Blogger Widgets




20 Ιουλίου 2017

Μια διαφήμιση για ένα ντοκιμαντέρ για τους Iron Maiden



Και εδώ είναι στίχοι από το τραγούδι τους με τίτλο entitled “666 – The Number of The Beast” ("666 - Ο αριθμός του Θηρίου")
but I feel drawn
towards the chanting hordes
seem to mesmerise…can’t avoid their eyes
6-6-6 the Number of the Beast
6-6-6 the one for you and me
I’m coming back
I will return
And I’ll possess your body
and I’ll make you burn
I’ll have the fire
I’ll have the force
I’ll have the power
to make my evil take its course
(Επιστρέφω
Θα επιστρέψω
Και θα κατέχω το σώμα σας
και εγώ θα σας κάνω να καείτε
Θα έχω τη φωτιά
Θα έχω τη δύναμη
Θα έχω τη δύναμη
να κάνω το κακό μου να πάρει την πορεία του)
Το Rap Group Three-6 Mafia (του οποίου το όνομα είναι μια λεπτή αναφορά σε 666)
Στίχοι από το τραγούδι τους “FWith This Click
How can you have faith in a God
That can not even control creation?
How can he lead you to salvation?
There is no hope in chaos-only
Welcome to the other side of reality
And this is your eternity (eternity)…
Δηλαδή:
Πώς μπορείς να έχεις πίστη στον Θεό
Εκείνον που ούτε την δημιουργία δεν μπορεί να ελέγξει;
Πώς μπορεί να σε οδηγήσει στη σωτηρία;
Δεν υπάρχει καμία ελπίδα στο χάος, μόνο
Καλώς ήρθες στην άλλη πλευρά της πραγματικότητας
Και αυτή είναι η δική σου αιωνιότητα (αιωνιότητα) ...
... Είμαι σε ένα σταυρό, Εωσφόρε σε παρακαλώ ελευθέρωσέ με
Θα φτιάξω το πορτρέτο σου εάν βγάλεις τα καρφιά από τα πόδια μου
Ο σταυρός μου γυρίζει ανάποδα
Και τελικά ελευθερώνομαι
………….
Κανένας κύριος δεν μπορεί να μας σταματήσει τώρα
Επειδή οι δαίμονες ξαναγεννιούνται ξανά
Η δόξα μου
Η πρώτη δύναμη με βρήκε
Έτσι θα μπορούσα ποτέ να γίνω δειλός
Ένα μυαλό για δολοφονία, αλλά δεν θα μπορούσα να σου ούτε τα μισά για αυτόν τον Αντίχριστο. 
redskywarning.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη