Blogger Widgets




6 Ιουνίου 2013

Ήμουν ένας περήφανος μουσουλμάνος!


Κατάγομαι από την Αίγυπτο. Το όνομα μου είναι Ματζιέτ Ελ Σιαφί και ήμουν ένας περήφανος μουσουλμάνος.
Σπούδαζα Νομικά στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Στην οικογένεια μου οι περισσότεροι ήταν δικηγόροι και δικαστές και έτσι αποφάσισα και εγώ να γίνω δικηγόρος!
Στο πρώτο έτος σπουδών μου ανακάλυψα ότι γύρω στις 6000-7000 Χριστιανοί βρισκόντουσαν στις φυλακές της Αιγύπτου για την πίστη τους! Αυτό άρχισε να με ενοχλεί διότι έβλεπα ότι υπήρχε καθαρή διάκριση και διωγμός ενάντια στους Χριστιανούς. Διερωτήθηκα γιατί να συμβαίνει αυτό;
Άρχισα να ψάχνω να βρω απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα. Διώκεις κάτι διότι το φοβάσαι. Μήπως υπήρχαν πράγματα στον Χριστιανισμό που έκαναν τη μουσουλμανική θρησκεία να φοβάται;  Και πια ήταν αυτά τα πράγματα;                            Ρώτησα έναν πολύ καλό μου φίλο στο πανεπιστήμιο που ήταν Χριστιανός:
«Γιατί όλος αυτός ο διωγμός ενάντια στους Χριστιανούς;                                                                                                                              Γιατί να συμβαίνει αυτό;».
Ο φίλος μου ήταν πολύ προσεχτικός.
Μου είπε: «Εάν σου πω τους πραγματικούς λόγους τότε η φιλία μας πιθανόν να επηρεαστεί. Θα σου δώσω, όμως, ένα Βιβλίο που έχει όλες τις απαντήσεις. Διάβασε το με ανοιχτό μυαλό και θα πάρεις απάντηση σε όλα τα ερωτήματα σου». Και μου έδωσε μία Αγία Γραφή!

Άρχισα να τη διαβάζω. Μου έκανε τρομερή εντύπωση που μιλούσε συνεχώς για αγάπη και συγχώρεση. Διάβασα στο όγδοο κεφάλαιο στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο για τη γυναίκα που συνελήφθηκε επ’ αυτοφόρω να μοιχεύει.
Ο Ιησούς ήταν ο μόνος που μπορούσε να την καταδικάσει για την πράξη της, αλλά δεν το έκανε. «Όποιος από σας είναι αναμάρτητος, ας ρίξει πρώτος την πέτρα εναντίον της» (Ιωάννης 8:7), είπε ο Ιησούς προς τον όχλο που ήταν εκεί και ήθελε επίμονα να τη λιθοβολίσει. Αυτή η ιστορία της Αγίας Γραφής μου έκανε τρομερή εντύπωση!

Διάβαζα την Αγία Γραφή για έναν ολόκληρο χρόνο και παράλληλα διάβαζα και το Κοράνι. Στο τέλος κατάλαβα ότι πράγματι η Αγία Γραφή είναι ο άγιος Λόγος του Θεού. Πήγα πίσω στον φίλο μου που μου έδωσε την Αγία Γραφή και του είπα:

«Τώρα κατάλαβα τι σημαίνει να είναι κάποιος Χριστιανός!                                                                                                                        Δεν είναι απλά να πηγαίνει εκκλησία κάθε Κυριακή αλλά να έχει μια προσωπική σχέση με τον Θεό διαμέσου του Ιησού Χριστού, του Γιου του Θεού».

Δέχτηκα τον Ιησού σαν προσωπικό μου Σωτήρα και Κύριο της ζωής μου! Η χαρά που ένοιωσα μέσα μου ήταν απερίγραπτη! Η ειρήνη του Θεού γέμισε την καρδιά μου. Ήμουν επιτέλους πραγματικό παιδί του Θεού, συγχωρημένος και δικαιωμένος εξ αιτίας της θυσίας του Χριστού επάνω στον Σταυρό του Γολγοθά! Ζούσα σε ένα καινούργιο κόσμο που δεν ήξερα καν ότι υπήρχε!

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός με οδήγησε να αρχίσω μία Χριστιανική οργάνωση στην Αίγυπτο με σκοπό να βοηθήσω τους αδελφούς μου Χριστιανούς που βρίσκονταν στη φυλακή. Η οργάνωση αυτή άρχισε με μεγάλη επιτυχία και γρήγορα είχαμε γύρω στις 24000 μέλη!

Αυτό δεν άρεσε στις Αιγυπτιακές αρχές και ένα βράδυ αστυνομικοί χτύπησαν την πόρτα του σπιτιού μου. Αυτό ήταν στις 15 Αυγούστου το 1998.

Με πήραν στον αστυνομικό σταθμό για ανάκριση. Ήθελαν να μάθουν τα πάντα για την οργάνωση μαζί με τα ονόματα όλων των συνεργατών μου. Δεν τους είπα τίποτε και άρχισαν να με βασανίζουν για να με αναγκάσουν να προδώσω τους συνεργάτες μου.
Τους είπα θα σας πω μόνο τον Αρχηγό μας και αν μπορείτε πιάστε Τον. Λέγεται ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!!! Μασούσαν σίδερα από τον θυμό τους. Έγιναν έξω φρενών!

Με πήραν στην πιο κακόφημη φυλακή. Μάλιστα άλλαξαν και το όνομα μου για να μη μπορούν ούτε οι συγγενείς μου, ούτε κάποια ανθρωπιστική οργάνωση να με εντοπίσει! Άρχισαν να με υποβάλλουν σε φρικτά βασανιστήρια!

Μεταξύ άλλων με κρέμασαν ημίγυμνο ανάποδα και με μαστίγωναν και έσβυναν τα τσιγάρα τους επάνω στο γυμνό μου σώμα! Όταν δεν πήραν την ομολογία που ήθελαν, αγρίεψαν ακόμη περισσότερο. Μου είπαν αύριο «θα σου φέρουμε άγρια σκυλιά να σε φάνε ζωντανό»!
Το βράδυ είπα στον Κύριο: «Κύριε μου, πάρε με μαζί Σου στον Ουρανό διότι μπορεί να μην αντέξω αυτό το μαρτυρίο και να ομολογήσω τους συνεργάτες μου».

Την επόμενη μέρα άκουσα τους φρουρούς να έρχονται μαζί με τα σκυλιά. Σαν καθόμουνα στο πάτωμα της φυλακής έκρυψα το πρόσωπο μου μέσα τις παλάμες μου για να μη βλέπω και ετοιμάστηκα για το χειρότερο.
Περίμενα για λίγη ώρα και δεν άκουα τίποτε. Δειλά-δειλά ξεσκέπασα το πρόσωπο μου και τι βλέπω! Τα σκυλιά καθόντουσαν ήρεμα-ήρεμα γύρω μου! Δόξα στον Κύριο.

Οι φρουροί έγιναν έξω φρενών. Νόμισαν ότι τα σκυλιά κάτι είχαν, ότι ήταν άρρωστα. «Θα φέρουμε άλλα σκυλιά», είπαν. Σε λίγη ώρα άκουσα γαυγίσματα στο διάδρομο. Έκανα το ίδιο όπως πριν.
Έκρυψα το πρόσωπο μου μέσα στα χέρια μου. Επαναλήφθηκε το ίδιο όπως πριν, με τη διαφορά που το μεσαίο σκυλί με πλησίασε και άρχισε να μου γλύφει τις πληγές μου!

Έμεινα εκεί για 7 ολόκληρες μέρες. Νόμιζα ότι είχαν περάσει χρόνια!

Με βασάνισαν τόσο πολύ που δεν μπορούσα να κουνίσω τα χέρια μου και τα πόδια μου. Ήμουν σχεδόν παράλυτος από τα φριχτά βασανιστήρια. Με πήραν στο νοσοκομείο για να αναρρώσω και έτσι να μπορούν να με υποβάλουν σε περισσότερα βασανιστήρια! Ήθελαν με κάθε τρόπο να τους ομολογήσω τους συνεργάτες μου.

Σαν βρισκόμουνα ανήμπορος στο κρεβάτι μου και προσευχόμουνα, ξαφνικά μου παρουσιάστηκε ο Κύριος Ιησούς Χριστός με νερό στις παλάμες Του!
Μου είπε: «Ματζιέτ, πιες από το νερό Μου. Σε αγαπώ!». Ήπια από το νερό που μου πρόσφερε και αμέσως ο Κύριος έγινε άφαντος!

Την επόμενη μέρα ξύπνησα εντελώς καλά!!! Η παράλυση στο σώμα μου έφυγε εντελώς. Έγινα εντελώς υγιής. Δόξα στον Κύριο μας!

Με τη βοήθεια φίλων μου κατάφερα να δραπετεύσω από το νοσοκομείο που ήταν ολόγυρα γεμάτο φρουρούς. Που να πάω, όμως; Σκεφτηκα ότι οι εχθροί των εχθρών μου είναι πλέον φίλοι μου. Έτσι κατάφερα να δραπετεύσω και να ζητήσω πολιτικό άσυλο στο Ισραήλ.
Με κράτησαν για λίγο καιρό στη φυλακή μέχρι να μου δοθεί το πολιτικό άσυλο που ζήτησα και μετά με άφησαν ελεύθερο! Δόξα στον Κύριο. Ο Κύριος είναι Καλός. Μας αγαπά πραγματικά!

Ο Κύριος μας με οδήγησε να ενταχθώ σε μια παγκόσμια οργάνωση που υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα και ιδιαίτερα τη θρησκευτική ελευθερία ατόμων από ολόκληρο τον κόσμο. Για παράδειγμα, πρόσφατα ελευθερώσαμε μια Χριστιανική οικογένεια από το Πακιστάν και τους εξασφαλίσαμε μετανάστευση στον Καναδά όπου υπάρχει θρησκευτική ελευθερία.
Η οικογένεια αυτή υπέστη μεγάλο διωγμό από τους μουσουλμάνους διότι είχαν γίνει Χριστιανοί. Βίασαν το μικρό τους κοριτσάκι μπροστά στα μάτια του πατέρα και της μητέρας του διότι αρνιούνταν να επιστρέψουν πίσω στο Iσλάμ!

Ο Κύριος μας είναι Αληθινός και Ζωντανός και ελευθερώνει και σήμερα όποιον πάει σ’ Αυτόν με πίστη και σεβασμό. Αυτό έκανε για μένα και το ίδιο θα κάνει και για σένα, εάν του το ζητήσεις!

«Θα γνωρίσετε την αλήθεια, και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει» (Ιωάννης 8:32)           και «Εγώ – ο Ιησούς Χριστός - είμαι η Αλήθεια» (Ιωάννης 14:6).                                                          Μ.Σ.
 machera-pnevmatos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη