Blogger Widgets




20 Ιανουαρίου 2010

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ


Άγνωστο απόσπασμα.
Βρέθηκε στη Γραφή ενός άνδρα από την Αφρική.

«Είμαι μέλος της κοινωνίας εκείνων που δεν ντρέπονται για τίποτα. Έχω τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος. Οι κύβοι ρίφθηκαν. Πέρασα από την άλλη μεριά της γραμμής. Η απόφαση έχει ληφθεί. Είμαι μαθητής δικός Του. Δεν θα κοιτάξω πίσω, δεν θα χαλαρώσω, δεν θα μειώσω ταχύτητα, δεν θα οπισθοδρομήσω ούτε θα μείνω άπρακτος. Το παρελθόν μου έχει λυτρωθεί, το παρόν μου έχει νόημα και το μέλλον μου είναι ασφαλές. Τελείωσα οριστικά με το να ζω ποταπά, με το να περπατώ στη άκρη του δρόμου, με περιορισμένα σχέδια, με απαλά γόνατα, με όνειρα χωρίς χρώματα, με τις δειλές οράσεις, τις άκαρπες συνομιλίες, τις φοβισμένες προσφορές και με τους συρρικνωμένους στόχους». «Δεν χρειάζομαι πλέον υπεροχή, ευημερία, θέση, προαγωγή, επαίνους ή δημοφιλικότητα. Δεν είναι αναγκαίο να είμαι «ορθός», πρώτος, κορυφή, αναγνωρισμένος, επευφημισμένος, υπολήψιμος ή επιβραβευμένος. Τώρα πια ζω με την Παρουσία, στηρίζομαι στην πίστη, αγαπώ με την υπομονή, σηκώνω με την προσευχή και αγωνίζομαι με δύναμη». «Το πρόσωπο μου είναι προσηλωμένο, το περπάτημα μου γοργό, στόχος μου ο ουρανός, η οδός μου στενή και ο δρόμος μου δύσκολος. Οι σύντροφοι μου λίγοι, το σχέδιο μου βέβαιο και η αποστολή μου ξεκάθαρη. Δεν εξαγοράζομαι, δεν συμβιβάζομαι, δεν λοξοδρομώ, δεν δελεάζομαι, δεν στρέφομαι προς τα πίσω, δεν βάζω νερό στο κρασί μου, δεν καθυστερώ. Δεν θα ταλαντευθώ μπροστά στη θυσία, δεν θα κοντοσταθώ μπροστά στον ενάντιο, δεν θα διαπραγματευθώ στο τραπέζι του εχθρού, δεν θα κάτσω σκεφτικός στην λίμνη της δημοφιλίας ούτε θα περιπλανηθώ στον λαβύρινθο της μετριότητας». «Δεν θα τα παρατήσω, δεν θα κλείσω το στόμα μου, δεν θα χαλαρώσω ούτε θα κουραστώ μέχρι να τελειώσω το κήρυγμα, την προσευχή, να πληρώσω το χρέος, να αποθηκεύσω και να ξαγρυπνήσω για το θέλημα του Χριστού». «Είμαι ένας μαθητής του Χριστού. Πρέπει να βαδίζω μέχρι να έρθει, να δίνω μέχρι πτώσεως και να κηρύττω μέχρις ότου όλοι να μάθουν. Και όταν θα έρθει να παραλάβει τους δικούς Του, δεν θα έχει πρόβλημα να με αναγνωρίσει… Τα χρώματα μου θα είναι ξεκάθαρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη