Blogger Widgets




22 Απριλίου 2016

`Ας μην ταράζεται η καρδιά σας


Ιωάν. 14:1 «Ας μην ταράζεται η καρδιά σας. Πιστεύετε στο Θεό και σ' εμένα πιστεύετε.
`Ετσι είναι ο κόσμος μας σήμερα. 
`Ενας κόσμος  γεμάτος από ανησυχία, αγωνία, πανικό.
`Ετσι ζουν οι άνθρωποι. Κάτω από  πίεση, και  ταραχή.
Ο άνθρωπος ζει, με βεβαρυμμένη την συνείδηση. Κατάφορτος από το αίσθημα της ενοχής. 
Ενοχές για πάρα πολλά πράγματα. Ενοχές γιατί δεν μπόρεσε να κάνει εκείνο που ήθελε, που
επιθυμούσε, ενοχές που θα μπορούσε να κάνει το καλύτερο για την οικογένειά του και δεν το κατάφερε, ενοχές για τα επαγγελματικά του, για τις λάθος του επιλογές, ακόμα, και μην σας φανεί παράξενο, ενοχές για κάτι το καλό που πράττει. Ενοχές…ενοχές… ενοχές. 
Πνιγμένος ο άνθρωπος στην λίμνη του άγχους, καταπιεσμένος από την πληθώρα των προβλημάτων της ζωής, σφίγγει το κεφάλι του ανάμεσα στα δυο του χέρια, και απογοητευμένος όπως είναι, δεν έχει διέξοδο να βγει, και η ζωή του ένα μαρτύριο. 
Ακούμε πολλές φορές να λένε, τα πάθη Του χριστού περνώ….
Τον κούρασε η αμαρτία. Τον απομάκρυνε από τον Θεό. Τον οδήγησε στον λαβύρινθο της ζωής.
Η αμαρτία, τον μετέβαλε σε ένα ράκος. Η αμαρτία του έκανε τραγική την ζωή.
Και τώρα, ο ταραγμένος άνθρωπος, μέσα στην ζάλη των σκέψεων και στην θύελλα των παθών,
αληθινός ναυαγός της ζωής αναζητά μια σανίδα σωτηρίας. 
Αναζητάει την χαμένη του ελπίδα, ένα γραμμάριο γαλήνης, μια ήρεμη συνείδηση, απαλλαγμένος από το πλέγμα της ενοχής, και της ταραχής.
`Ω` ταραγμένη μου ψυχή! Ταλαιπωρημένε μου άνθρωπε!
Μια συμβουλή έχω να σου δώσω, καθώς και εγώ, κατακλυσμένος από όλα αυτά τα αρνητικά στοιχεία,
και συναισθήματα που είχα στο παρελθόν….Και τώρα ένας άνθρωπος χαρούμενος και ελευθερωμένος απ`όλα αυτά, έχω να σου πω: ΣΗΚΩΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΨΗΛΑ!
Πάρε τα μάτια σου πάνω από τα προβλήματα της ζωής,  σήκωσε τα ψηλά να δεις Τον Ιησού, να ζητήσεις Αυτόν να έλθει στη ζωή σου.
Αυτός θα σου δώσει την τέλεια ελευθερία που η ψυχή σου έχει ανάγκη.
`Όχι ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στη ζωή, αλλά θα περνάς μέσα άπ `αυτα με νίκη, γιατί δεν θα είσαι μόνος, θα είναι Εκείνος μαζί σου!
Σ εκείνον κοίταξα και εγώ, και η ζωή μου άλλαξε!
Γι`αυτό σου Τον συστήνω χωρίς αμφιβολία, και δισταγμό.
Είμαι σίγουρος για τη <<δουλειά Του>>.
Είμαι σίγουρος για την εργασία που κάνει μέσα στην ψυχή.
`Ημουν καταστρεμμένος γενικά. Αλλά Αυτός μου έδωσε ζωή. `Αρχισα να ζω από την ημέρα που ήλθε στη ζωή μου.
`Ω Τον δοξάζω!!!
`Ω κουρασμένε  ταλαιπωρημένε, και βασανισμένε μου φίλε. Άκου τι λέει ο λόγος Του Θεού για όλους αυτούς που Τον ακολουθούν, για όλους αυτούς που έκαναν το χριστό Κύριο της δικής τους ζωής.
Ιωάν. 14:1 «Ας μην ταράζεται η καρδιά σας. Πιστεύετε στο Θεό και σ' εμένα πιστεύετε.
Ο Λόγος, η αιτία που ο άνθρωπος ζει κάτω από τέτοια ταλαιπωρία, και ταραχή στη ζωή του, είναι ότι δεν πιστεύει όπως θα έπρεπε στο Θεό.
Δεν έχει την πίστη αυτή που θα του δίνει τη δύναμη της ελευθερίας.
Μην ταράζεσθε λέει ο χριστός, πιστέψτε σε Μένα!
Η πίστη στο πρόσωπό μου θα σας ελευθερώσει από την ταραχή. Αυτό τους λέει ο Κύριος. Το ίδιο λέει και σένα αυτή τη στιγμή.
Πίστεψε σε μένα!
 Αγαπητέ μου φίλε Ο χριστός είναι η πηγή παντός αγαθού.  
Κοντά του βρίσκουμε αυτό που μας λείπει, αυτό που αναζητάμε. Ο Θεός αγαπά όλα του τα πλάσματα. Αγαπά και εσένα. Αγαπά και εμένα. Αγαπά και τους γύρω μας. Αγαπά όλους τους άλλους αμαρτωλούς. Και αυτή η αγάπη Του μας περιμένει. Η αγάπη Του μας συγχωρεί. Η αγάπη Του μας οδηγεί στην σωτηρία. Καιρός να εμπιστευτούμε τα πάντα στα χέρια του Θεού και η καρδιά μας θα πλημμυρίσει από ψυχική αγαλλίαση και μόνιμη ειρήνη.
Αγωνιάς για πολλά, το ίδιο και οι μαθητές του τότε, ταραγμένοι, και Εκείνος να τους ενισχύει με τα αληθινά Του Λόγια.
Μην ταράζεσθε τους λέει.
Μην ταράζεσαι λέει και σε σένα!
Μην αγχώνεσαι, τι θα γίνει το χωράφι σου, το σπίτι σου….
Κοίταξε σε μένα ψηλά, γιατί,  Στο σπίτι του Πατέρα μου υπάρχουν πολλοί χώροι διαμονής.
Πηγαίνω, λοιπόν, να σας ετοιμάσω τόπο.
Κι αφού πάω και σας ετοιμάσω τόπο, θα έρθω πάλι και θα σας πάρω κοντά μου για να είστε κι εσείς όπου είμαι εγώ. Ιωάν. 14:2 - 3
Κατάλαβες λοιπόν τι έχει σημασία στη ζωή  σου?
Να είσαι και εσύ όπου είναι Αυτός.
Το θέλεις?
Σήμερα σου δίνετε η ευκαιρία αυτή. `Αρπαξε την! `Όπως θα έλεγες σε κάτι πολύ σημαντικό, και συμφέρον.
Συμφέρον σου είναι Ο Κύριος Ιησούς.<< `Αρπαξέ ΤΟΝ>> αγαπητέ!
Και τότε κάθε ταραχή της ψυχής σου θα υποχωρήσει.
Ο Ιησούς περιμένει το δικό σου βήμα, ΤΩΡΑ!
Απο:Λυκοπάντη Γιώργο xristianikanea.gr
`Ακουσε τον παρακάτω ύμνο

Αν έχεις απορίες, η οτιδήποτε άλλο θέλεις να μάθεις, η αν ακόμα θέλεις να έρθεις να ακούσεις ένα κήρυγμα μέσα από την Αγία Γραφή, επικοινώνησε μαζί μας στα τηλ. 6938956652 η με email κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα.
 
Διεύθυνση εκκλησίας Νικηφόρου Βρεττάκου Ασγούρου Ρόδος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη