Blogger Widgets




25 Νοεμβρίου 2010

ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΑΡΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΑΜΙ

Είναι πανεύκολο να εντοπίσω τα λάθη στη χριστιανική πρακτική και λατρεία. Αρκεί να μην είναι τα δικά μου λάθη.

Είναι πολύ εύκολο να στηλιτεύσω διακόνους εκκλησιών και διακονίες, αρκεί να μην πρόκειται για τη δική μου διακονία.
Άνετα μπορώ να περάσω ψιλό κόσκινο και να κατακεραυνώσω κήρυκες, ομιλίες, δόγματα και πρακτικές.
Αρκεί να μην αφορούν το δικό μου στενό εκκλησιαστικό χώρο.
Και για ποιο λόγο θα έκανα κάτι τέτοιο ;
- Από ανασφάλεια !
Ενώ περίμενα ότι ως υπηρέτης του Χριστού θα είχα πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από αυτή που ως τώρα έχω στη διακονία μου,
ξαφνικά διαπιστώνω πως είμαι λίγος και νοιώθω άχρηστος
Αυτό ακριβώς δηλαδή που ο Χριστός μου είπε να μη ξεχνώ ότι είμαι (Λουκ.17ιζ΄/10)
Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αν απλώς το παραδεχόμουν και το διακήρυττα..
Αδελφοί και φίλοι . . . είμαι . . . ΑΧΡΗΣΤΟΣ !”
 Pouty 
Δεν είναι παράξενο ;;;
Πολλοί “κήρυκες της δικαιοσύνης” από ιερό ζήλο χρησιμοποιούν όλα τα διαθέσιμα μέσα και από καθέδρες, άμβωνες,
με μικρόφωνα ή πένες, λοιδορούν, καταγγέλλουν με τρόπο δεικτικό και οξύ, τα λάθη των άλλων !
ΠΑΝΤΑ τα λάθη των άλλων . . .
Ξεσπά η ιερά οργή τους . . .

Να ρωτήσω . . .
Υπάρχει κανένας από αυτούς που να μην έχει εντοπίσει λάθη στην δική του “ταμπέλα”, στη δική του τοπική εκκλησία,
στην προσωπική του διακονία, στους συνεργάτες του, στο ίδιο του το σπίτι, στη γυναίκα του, στα παιδιά του, στον εαυτό του ;;
Περίεργο δεν είναι ;;
Κανείς από όλους αυτούς τους “κήρυκες της δικαιοσύνης” δεν καταγγέλλει δημόσια π.χ. το γιο του ή τη γυναίκα του
ή έστω τις προσωπικές του γκάφες...... Τι έγινε η ιερά οργή στις πιο πάνω περιπτώσεις ;
Αντιθέτως νοιώθουν αρμόδιοι να καταγγείλουν τι φορά η γυναίκα του άλλου, πώς χτενίζεται ο γιος του άλλου, τα λάθη διακονίας του άλλου....
ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ! Η ιερά οργή υφίσταται μόνο για τους ΑΛΛΟΥΣ.
Όταν αφορά εμάς και τους αγαπημένους μας η ιερά οργή γίνεται κρυφή ντροπή !!!
 Shy Whistler 
Τι έλεγα λοιπόν πιο πάνω ; Α ναι ! Πρέπει να παραδεχτώ ότι κι εγώ είμαι άχρηστος δούλος..
Αλλά όχι . . . αυτό πάει πολύ ! Εγώ άχρηστος ;  Ο νους μου δεν θέλει να το παραδεχτεί αυτό . . .
Πρέπει πάσει θυσία να δείξω ότι ΔΕΝ φταίω εγώ . . . εγώ έχω δίκιο ! Αφού δεν φταίω εγώ τότε σίγουρα φταίνε οι “άλλοι”.... αυτοί έχουν άδικο !
Δεν είμαι εγώ άχρηστος. Οι άλλοι είναι . . .
Ποιοι άλλοι ;
  • Όλοι οι άλλοι ! Όλοι όσοι είναι εκτός του δόγματός ΜΟΥ, εκτός της θεολογίας ΜΟΥ, εκτός της προσωπικής οπτικής και πρακτικής μου.
Μα, όλοι ;
  • Βέβαια ! Όλοι ! Σε 600 εκατομ. αναγεννημένους ανθρώπους θα βρω λάθη !
Μπαίνω στην παρανοϊκή πλέον “λογική” να ασχολούμαι με όσα περισσότερα δόγματα και ομολογίες γίνεται, ώστε να αποδείξω ότι είναι λάθος !
(Υπάρχουν σήμερα περισσότερα από 20.000 χριστιανικά δόγματα)

Καταλαβαίνεις ; Εδώ πλέον το ζήτημα δεν αφορά τη θεολογία αλλά την ψυχολογία !
Ένα εκρηκτικό κοκτέϊλ φιλοδοξίας, μισαλλοδοξίας, έπαρσης και φανατισμού.
Ή εγώ, ή το χάος” !
Και επειδή ΔΕΝ μπορώ να αποδείξω τίποτα στο περί “εγώ”, θα αποδείξω πως σε ότι δεν είναι “εγώ” υπάρχει χάος !!!
Πας μη έλλην, βάρβαρος” !
 Red Hat 
Βεβαίως όλη αυτή η δυσφήμιση του χριστιανικού πνεύματος προέρχεται από ανασφαλείς χριστιανούς που χάνουν τον έλεγχο !

Είναι κάποιος από τους υπηρέτες άλλων ομολογιών δικός μου υπηρέτης ;
Ο Λόγος του Θεού είναι σαφής
Ποιος είμαι εγώ λοιπόν που θα κρίνω αλλουνού τον υπηρέτη ; (Ρωμ.14ιδ΄/4)
Θέλω να ανοίξω τα μάτια των άλλων ώστε να βλέπουν, αλλά έχω ξεχάσει ότι είμαι κι εγώ μυωπικός ! (Ματθ.7ζ΄/3)
Τότε . . είναι αλήθεια . . το δοκάρι στο μάτι μου μετατρέπεται σε . . καλάμι ιππασίας !!!
Gardener

Χιλιάδες χριστιανοί σε μέρη του κόσμου δολοφονούνται κάθε χρόνο .... 176.000 χριστιανοί μαρτύρησαν κατά την περίοδο 2008-2009
Κάθε 3 λεπτά ένας χριστιανός πεθαίνει λόγω της πίστης του

Αυτοί όλοι είναι αιρετικοί που σίγουρα θα πήγαν στη κόλαση επειδή ήταν χριστιανοί άλλου δόγματος !
Αυτοί ήταν παιδιά άλλου θεού, διότι μόνο εμείς μεγαλώνουμε τα παιδιά μας κατα Θεόν ορθοτομώντας ..

Εδώ μπορείτε να δείτε και σχετικό βίντεο.
ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ λόγω των βίαιων σκηνών του.
Παρακαλώ όσοι είστε ευαίσθητοι σε θεάματα βίας να ΜΗΝ το παρακολουθήσετε.
Όσοι όμως το δούμε, σίγουρα θα κάνουμε καιρό να ξαναπούμε ότι εμείς είμαστε οι γνήσιοι και . . “πας μη έλλην βάρβαρος” . . . http://www.youtube.com/watch?v=TMMpe08GrQ0&feature=related

Βλέπετε εμείς φιλοσοφούμε με τις θεολογικές θεωρίες και μελέτες μας,   Light Bulb 
όταν άλλοι Χριστιανοί λίγα χλμ πιο πέρα πεθαίνουν καθημερινά για την πίστη τους.

  
Άνθρωπε του Θεού και εργάτη του ευαγγελίου .. .
Δεν αμφισβητώ την πίστη σου και την καλή πρόθεση στην καρδιά σου.
Αν όμως μέχρι σήμερα έβλεπες το ιδανικό μοντέλο χριστιανού μόνο στον καθρέφτη σου, σε παρακαλώ ξανασκέψου το.

Αν από την άλλη κουνάς το κεφάλι σκεπτόμενος ότι ποτέ δεν είχες για τον εαυτό σου μεγάλη ιδέα και πως
παραδέχεσαι ότι κι εσύ έχεις λάθη τότε σε παρακαλώ . .  Ασχολήσου με τα λάθη σου και τα προβλήματα της δικής σου εκκλησίας
και, όταν με το καλό τελειώσεις διορθώνεις και τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο.

πηγη . ΜΑΤ
Μας ενδιαφέρει η αποψή σας για το θέμα αυτό και θα θέλαμε να μας αφήσετε το δικό σας σχόλιο.
Ευχαριστούμε

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη