Blogger Widgets




11 Ιουνίου 2015

Η Μαρτυρία του Paul Washer: Ένας Ψεύτης και Δειλός


Εάν υπήρχε ένα πράγμα που με έκανε ξεχωριστό στη ζωή μου πριν τον Χριστό είναι ότι ήμουν ένας ψεύτης. Έλεγα ψέμματα περισσότερο από οποιοδήποτε άνθρωπο που ήξερα ποτέ. Και καθόμουν εκεί και έλεγα, "Τώρα είμαι γνωστός ως θαρραλέος και κάποιος που λέει την αλήθεια ενώ ήμουν ο
πιο δειλός και ο μεγαλύτερος ψεύτης." Το βλέπετε αυτό; Δεν είναι καταπληκτικό; Και ακόμα σήμερα θα ήμουν ο πιο δειλός και ο μεγαλύτερος ψεύτης εάν δεν ήταν για την χάρη του Θεού.

πηγη.I'll Be Honest

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη