Blogger Widgets




15 Δεκεμβρίου 2016

O στάβλος της καρδιάς


 Λουκ. 2:7 και γέννησε το γιο της τον πρωτότοκο, και τον σπαργάνωσε και τον ξάπλωσε μέσα σε μια φάτνη, γιατί δεν υπήρχε γι’ αυτούς τόπος μέσα στο κατάλυμα.
Καθώς διάβαζα το συγκεκριμένο εδάφιο σήμερα το πρωί, έμεινα για αρκετά λεπτά βαθιά σκεπτόμενος, αλλά και συγκινημένος πολύ μέσα στην καρδιά μου, όταν έφτασα στο σημείο εκείνο που έλεγε: γιατί δεν υπήρχε γι’ αυτούς τόπος μέσα στο κατάλυμα.
Kαι είπα αγαπητέ μου φίλε και αδελφέ, μα πώς είναι δυνατόν, να μην υπήρχε τόπος για το χριστό?
Είναι δυνατόν να γεννιέται ο Μεσσίας, ο Σωτήρας του κόσμου, ο Υιός του δημιουργού του ζωντανού Θεού, αυτού που δημιούργησε τα πάντα, τους ουρανούς  τη γη, αυτά που βλέπουμε γύρω μας και ακούμε, και να μην υπάρχει ένας τόπος, ένα δωμάτιο να γεννηθεί?
Ο Ουράνιος Πατέρας ετοίμαζε τον ερχομό, τη γέννηση Του Υιού Του, και δεν είχε ετοιμάσει το χώρο, το οίκημα εκείνο που θα τον δεχόταν?
Δεν είναι συγκλονιστικό?
Μπορεί να το χωρέσει αυτό ο νους σου?
Απίστευτο!
Αν ο Λόγος του Θεού δεν το έλεγε,  θα μου ήταν πολύ δύσκολο να το πιστέψω.
Θεέ μου, πόσα  θέλεις να μας διδάξεις μέσα απ`αυτό?
Θέλεις να μας δείξεις αιώνιες αξίες, και εμείς πραγματικά πολλές φορές δεν τις εννοούμε....
Η προσοχή μας περισσότερο είναι στραμμένη στα γήινα, τα πρόσκαιρα, σ`αυτά που δεν έχουν και τόσο  μεγάλη αξία, μπροστά στα αιώνια τα αληθινά...
Ο Λόγος σου πολλές φορές μας προτρέπει πάνω σ`αυτό, όπως για παράδειγμα το σημείο εκείνο που λέει:
 Αγγ. 1:4 Είναι καιρός σε σας, να κατοικείτε εσείς σε σπίτια με ξύλινες επενδύσεις, ενώ αυτός ο οίκος να είναι έρημος;
 Ο Ιησούς χριστός μπορεί να γεννήθηκε μέσα σε ένα στάβλο, δίχως ξύλινες επενδύσεις, και πολυτελέστατα στολίδια.... μπορεί  να κοιμήθηκε, να έφαγε μέσα στη φάτνη, αλλά δεν άφησε τον οίκο Του Πατέρα Του έρημο.
Εργάστηκε μέσα σ`αυτόν, αγωνίστηκε με όλη του την ψυχή, ευαρέστησε Τον Πατέρα, καθώς και ο ίδιος το μαρτύρησε λέγοντας: Ματθ. 3:17 Αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, στον οποίο ευαρεστήθηκα.
Ευαρέστησε Τον Πατέρα, και παρέδωσε Τον εαυτό Του θυσία, μέχρι το τέλος όπως τον βλέπουμε να λέει αυτό το μεγάλο:Τετέλεσται. Ιωάν. 19:30
Ο Ιησούς είναι το παράδειγμά μας!
 Σήμερα θα ήθελα να αναφερθώ σε σένα αγαπητέ μου φίλε που δεν έχεις γνωρίσει Τον Ιησού χριστό εμπειρικά.
Αν είσαι μόνος, εγκαταλειμμένος, από τους γονείς σου,  τα παιδιά σου, τους συγγενείς, τους φίλους, τους γνωστούς, αν είσαι άστεγος, και κοιμάσαι μέσα στο κρύο, στη βροχή, και γυρίζεις χωρίς κάποιος να σου δίνει σημασία.
Αγαπητέ φίλε γνώριζε, ότι πρώτος ο Ιησούς χριστός πέρασε τη μεγάλη δοκιμασία.
Κοίταξε τι λέει ο Λόγος Του.
 Εβρ. 4:14- 16  Αφού λοιπόν έχουμε ένα μεγάλο αρχιερέα, ο οποίος έχει πορευθεί μέσα από τους ουρανούς, δηλαδή τον Ιησού, το Γιο του Θεού, ας διατηρούμε την πίστη που ομολογούμε. 
Γιατί δεν έχουμε έναν αρχιερέα που να μην μπορεί να μας συμπονέσει για τις αδυναμίες μας, αλλά έχουμε έναν αρχιερέα που έχει περάσει απ' όλες τις δοκιμασίες, παρόμοια μ' εμάς, χωρίς όμως ν' αμαρτήσει. 
Ας προσερχόμαστε λοιπόν θαρρετά στο θρόνο της χάρης του Θεού, για να δεχτούμε το έλεός του και να βρούμε τη χάρη που χρειαζόμαστε για βοήθεια στην κατάλληλη στιγμή.
Ο Ιησούς μπορεί να συμπονέσει τις αδυναμίες σου,βλέπει τις κακουχίες σου, τη μοναξιά σου, την αρρώστια σου, γιατί έχει περάσει και Αυτός τις ίδιες δοκιμασίες με εσένα.
Γεννημένος στο στάβλο, χωρίς σπίτι, διωγμένος, απορημένος κυνηγημένος, από αδελφούς και φίλους, συκοφαντημένος.
Μέχρι το τέλος, έμεινε μόνος στο σταυρό πάνω.
Αγάπησε, και έλαβε μίσος.
Φρόντιζε, αλλά έμεινε μόνος.
Δικαίωνε αλλά αδικήθηκε.
Σ`ερωτώ φίλε, `Ηταν αυτό που έπρεπε στο Υιό Του Θεού?
Αυτό του άξιζε?
Αυτοί είμαστε οι άνθρωποι, έτσι ενεργούμε πάρα πολλές φορές.
Δεν είσαι μόνον εσύ που περνάς αυτές τις δύσκολες καταστασεις στη ζωή σου.
`Ομως μπορείς να τις αλλάξεις αν το θες.
Στα χέρια σου βρίσκεται το κλειδί για να ανοίξης την πόρτα της ελευθερίας και της ζωής, μόνο με ένα κλίκ.
Η πόρτα είναι ο χριστός. Δες τι λέει: «Σας βεβαιώνω πως, ναι, εγώ είμαι η Πόρτα των προβάτων.
 Όλοι εκείνοι που ήρθαν πριν από μένα, είναι κλέφτες και ληστές, αλλά τα πρόβατα δεν παρασύρθηκαν από τη φωνή τους.
 Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κανείς προσφύγει σ' εμένα ως είσοδο, θα σωθεί. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή. Ιωάν. 10:7 -9
`Ελα λοιπόν τώρα κοντά στον Ιησού.
`Ελα σ`αυτόν που μπορεί να σε βοηθήσει να βγεις μέσα από την κατάσταση που ζεις.
`Ελα  κοντά Του, να σε γεμίσει με τη χαρά και την ελευθερία του.
`Ελα κοντά Του να σε αναγεννήσει. Να γίνεις ένα νέος άνθρωπος, που μόνο εκείνος μπορεί να το κάνει.
Γεννήθηκε σε μία φτωχική φάτνη, που γύρω του μύριζαν οι ακαθαρσίες των ζώων.
Δεν τον πειράζει η μυρωδιά της αμαρτίας σου, όποια και αν είναι αυτή.
Θέλει απλά να σε καθαρίσει από αυτήν.
`Άνοιξε λοιπόν το στάβλο της δικής σου καρδιάς, με την όποια ακαθαρσία, και Εκείνος θα έρθει όταν του πεις.
Κύριε Ιησού, έλα και στην δική μου καρδιά, και καθάρισε την. Και εκείνος θα έρθει γιατί σ`αγαπά, και θέλει να σε σώσει.
Θέλω όμως κάπου εδώ να σου πω κάτι πολύ σημαντικό.
Στην αποκάλυψη λέει: Αποκ. 3:20 Να! Στέκομαι τώρα μπρος στην πόρτα και χτυπώ! Αν κανείς ακούσει τη φωνή μου και ανοίξει την πόρτα, θα μπω στο σπίτι του και θα δειπνήσω μαζί του, κι αυτός μαζί μου.
Είπαμε ποιο πάνω, ότι εσύ έχεις το κλειδί να ανοίξεις την πόρτα.
Ο χριστός σου λέει:Γιέ μου, είμαι έξω από την πόρτα του στάβλου  (της καρδιάς σου), και κτυπώ, φωνάζω και περιμένω να ακούσεις τη φωνή μου και να μου ανοίξεις.
Αν μου ανοίξεις, πρόσεξε εδώ πολύ καλά τι λέει, αν εσύ μου ανοίξεις, θα μπω και θα φάω μαζί σου.
Τι λες λοιπόν?
Θα βρει κατάλυμα ο Ιησούς μέσα στο στάβλο, μέσα στη φάτνη της καρδιά σου, η η ιστορία θα επαναληφθεί και πάλι, όπως είδαμε να λέει: γιατί δεν υπήρχε γι’ αυτούς τόπος μέσα στο κατάλυμα.
Η απόφαση δική σου!
Απο Λυκοπάντη Γιώργο 

Αν έχεις απορίες, η οτιδήποτε άλλο θέλεις να μάθεις επικοινώνησε μαζί μας στ0 6949750957 η με email κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη