Κατ'αρχήν η ονομασία Παναγία δεν υπάρχει στην Αγ Γραφή .Ο Θεός αναφέρεται ως άγιος. "Διότι ούτω λέγει ο Ύψιστος και ο Υπέρτατος, ο κατοικών την αιωνιότητα, του οποίου το όνομα είναι Ο Αγιος" Ησαΐας 57:15·Εδώ υπάρχει η πρώτη και σημαντική υπέρβαση .Την ονομάζουν Παναγία και ακόμα Υπεραγία δηλαδή υπερκαλύπτουν την ιδιότητα του Θεού ! Πιό πάνω απο τον Θεό επιτάσει η < ορθόδοξη εθελοθρησκεία>.Στο παρακάτω Γραφικό κείμενο ο Χριστός την αποκαλεί γυναίκα και την αποχωρίζει εντελώς απο το θαυματουργό έργο Του.
Καμία θέση στο θαύμα του Χριστού και πολύ περισσότερο στο παντοτεινό θαύμα της σωτηρίας μας που μόνο ο Χριστός μπορεί να προσφέρει.
" Και επειδή έλειψεν ο οίνος, λέγει η μήτηρ του Ιησού προς αυτόν· Οίνον δεν έχουσι.
Λέγει προς αυτήν ο Ιησούς· Τι είναι μεταξύ εμού και σου, γύναι; δεν ήλθεν έτι η ώρα μου.
Λέγει η μήτηρ αυτού προς τους υπηρέτας· ό,τι σας λέγει, κάμετε." Ιωάν.2:3-5
Πως τώρα λένε ότι κάνει θαύματα η "παναγία" και μάλιστα η Τηνιακή και όχι ας πούμε η Αρκουδιώτισσα στην Κρήτη, είναι ένα θέμα που πρέπει να προβληματίζει.Έχει αλλάξει κάτι που δεν το ξέρουμε.Ποιοί είναι όλοι αυτοί που έχουν αναγάγει την μητέρα του Χριστού Σωτήρα, κοσμοσωτήρα, θαυματοποιό ακυρώνοντας στην ουσία το έργο του μόνου σωτήρα Χριστού.
*Υπάρχουν πάνω απο 500 ονόματα που έχουν αποδωθεί στην μητέρα του Κυρίου. Όμως πολλά ονόματα είχε και η αρχαία θεά Αρτεμις με προσωνύμια Ακρία, Αλφειαία, Ελεία, Ηγεμόνη, Θερμία, Ιμβρασία, Κορυφαία, Λευκοφρυηνή, Λιμναία, Λιμνάτιδα, Λουσία, Ορτυγία, Ποταμία, Χησία, που σχετίζονται με τις περιοχές στις οποίες λατρευόταν (σε κορυφές, λίμνες, πηγές, ποτάμια), ενώ στην Μίλητο είχα πάρει την προσωνυμία Χιτώνη από την ενδυμασία της. Tην ονόμαζαν επίσης Λυκεία, Δελφινία, Πυθία, Δαφνία, ως αδελφή του Aπόλλωνα. Επίσης (Βραυρωνία, Ορθία, Υακινθοτρόφος, κ.τ.λ
*Αχειροποίητος: δηλαδή δεν ήταν άνθρωπος,τι ήταν ;Ο Χριστός ανέφερε την λέξη αυτή γιά την ανάστασή Του. "Εγώ θα χαλάσω αυτό τον χειροποίητο ναό, και μέσα σε τρεις ημέρες θα ανοικοδομήσω άλλον, αχειροποίητον.Μάρκ 14:58 Εκείνος, όμως, έλεγε για τον ναό τού σώματός του.Ιωάν. 2:21
*Μεσίτρια ή Αειμεσιτεύουσα. Αυτό κι αν αντιβαίνει στο λόγο του Θεού αφού προσθέτει αυθαίρετα στην μοναδικότητα του Χριστού ως Σωτήρα και μεσίτου!" Διότι είναι εις Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Ιησούς Χριστός, εις γαρ θεος εις και μεσιτης θεου και ανθρωπων ανθρωπος χριστος ιησους
όστις έδωκεν εαυτόν αντίλυτρον υπέρ πάντων" Α΄Τιμοθ.2:5,
*Σωτήρα η κοσμοσωτήρα...
Υποκλέπτεται η σωτήρια δύναμη του Χριστού και αντικαθίσταται τεχνηέντως με της μητέρας Του!Αντί του ονόματος του Χριστού βάζουν την παναγία.Το μόνο που επιτυγχάνουν είναι η αυταπάτη τους αφού η μητέρα του Χριστού δεν έχει τέτοια αρμοδιότητα.
"Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε."Πράξεις Αποστόλων 4:12
*Αλλη αυθαίρετη ονομασία είναι Βασίλισσα του Ουρανού. Παναγία η Παντάνασσα Δηλ. βασίλισσα των πάντων, η αρχόντισσα του σύμπαντος. Πλατυτέρα των Ουρανών- Παναγία η Ουρανοφόρα- Παναγία η Πρωτόθρονη -Παναγία η Παντοβασίλισσα (Ραφήνα Αττικής) *Ηγουμένη -Θεομάνα -Μητέρα Θεού επι τον θρόνο
Η Παναγία είναι, κατά την ορθόδοξη δογματική διδασκαλία, σύμφωνα με όσα απεφάσισε περί αυτής η Γ΄ εν Εφέσω Οικουμενική Σύνοδος (431 μ.Χ.) : Υπεραγία, Θεοτόκος, Αειπάρθενος και Μεσίτρια. Είναι η Μητέρα του Θεού και των ανθρώπων, βασίλισσα γης και ουρανού. ....Απο άρθρο "Θεοτόκος στην Ορθόδοξη Εκκλησία" του τότε Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Χριστοδούλου (πρώην Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος)
Σχετικά με την ονομασία βασίλισσα γης και ουρανού η Αγ.Γραφή στον προφ. Ιερεμία κεφ7:18 αναφέρει "Οι υιοί συλλέγουσι ξύλα και οι πατέρες ανάπτουσι το πυρ και αι γυναίκες ζυμόνουσι την ζύμην, διά να κάμωσι πέμματα εις την βασίλισσαν του ουρανού και να κάμωσι, σπονδάς εις άλλους θεούς, διά να με παροξύνωσι."και ακόμη " δεν θέλομεν σου ακούσει·αλλά θέλομεν εξάπαντος κάμνει παν πράγμα εξερχόμενον εκ του στόματος ημών, διά να θυμιάζωμεν εις την βασίλισσαν του ουρανού και να κάμνωμεν σπονδάς εις αυτήν" Ιερεμίας 44:15-17
" Ας προσέξουμε ότι " Ο Εθ-βάαλ ήταν ιερέας της θεάς Αστάρτης, η οποία ήταν θεότητα γένους θηλυκού και την αποκαλούσαν βασίλισσα του ουρανού. . Η Ιεζάβελ ήταν αρχιιέρεια και μάντισσα αυτών των θεοτήτων, οι οποίες αντιπροσώπευαν τη γονιμότητα, τη θηλυκή αρχή, εκείνη από την οποία ξεκινάει η ζωή. " www.angelfire.com Στην Αποκάλυψη διαβάζουμε β':20 - "Έχω όμως κατά σου ολίγα, διότι αφήνεις την γυναίκα Ιεζάβελ, ήτις λέγει εαυτήν προφήτιν, να διδάσκη και να πλανά τους δούλους μου εις το να πορνεύωσι και να τρώγωσιν ειδωλόθυτα." : Η Θυάτειρα την ανεχόταν και την άφηνε να κάνει εκείνο που ήθελε. "Ιεζάβελ" σημαίνει "χωρίς σύζυγο, χωρίς συγκάτοικο".
Η ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία ονομάζει τη Μαριάμ, Βασίλισσα των ουρανών . Όταν ο Κωνσταντίνος πίεσε τους ειδωλολάτρες να γίνουν χριστιανοί, ανάμειξαν την ειδωλολατρεία με το χριστιανισμό. Πήραν χριστιανικά ονόματα και τα τοποθέτησαν στους θεούς τους, αντικαθιστώντας τα αρχαία τους ονόματα. Π.χ. Άγιος Νικόλαος - Ποσειδώνας. Η θεά Αστάρτη επίσης αντιπροσωπεύει την Αφροδίτη των Ελλήνων" απο www.angelfire.com
Ο Θεός λέγει "εγώ είμαι βασιλεύς μέγας, λέγει ο Κύριος των δυνάμεων, και το όνομά μου είναι τρομερόν εν τοις έθνεσι"Μαλαχίας 1:6 για ποιά τώρα βασίλισσα του ουρανού μιλάνε και αποπροσανατολίζουν τον κόσμο;Όταν έλθει η Βασιλεία των ουρανών τότε θα αναστήσει ο Βασιλιάς Χριστός τους δικούς Του για να ζήσουν, μαζί Του αιώνια!
*Θεομάνα
Στην Έφεσο θεωρούσαν την Άρτεμη θεά μήτηρ, θεά τροφό, θεά της γονιμότητας, γι' αυτό το άγαλμά της είχε πολλούς μαστούς Στην Aσία επίσης λατρευόταν και η Άρτεμις της Περσίας, με το όνομα Aναίτις, με την ιδιότητα της θεάς του Oυρανού και της υγρασίας που προέρχεται από αυτόν, συμβολίζοντας τη δύναμη που γονιμοποιεί τη γη. H Περσική Άρτεμις, εικονιζόταν ως αγνή και παρθένος, όπως η ελληνική.
*Περιφορά εικόνων και γιορτές σ'όλη την Ελλάδα.Κομπάζουν ότι εορτάζει όλη η Ελλάδα....
ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ Προς τιμή της Αρτέμιδος γίνονταν τα Aρτεμίσια. H γιορτή τελούνταν σε όλη την Eλλάδα και τις μικρασιατικές ακτές. H πιο περίφημη γιορτή γινόταν στην Έφεσο. Στη διάρκειά της γίνονταν αγώνες και περιφερόταν με πομπή το άγαλμα της θεάς ντυμένο δέρμα άγριου ζώου-Το ίδιο δεν συμβαίνει σήμερα με την λειτανία των εικόνων;
*Βρεφοκρατούσα
Συνήθως η εικόνα παρουσιάζει την μητέρα του Κυρίου με ένα βρέφος ανήμπορο....... <τον χριστούλη!>
Μπορούμε να δούμε πολλές ομοιότητες στους αρχαίους ειδωλολάτρες π.χ "Οι Βαβυλώνιοι στη λαϊκή θρησκεία τους λάτρευαν μία θεά μητέρα και ένα γιο, τον οποίο κρατούσε στην αγκαλιά της. Αυτή η λατρεία με τον καιρό μεταδόθηκε στα πέρατα της γης. Στην Αίγυπτο τη μητέρα την ονόμαζαν Ίσιδα και το παιδάκι Όσιρη. Στην Ινδία αυτές οι θεότητες υπάρχουν και σήμερα ως Ίσι και Ισβάρα. Στη Μικρά Ασία ονομάζονταν Κυβέλη και Δίας. Στη Ρώμη, Τύχη και Ζευς. Στην Ελλάδα, Δήμητρα και Πλούτωνας. Στην Κίνα έχουμε τη αγία μητέρα Σινγκ Μου με ένα βρέφος στην αγκαλιά της και ένα φωτοστέφανο γύρω της.
*Αφροδίτισσα...! αν είναι δυνατόν .Κι' ομως υπάρχει.
Παραπάνω αναφέρθηκε ότι η θεά Αστάρτη αντιπροσωπεύει και την Αφροδίτη των αρχαίων Ελλήνων.
*Παναγία η Αρκουδιώτισσα (λένε ότι μαρμάρωσε μια αρκούδα που πήγαινε να πιει το νερό των μοναχών) στην Κρήτη.Το σπήλαιο ΑΡΚΟΥΔΙΩΤΙΣΣΑ Ή ΑΡΚΟΥΔΙΑ, στην ίδια περιοχή με τη μονή αυτή. Εδώ έχει διαπιστωθεί η λατρεία κατά την αρχαιότητα - της θεάς Αρτεμης (το σπήλαιο ερευνήθηκε από τον αρχαιολόγο Κ. Δαβάρα). Εδώ, σε αυτό το σπήλαιο λατρευόταν η θεά Άρτεμις σαν αρκούδα .Ο Όμηρος την αποκαλεί στην Ιλιάδα πότνια θηρών, δηλαδή "δέσποινα των ζώων
*Παναγία η Γαλατούσα (Ρόδος) (Αφιερωμένη στις γυναίκες που δεν κατεβάζουν γάλα για τα μωρά τους) -Παναγία η Αρμενοκρατούσα(λένε ότι προστατεύει τις λεχώνες από το «αρμένισμα», τον επιλόχειο πυρετό -Παναγία η Λεχούσα (Σέρρες)(επειδή προστατεύει τις λεχώνες)
Ποιά σχέση μπορεί να έχει η Μητέρα του Χριστού με την προστασία της μητρότητας μήπως όλα αυτά παραπέμπουν κάπο αλλού... Η Άρτεμη, θεά του κυνηγιού και της φύσης. «Δέσποινα των ζώων», Ως θεά της φύσης ήταν και προστάτιδα των παιδιών και των επίτοκων γυναικών.Η Άρτεμις παραστάθηκε σαν μαία στη γέννηση του δίδυμου αδελφού της Aπόλλωνα. Για το λόγο αυτό θεωρούσαν την Άρτεμη θεά των τοκετών. Την ιδιότητά της αυτή τη μαρτυρούν επίσης τα επίθετα λεχώ, λοχεία, σωοδίνα. Οι αρχαίοι στη θεά της φύσης Άρτεμη έδιναν τιμές ώστε ο θυμός της να καταπραΰνεται, εξασφαλίζοντας την ευκαρπία της γης και τη γονιμότητα των γυναικών. Προστάτρια της μητρότητας, της νεότητας, της αγνότητας, του τοκετού και των βρεφών.
*Παναγία η Τρειχερούσα (Άγιο Όρος) χάος δηλαδή τι εννοούν με τρία χέρια;...ο Βούδας έχει τέσσερα!
*Παναγία η Κουφή (Σαμοθράκη) (επειδή είναι ιατρός και προστάτης των κουφών)....
O Xριστός είπε όποιος έχει αυτιά για να ακούει ας ακούει-εδώ όμως συμβαίνει στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα
*Παναγία η Γουρλομάτα (Λέρος)- Παναγία Μεγαλομάτα -Παναγία η Μαχαιρωμένη!
*Παναγία η Ορθοκώστα!; απίστευτη ονομασία -τι σχέση μπορεί να έχει με τα πράγματα του Θεού. Μήπως έχει κάποια σχέση με την ονομασία ορθία της Αρτέμιδος που κι αυτή διέθετε πολλά ονόματα; Στη θρησκευτική ζωή της Σπάρτης κατείχε τη δεύτερη θέση μετά τον Απόλλωνα. Στο Λιμναίο ή Λίμνες υπήρχε το ιερό της Ορθίας Αρτέμιδος ή Λυγοδέσμας με ξόανό της που είχαν φέρει ο Ορέστης και η Ιφιγένεια από την Ταυρίδα, με τρομερές ιδιότητες. Στο βωμό της θεάς γινόταν η διαμαστίγωσις
*Παναγία η Μεσοσπορίτισσα(Μαραθώνας) -Παναγία η Πολυσπορίτισσα -Παναγία η Αρχισπορίτισσα -Παναγία η Ξεσπορίτισσα
Ως θεά και προστάτιδα της φύσης η Aρτεμη θεωρούνταν υπεύθυνη τόσο για τη γεωργία όσο και για την κτηνοτροφία. Περιοχές που τη λάτρευαν και την τιμούσαν ανελλιπώς είχαν πάντα εύφορη γη, κατάσπαρτα χωράφια, πλούσια συγκομιδή και ζώα υγιή και γόνιμα. Αντίθετα, όσες από τις περιοχές δεν τηρούσαν σωστά τις υποχρεώσεις τους απέναντί της και επιπλέον παρέβλεπαν την ύπαρξή της, είχαν να αντιμετωπίσουν την εκδικητική οργή και μανία της, που ισοδυναμούσε με καταστροφή των σπαρτών και αποδεκατισμό των κοπαδιών.
*Παναγία η Καψοδεματούσα ή Τζιλά (λένε ότι τιμωρεί όσους εργάζονται την ημέρα των εορτών της!
Επίσης Παναγία η Κακοπερατού (Μαραθόκαμπος)-
Μακελάρια !-δηλαδή ...σκοτώνει;
Παναγία του..... Χάρου (Λειψοί) ;;;;;;;;;;;;;;!-δηλαδή σκοτώνει;
Σημειώνουμε ότι η Αρτεμις ήταν αφοσιωμένη στο κυνήγι και τη φύση, αδιαφόρησε για τις χαρές του γάμου και τις απολαύσεις του έρωτα. Με επιβολή και αυστηρότητα απαίτησε την αθωότητα και την παρθενικότητα όχι μόνο του εαυτού της, αλλά και των Νυμφών που την περιστοίχιζαν, (μήπως θυμίζει κάτι απο μοναστήρια ... )κι επίσης αυτών που με τις υπηρεσίες τους την τιμούσαν. Η Άρτεμις εμφανίζεται και ως προστάτρια της δημόσιας ζωής. Στην Ολυμπία λατρευόταν ως Αγοραία, στην Αθήνα ως Βουλαία και στη Μίλητο ως Βουληφόρος.
*Παναγία η Φιδούσα (Κεφαλονιά) βγαίνουν φίδια και μάλιστα τα ονομάζουν φίδια της παναγίας... Σημειώνουμε ότι η Αστάρτη ,πανάρχαιη σημιτική θεότητα, η οποία συνήθως θεωρούνταν ως θηλυκή θεότητα, θεωρούσαν ιερά προς τη θεά τα φίδια και τα ψάρια...η λατρεία της Θεάς Αταρτάτιος εξαπλώθηκε κατά την ελληνιστική εποχή και ανά την ελληνική χερσόνησο.Η Ατάργατις, όπως και η Ιστάρ - Αστάρτη, ήταν κυρίως θεά της γονιμότητας και η λατρεία της ήταν συνδεδεμένη με έθιμα σχετιζόμενα προς τον γενετήσιο βίο..
*Και κάτι σχετικα με τάματα
Οι Αθηναίοι είχαν τάξει να θυσιάζουν στην Άρτεμη Αγροτέρα και στον Ενυάλιο τόσες αίγες όσοι θα ήταν και οι Πέρσες που θα σκοτώνονταν στο Μαραθώνα. Επειδή ο αριθμός των θυμάτων ήταν μεγάλος, για να λύσουν το τάμα οι Αθηναίοι
ίδρυσαν στη θεά ιερό, στις Άγρες, κοντά στον ποταμό Ιλισσό. !
Και βέβαια το παρακάτω εδάφιο του λόγου του Θεού που παρουσιάζει τα πέμματα που πρόσφεραν οι αποστατούντες Εβραίοι στην βασίλισσα του ουρανού. "Οι υιοί συλλέγουσι ξύλα και οι πατέρες ανάπτουσι το πυρ και αι γυναίκες ζυμόνουσι την ζύμην, διά να κάμωσι πέμματα εις την βασίλισσαν του ουρανού και να κάμωσι, σπονδάς εις άλλους θεούς, διά να με παροξύνωσι."Ιερεμ.7:18
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου