλειδί που θα  ανοίξει το δεσμωτήριο σας.
Αυτή τη στιγμή, καθώς διαβάζετε τα λόγια αυτά, θέλω να σας πω ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί και έχει την εξουσία να σας βγάλει από  τη φυλακή που ζείτε.
Υπάρχει εκείνος που έχει τα κλειδιά να σου ανοίξει και να ζήσεις ελεύθερος, φτάνει να τον ζητήσεις.
Αυτός είναι Ο Ιησούς Χριστός.
Ζήτησε τον και θα έρθει!
Αποκ. 1:17 - 18 
.......... Μη φοβού· εγώ είμαι ο πρώτος και ο έσχατος
και ο ζων, και έγεινα νεκρός, και ιδού, είμαι ζων εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν, και έχω τα κλειδία.........


Αποκ. 3:7 
.........Ταύτα λέγει ο άγιος, ο αληθινός, ο έχων το κλειδίον....όστις ανοίγει και ουδείς κλείει, και κλείει και ουδείς ανοίγει·

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη