Blogger Widgets




15 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Κύριος είναι ζωντανός!


Αποκ. 1:17 Και ότε είδον αυτόν, έπεσα προς τους πόδας αυτού ως νεκρός, και επέθηκε την δεξιάν αυτού χείρα επ' εμέ; λέγων μοι· Μη φοβού· εγώ είμαι ο πρώτος και ο έσχατος
Αποκ. 1:18 και ο ζων, και έγεινα νεκρός, και ιδού, είμαι ζων εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν, και έχω τα κλειδία του άδου και του θανάτου.

«Είμαι ζωντανός»!

Το 1066, στη μάχη ανάμεσα στους Νορμανδούς και τους Αγγλοσάξονες, διαδόθηκε η φήμη ότι ο ατρόμητος αρχηγός του νορμανδικού στρατού, ο William, σκοτώθηκε. 
Όταν το έμαθε ο ίδιος, έφιππος έτρεχε και φώναζε στους στρατιώτες του: «Είμαι ζωντανός!»                                                  Το πρωί της Ανάστασης του Χριστού η μικρή ομάδα των φοβισμένων μαθητών ξαφνικά ακούει τη θριαμβική φωνή του αρχηγού της: «Ειρήνη σε σας.» 
Δεν πίστευαν στ’ αυτιά τους! «Εγώ ο Ίδιος είμαι». «Είμαι ζωντανός»!  
Τι θρίαμβος!!

Οι καρδιές των μαθητών αναπτερώθηκαν! 
Γέμισαν από απαράμιλλη χαρά, από πνεύμα νίκης και θριάμβου!!! Τίποτα τώρα δεν τους κρατούσε να διαλαλήσουν σ’ όλους το Θάνατο και την Ανάσταση του Χριστού. Να σταθούν μπροστά στους άρχοντες και να τους πουν: «Εσείς σταυρώσατε τον Αρχηγό της Ζωής, αλλά ο Θεός Τον ανέστησε από τους νεκρούς… Μετανοήστε... 
Εμείς δεν μπορούμε παρά να πούμε σε όλους το Χαρμόσυνο μήνυμα της λύτρωσης με το Αίμα του Χριστού.»

Δίκαια ο Αναστημένος Ιησούς ονομάζεται ο Νικητής του Άδου και του Θανάτου! 
Ο Νικητής ενάντια στο Σατανά και τα πονηρά του πνεύματα! Δίκαια Του έχει δοθεί κάθε εξουσία στον Ουρανό και στη γη. Δίκαια κάθε γόνατο θα κάμψει μπροστά Του!

Αγαπητή λυτρωμένη ψυχή, αν κι εσύ είσαι αμπαρωμένη στο κουβούκλιό σου από φόβο, άκου τη φωνή του ζωντανού Χριστού: «ΣΗΚΩ, φωτίζου… η δόξα τού Κυρίου ανέτειλε επάνω σου». (Ησ.60:1)

Σήκω και πες:Κύριε,

Χρειάζομαι κι εγώ ν’ ακούω κάθε μέρα την κραυγή της νίκης Σου: «Είμαι ζωντανός!  Ναι, πέθανα, αλλά τώρα είμαι ζωντανός
Κι επειδή Εγώ ζω, κι εσύ θα ζεις ενωμένη μαζί Μου!» Αλληλούια!
Τhriamvos
 Αν έχεις απορίες, η οτιδήποτε άλλο θέλεις να μάθεις επικοινώνησε μαζί μας στο  τηλ. 6949750957 η με email κάνοντας κλίκ στην παρακάτω εικόνα.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη