Blogger Widgets




25 Μαρτίου 2010

ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ


ΙΟΥΔΑ. Α. 3

Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.



Μια φορά είπε κάποιος: <<`Ολοι οι δρόμοι οδηγούν στον Θεό.

Είναι όπως όταν σκαρφαλώνεις σ`ένα βουνό.

Ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει από όπου θέλει από τούς πρόποδες,αλλά στό τέλος όλοι θα έρθουν στο ίδιο σημείο στην κορυφή>>.

Αυτή η σκέψη είναι πολύ δημοφιλής σήμερα,αλλά δεν ανταποκρίνεται,στην πραγματικότητα.

Ο Χριστός ο `Ιδιος είπε:



Ιωάν. ιδ:6

Λέγει προς αυτόν ο Ιησούς· Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού.


Δεν υπάρχει άλλη οδός, δέν υπάρχει άλλος δρόμος.

Ο Ιησούς Χριστός έχει την αποκλειστικότητα.

Αυτό κανείς δεν έχει το δικαίωμα να το αμφισβητήσει.

Δάσκαλοι υπήρξαν πολλοί, μα κανείς δεν έδωσε το αίμα του για μας.

Ηγέτες είχαμε πολλούς, μα κανείς απ`αυτούς δεν ήταν Βασιλιάς του Ουρανού.

Ιδρυτές θρησκειών είδαμε ανά τούς αιώνες, αλλά κανείς δεν μας λύτρωσε από την αμαρτία.

Τίποτε δεν άλλαξε από τους καιρούς της Καινής Διαθήκης.

Πάντα ίδια είναι η αμαρτία μέσα στην καρδιά των άνθρώπων, και μέσα στην καθημερινή ζωή γύρω μας.

`Άλλαξε ρούχα και εμφάνιση, η ουσία όμως έμεινε η ίδια.

Αλλά και τίποτε από όσα είπε ο Χριστός δεν άλλαξε.

Η σωτηρία είνα μία, και είναι δια της θυσίας του Σταυρού Του.

Μια είναι η πίστη, αυτή που μια φορά, τότε παραδόθηκε στους αγίους ανθρώπους, και που φρόντισε Ο Θεός για μας να τα αφήσει στό λόγο Του γραμμένα.

Μόνο με μετάνοια υπάρχει συγχώρεση.

Μόνο με αναγέννηση υπάρχει σωτηρία.

Μόνο με αγία ζωή εν Χριστώ υπάρχει Ουρανός, αιωνιότητα.

`Ολα τα άλλα........ ας μη γελιόμαστε, είναι δρόμος απώλειας!



Πρέπει λοιπόν να διαλέξουμε ΤΟΝ δρόμο, τον ΕΝΑ δρόμο που υπάρχει, και οδηγεί στον Ουρανό, το δρόμο που λέγετε ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ

Λέει ο ΄λόγος Του Κυρίου:

Παρ. ΙΔ:12

Υπάρχει οδός, ήτις φαίνεται ορθή εις τον άνθρωπον, αλλά τα τέλη αυτής φέρουσιν εις θάνατον.


Κοίταξε προσεκτικά την οδό που βρίσκεσαι, και δες αν αυτή ΕΙΝΑΙ η αληθινή.

Ζήτησε από Το Θεό να σε οδηγήσει, και πες Του.

Κύριε μου, μην ξεγελαστώ και με παρασύρουν τα βήματά μου, και η καρδιά μου, σε δρόμους άλλους, έξω από Το Λόγο Σου, έξω από Το θέλημά Σου.

Εσύ να είσαι ο Οδηγός μου, ο Δάσκαλός μου, ο απόλυτος Κύριος μου!










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη