Blogger Widgets




15 Απριλίου 2016

Γράμμα Του Nυμφίου προς τη νύμφη του... (Ο χριστός προς την εκκλησία Του)


ΝΥΜΦΗ ΜΟΥ.....
Εγώ θα θεραπεύσω την καρδιά σου.
Μην αποθαρρύνεσαι αγαπητή Μου, ο πόνος είναι μέρος της ζωής.
Αλλά σου υπόσχομαι ότι, θα μετατρέψω κάθε σου δάκρυ σε χαρά, και θα χρησιμοποιήσω τον βαθύ πόνο σου για θείο σκοπό.
Μην προσπαθείς να κρύψεις της πληγές σου από Εμένα αγαπητή Μου!
Είμαι ο Μόνος που μπορεί να χειριστεί την καρδιά σου και να την αποκαταστήσω υγιής και πλήρεις πάλι.
Και Εγώ έχω νιώσει βαθύ πόνο, απόρριψη και θυμό, αλλά μπορούμε να περνάμε κάθε δοκιμασία μαζί.
Χέρι - χέρι θα σε οδηγήσω πάλι πίσω στον τόπο της ειρήνης Μου, και χαράς Μου, μετά την καταιγίδα.
Ο Ήλιος θα λάμψει επάνω σου, και η καρδιά σου θα θεραπευτεί.
Σου υπόσχομαι Νύφη Μου, πώς όταν περνάς βαθιά ύδατα μεγάλης δοκιμασίας, Εγώ θα Είμαι μαζί σου.
Όταν περνάς ποτάμια δυσκολίας δεν θα πνιγείς.
Όταν εσύ περπατάς μέσα από την φωτιά της καταπίεσης, δεν θέλεις καεί.
               Με αγάπη, ο Βασιλιάς σου και Θεραπεία σου.
pneymatikes-empneyseis για τα xristianikanea.gr
  Αν έχεις απορίες, η οτιδήποτε άλλο θέλεις να μάθεις, η αν ακόμα θέλεις να έρθεις να ακούσεις ένα κήρυγμα μέσα από την Αγία Γραφή, επικοινώνησε μαζί μας στα τηλ. 6938956652 η με email κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα.

 
Διεύθυνση εκκλησίας Νικηφόρου Βρεττάκου Ασγούρου Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη