Blogger Widgets




3 Μαρτίου 2013

O Θεός δεν θέλει να χαθεί καμιά ψυχή

(Ησ. 55:11 )
ούτω θέλει είσθαι ο λόγος μου ο εξερχόμενος εκ του στόματός μου· δεν θέλει επιστρέψει εις εμέ κενός, αλλά θέλει εκτελέσει το θέλημά μου και θέλει ευοδωθή εις ό,τι αυτόν αποστέλλω.


<<`Ημουν μέλος μιας συμμορίας νεαρων που ειδικευόταν στις κλοπές, και εγώ ήμουν ο διάσημος πορτοφολάς>> της θλιβερής αυτής συντροφιάς.
 Μια μέρα είδα την πίσω τσέπη κάποιου που βάδιζε μπροστά μου, ιδιαίτερα φουσκωμένη.
<<`Εκανα σήμερα την τύχη μου σκέφτηκα>> και σε δευτερόλεπτα το πορτοφόλι βρέθηκε στην δική μου τσέπη.
 Στο σπίτι όμως όταν το άνοιξα, είδα πρός μεγάλη μου απογοήτευση ότι δεν είχε μέσα χρήματα, αλλά ένα βιβλίο που με οργή πέταξα σε μιά γωνιά.
Μέρες αργότερα, καθώς καθάριζα το δωμάτιό μου το βρήκα και απο περιέργεια το άνοιξα.
`Ηταν μια Καινή Διαθήκη! 
Mερικές λέξεις υπογραμισμένες μου έκαναν εντύπωση, και άρχισα να τη διαβάζω.
Και τότε αγαπητοί μου φίλοι, μ`αυτό τον παράξενο τρόπο, ανακάλυψα στις σελίδες της  ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ!
Πόσο εκπληκτικοί αλήθεια είναι οι τρόποι που ο Θεός χρησιμοποιεί για να πλησιάσει τον άνθρωπο!
<<Γιατί ο Θεός δεν θέλει να χαθεί καμία ψυχή αλλά εφευρίσκει μέσα, ώστε ο εξόριστος, να μη μένει εξωσμένος από αυτόν>> 2Σαμ. 14:14
`Ισως σήμερα να θέλει να πλησιάσει και εσένα  μέσα απο αυτή τη μικρή ομολογία του αγαπητού μας φίλου!

Γι`αυτό άνοιξε την καρδιά σου, και ζήτησε Τον Ιησού Χριστό να έλθει και να κάνει αλλαγές και Σωτηρία στη ζωή σου!
Χristianikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη