Blogger Widgets




5 Ιουλίου 2014

Χωρίς τέλος η τραγωδία της 27χρονης Χριστιανής, η οποία καταδικάστηκε σε θάνατο επειδή αποστάτησε: Το παιδί μου είναι ανάπηρο επειδή γέννησα αλυσοδεμένη

Χωρίς τέλος είναι η προσωπική τραγωδία της 27χρονης Χριστιανής Μεριάμ Ιμπραήμ, η οποία αρχικά καταδικάστηκε σε θάνατο επειδή αποστάτησε, στην συνέχεια σώθηκε επειδή έτυχε να είναι έγκυος και τελικά υποχρεώθηκε να γεννήσει αλυσοδεμένη. 

Τώρα όπως καταγγέλλει ότι η νεογέννητη κόρη της είναι ανάπηρη ακριβώς λόγω του ότι υποχρεώθηκε να ξεγεννήσει με αλυσίδες περασμένες στα πόδια.

«Γέννησα αλυσοδεμένη. Όχι με χειροπέδες αλλά με αλυσίδες στα πόδια. Δεν μπορούσα να ανοίξω τα πόδια μου και έτσι οι γυναίκες έπρεπε να με σηκώσουν όρθια. Δεν ήμουν ξαπλωμένη σε κρεβάτι» είναι η συγκλονιστική περιγραφή της Μεριάμ για τη γέννα της 27ης Μαΐου. 
«Δεν ξέρω αν στο μέλλον η κόρη μου θα χρειαστεί βοήθεια ή όχι για να περπατήσει» συμπληρώνει η 27χρονη Χριστιανή. 
Η Μεριάμ αποκάλυψε, τέλος, στο CNN όσα πέρασε στις φυλακές με τις συγκρατούμενες της να την κοροϊδεύουν και να την παρενοχλούν. «Φώναζαν «μην τρώτε το φαγητό της άπιστης». Υπήρχαν μόνο επεισόδια σε βάρος μου» περιγράφει συμπληρώνοντας πως οι επισκέψεις ιμάμηδων ήταν συνεχείς για να της αλλάξουν γνώμη και να ασπαστεί το Ισλάμ. 

anti-neotaxites

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη