Blogger Widgets




28 Ιουνίου 2010

Η Σημασία του να είσαι Πατέρας


Πρίν λίγα λεπτά διάβασα ένα Χριστιανικό περιοδικό <Η φωνή του Ευαγγελίου>
Πραγματικά με συγκίνησε μιά ιστορία που ήταν γραμμένη εκεί μέσα με τον τίτλο

<<Η Σημασία του να είσαι Πατέρας.>>
Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας αυτή την υπέροχη, και συγκινητική ιστορία .


Μετά από 21 χρόνια γάμου, ο σύζυγός μου ήθελε να συνοδεύσω έναν άλλον άνδρα στον κινηματογράφο, αφού πρώτα φάμε σ`ένα εστιατόριο.


Μου είπε:

-Σε αγαπώ, ωστόσο γνωρίζω ότι αυτός ο άνδρας σε αγαπάει επίσης, και θα ήθελε να περάσει λίγη ώρα μαζί σου.


Ο άλλος άνδρας, τον οποίο ήθελε ο σύζυγός μου να συνοδεύσω, ήταν ο Πατέρας μου, που ήταν χήρος για 19 χρόνια.

Ωστόσο οι ανάγκες της δουλειάς μου και τα τρία παιδιά μου, δεν μου έδιναν την ευκαιρία να τον επισκέπτομαι συχνά.

Το ίδιο βράδυ του τηλεφώνησα και τον παρακάλεσα να βγούμε έξω.


-Τι σου συμβαίνει; Είσαι καλά; ρώτησε.

Ο Πατέρας μου είναι ο τύπος του ανθρώπου, που ανησυχεί, και θεωρεί πως ένα τηλεφώνημα αργά το βράδυ, η μια απρόοπτη πρόσκληση είναι κακό σημάδι.


Του απάντησα ότι θα με ευχαριστούσε να περνούσαμε λίγο χρόνο μαζί, μόνοι μας.

Το σκέφτηκε λίγο και μετά είπε:


-Θα το ήθελα πολύ.


Εκείνη την Παρασκευή, μετά τη δουλειά, καθώς οδηγούσα για να πάω να τον πάρω, ήμουν λίγο αγχωμένη.

Όταν έφτασα στο σπίτι του,αντιλήφθηκα ότι κι εκείνος επίσης ήταν αγχωμένος για το ραντεβού μας.


Περίμενε στη πόρτα φορώντας το παλτό του.

Είχε καλοχτενισμένα τα μαλλιά του, και είχε βάλει το κοστούμι που είχε βάλει στην τελευταία επέτειό του γάμου του.


Χαμογέλασε με το πρόσωπό του να είναι τόσο φωτεινό, όσο του αγγέλου.


-Είπα στους φίλους μου ότι θα έβγαινα με την κόρη μου και εντυπωσιάστηκαν, είπε, καθώς έμπενε στο αυτοκίνητο.


Ανυπομονούν να μάθουν λεπτομέρειες για το ραντεβού μας.


Πήγαμε σ`ένα εστιατόριο το οποίο, παρόλο που δεν ήταν πολυτελείας, ήταν πολύ όμορφο, και άνετο.


Ο Πατέρας μου, μου έπιασε το χέρι σαν να ήμουν η πρώτη Κυρία.


Μόλις κάτσαμε, έπρεπε να διαβάσουμε το μενού.

Μπορούσε να διαβάσει μόνο τα μεγάλα γράμματα.

Κι ενώ διάβαζα, σήκωσα τα μάτια μου, και τον είδα να με κοιτάζει.


Ένα νοσταλγικό χαμόγελο έμεινε στα χείλη του.


-`Ήμουν εγώ που έπρεπε να διαβάζω το μενού όταν ήσουν μικρή, είπε.


-Τώρα είναι ώρα να ηρεμήσεις, και να με αφήσεις να σου ανταποδώσω τη χάρη, απάντησα.


Κατά τη διάρκεια του δείπνου, είχαμε μια ήσυχη συζήτηση, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.

Απλά μιλήσαμε για τα τελευταία γεγονότα στη ζωή του καθενός μας.


Μιλήσαμε, μάλιστα τόσο πολύ που δεν προλάβαμε την ταινία.


`Οταν φτάσαμε στο σπίτι του αργότερα, είπε:


Θα ξαναβγώ μαζί σου, μόνο αν με αφήσεις να σε προσκαλέσω εγώ.


Πώς ήταν το ραντεβού σας; ρώτησε ο σύζυγός μου, όταν έφτασα σπίτι.


Πολύ ωραία, πολύ καλύτερο απ`όσο το είχα φανταστεί, απάντησα.


Λίγες μέρες αργότερα, ο Πατέρας μου πέθανε απο καρδιακή προσβολή.


`Εγεινε τόσο ξαφνικά, που δεν είχα την ευκαιρία να κάνω κάτι γ`αυτόν.


Λίγο αργότερα, έλαβα ένα φάκελο με τη φωτοτυπία απόδειξης προπληρωμένου γεύματος για δύο, του εστιατορίου που εγώ και ο πατέρας μου, είχαμε δειπνήσει.


`Ενα σημείωμα πάνω στην απόδειξη έγραφε:

\<<Πλήρωσα αυτό το λογαριασμό προκαταβολικά.

Δεν ήμουν σίγουρος ότι θα πρόφταινα να ξαναπάω.

Πλήρωσα για δύο πιάτα, ένα δικό σου, και ένα του συζύγου σου.


Δεν μπορείς ποτέ να φανταστείς τη σήμαινε για μένα αυτή η νύχτα.

Σ`αγαπάω κόρη μου>>.


Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα τη σημασία του να πεί κανείς έγκαιρα τη λέξη <<σ`αγαπώ>> και του να δίνουμε στους αγαπημένους μας το χρόνο που αξίζουν.


Τίποτα στη ζωή δεν είναι ποιό σημαντικό από την οικογένεια.


Δώστε τους το χρόνο που τούς αξίζει, επειδή αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να αναβληθούν για κάποια άλλη στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη