Blogger Widgets




4 Ιανουαρίου 2014

Το όνομα μου είναι χρόνος!

 (Εκκλ. 3:1)
Χρόνος είναι εις πάντα, και καιρός παντί πράγματι υπό τον ουρανόν.

Το όνομα μου είναι χρόνος! Έχω αρχή. 
Δεν ήμουν πάντα παρόν ούτε και πάντα θα υπάρχω.
 Μετρά τη ζωή των ανθρώπων γι’ αυτό και με φοβούνται γιατί προχωρώ και φεύγω και κανείς δεν μπορεί να με σταματήσει. 
Μόνον ο Θεός που με κρατάει στα χέρια του, μπορεί να με σταματήσει, γιατί κάποτε και εγώ δεν θα υπάρχω. Θα δώσω την θέση μου στην αιωνιότητα. 
Δικός σου είμαι μόνον αυτή την στιγμή,  την άλλη μπορεί να σταματήσω για εσένα αν πάρω αυτή την εντολή. 
Φρόντισε λοιπόν να με χρησιμοποιείς όσο καλύτερα μπορείς τώρα, γιατί στην αιωνιότητα δε θα μπορείς να κάνεις ορισμένα πράγματα όπως, να μετανοήσεις για τη ζωή και τις επιλογές σου, ούτε το σπουδαιότερο, να ξεκαθαρίσεις τις σχέσεις σου με τον Θεό τον Δημιουργό σου που έχουν διαταραχθεί εξαιτίας της αμαρτίας. 
Τώρα λοιπόν είναι η ώρα να συμφιλιωθείς με τον Θεό μέσο του Ιησού Χριστού και να σωθείς.
 Έτσι, όταν εγώ σταματήσω για εσένα, η αιωνιότητα που θα ανοιχθεί μπροστά σου δεν θα είναι σκοτεινή, χωρίς ελπίδα, αλλά ένδοξη, φωτισμένη από την παρουσία του Λυτρωτή σου, του Κυρίου Ιησού Χριστού.
Επιμέλεια κειμένου: Νεφέλη Λυκοπάντη για τα Xristianikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη