Blogger Widgets




13 Απριλίου 2013

Πριν είναι αργά!! (δείτε το βίντεο)

(2Κορ. 6:2 )
(επειδή, λέει: «Σε καιρό δεκτό σε εισάκουσα, και σε ημέρα σωτηρίας σε βοήθησα»· δες, τώρα [είναι] καιρός ευπρόσδεκτος, δες, τώρα [είναι] ημέρα σωτηρίας)·

Ένας νέος άκουσε για τον Ιησού Χριστό, για την κατά χάρη σωτηρία, για την καινούρια ζωή που χαρίζει, και η καρδιά του τον πρότρεπε να τα δεχτεί. Του άρεσαν τα λόγια του Θεού και βαθιά μέσα του πίστευε πως όλα αυτά ήταν αληθινά.
Δεν ήθελε όμως να αφήσει τη ζωή της αμαρτίας.
Συχνά, όταν η συνείδηση του τον έλεγχε, έλεγε: << Μα είμαι νέος ακόμα>>. Πρέπει να χαρώ τη ζωή. Να διασκεδάσω, να τα δοκιμάσω όλα>>.
Μια μέρα πήρε την Καινή Διαθήκη κι άρχισε να διαβάζει το Ευαγγέλιο κατά Ιωάννη. Όταν έφτασε στο σημείο που ο Χριστός προτρέπει τον Νικόδημο να γεννηθεί άνωθεν, ο νέος ένιωσε πάλι το ξύπνημα της συνείδησης του.
 Έπεσε στα γόνατα και είπε: <<Χριστέ μου, θέλω να με σώσεις κι εμένα, αλλά Σε παρακαλώ όχι τώρα, όχι ακόμη!>>.
Θέλετε να μάθετε ποια ήταν τα τελευταία λόγια αυτού του νέου, όταν, μετά από χρόνια, πέθαινε; <<Πολύ αργά πια. Προσευχήθηκα κάποτε να μ’ αφήσει ο Θεός ήσυχο!>>
 Όταν ακούσεις τη φωνή του Θεού να σε καλεί, όταν μάθεις για τη σωτηρία του και την αναγέννηση που χαρίζει, μην αναβάλεις!
Ο διάβολος, που τώρα σε σπρώχνει στην αναβολή, θα σε σπρώξει κάποτε στην απελπισία και μετά στην αιώνια απώλεια.
 Αυτός είναι ο στόχος του. Να σε παγιδέψει, να σου κρύψει το Πρόσωπο του Θεού, να μη χαρείς ποτέ την αγάπη του, να μη βρεις ποτέ ειρήνη στην ψυχή σου, να υποφέρεις για πάντα.
Ο κόσμος, με όλες τις φανταχτερές προσφορές του, δεν μπορεί να γεμίσει το κενό της ψυχής σου. Άδικα θα χάσεις τα πιο όμορφα χρόνια στη ζωή σου.
 Όσο πιο νέος δοθείς στο Χριστό, τόσο πιο πολλή ζωή έχεις μπροστά σου να απολαύσεις μαζί του.
 Η απόλαυση αυτή δεν συγκρίνεται με καμία από της πρόσκαιρες αναλαμπές της ζωής του κόσμου.
Φίλοι μου στα χέρια σας βρίσκεται η σωτηρία!
Ζητήστε σήμερα Τον Κύριο Ιησού Χριστό!
          Πες του λοιπόν τα παρακάτω λόγια
Κύριε μου, χωρίς καμία αναβολή θέλω να σου δώσω την καρδιά μου, να την αλλάξεις, να με αναγεννήσεις, να κατοικείς μέσα μου.
Ούτε στιγμή πια δεν θέλω να ζω μακριά σου, χωρίς την αγάπη σου, την οδηγία σου και το θέλημα σου. 
Θέλω να σε γνωρίσω, και να σε ακολουθήσω σε όλο το υπόλοιπο της ζωής μου.
Από Νεφέλη  για τα xristianikanea
Δείτε το βίντεο
Χristianikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη