Β`Σαμ.ς6- Και ότε ήλθον
έως του αλωνίου του Ναχών, εξήπλωσεν ο Ουζά την χείρα αυτού εις την κιβωτόν του
Θεού και εκράτησεν αυτήν· διότι έσεισαν αυτήν οι βόες. 7- Και εξήφθη ο θυμός του Κυρίου
κατά του Ουζά· και επάταξεν αυτόν ο Θεός εκεί διά την προπέτειαν αυτού· και
απέθανεν εκεί παρά την κιβωτόν του Θεού. 8- Και ελυπήθη ο Δαβίδ, ότι ο Κύριος έκαμε
χαλασμόν εις τον Ουζά· και εκάλεσε το όνομα του τόπου Φαρές-ουζά, έως της ημέρας
ταύτης. 9-
Και εφοβήθη ο Δαβίδ τον Κύριον την ημέραν εκείνην και είπε, πώς θέλει εισέλθει
προς εμέ η κιβωτός του Κυρίου;
- Η άμαξα συμβολίζει την ανθρώπινη τέχνη, τις ανθρώπινες παραδόσεις, τα έργα
των ανθρώπων. Αλλά ο Θεός δεν θέλει την παρουσία Του πάνω σε έργα ανθρώπων, σε
τέχνη ανθρώπων. Δεν αναπαύεται το χρίσμα στους φιλόσοφους, σ’ αυτούς που έχουν
ιδιαίτερη ευφράδεια και τέχνη του λόγου. Το χρίσμα αναπαύεται στους
κεχρισμένους, στους ιερείς.
Θα έπρεπε να
είχαν διαβάσει το Νόμο που λέει πώς να μετακινείται η κιβωτός. Ότι έπρεπε να
μετακινηθεί πάνω στους ώμους των ιερέων και όχι πάνω σε άμαξα φτιαγμένη από
χέρια ανθρώπινα. Επειδή ο ώμος έχει να κάνει με εξουσία, με ευθύνη και ο Θεός
δίνει την εξουσία και την ευθύνη στους χρισμένους Του, τους ιερείς του, που
είναι οι εργάτες του Θεού.
- Οι γιοι
του Αβιναδάδ μετέφεραν την κιβωτό, την οποία είχαν στο σπίτι τους είκοσι
χρόνια. Την είχαν συνηθίσει, δεν υπήρχε καμιά ιδιαίτερη ευλογία στο σπίτι τους,
επειδή φαίνεται ότι την χρησιμοποιούσαν σαν κάτι κοινό.
Όταν θεωρούμε κοινή την παρουσία του Κυρίου μέσα στις καρδιές μας, μέσα στο σπίτι μας ο Κύριος δεν μπορεί να ευλογήσει.
Αν όμως μέσα του έχει κάποιος την λαμπρότητα, την ομορφιά, την ταπείνωση και τη δόξα της παρουσίας του Κυρίου, που είναι απαραίτητη για να μπορεί ο Θεός να ευλογήσει, τότε μπορεί να το κάνει.
Όταν θεωρούμε κοινή την παρουσία του Κυρίου μέσα στις καρδιές μας, μέσα στο σπίτι μας ο Κύριος δεν μπορεί να ευλογήσει.
Αν όμως μέσα του έχει κάποιος την λαμπρότητα, την ομορφιά, την ταπείνωση και τη δόξα της παρουσίας του Κυρίου, που είναι απαραίτητη για να μπορεί ο Θεός να ευλογήσει, τότε μπορεί να το κάνει.
- Ο Δαβίδ
είχε καλά κίνητρα αλλά είναι κάτι που δεν μετράει.
Υπάρχουν εκατομμύρια Καθολικοί και Ορθόδοξοι που έχουν καλά κίνητρα, που αγαπούν τον Θεό. Όμως δεν αρκεί αυτό. Μια παροιμία που βγήκε από την αλήθεια της Βίβλου λέει ότι ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις.
Οι καλές προθέσεις δεν θα μας πάνε στον ουρανό. Δεν υπάρχει δικαίωση μέσα στις καλές προθέσεις.
Υπάρχουν εκατομμύρια Καθολικοί και Ορθόδοξοι που έχουν καλά κίνητρα, που αγαπούν τον Θεό. Όμως δεν αρκεί αυτό. Μια παροιμία που βγήκε από την αλήθεια της Βίβλου λέει ότι ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις.
Οι καλές προθέσεις δεν θα μας πάνε στον ουρανό. Δεν υπάρχει δικαίωση μέσα στις καλές προθέσεις.
Η γνώση του
Λόγου και η υπακοή στις εντολές θα το κάνουν.
Ο Θεός θέλει να μας φέρει την αναζωπύρωση, την παρουσία, την κιβωτό Του αλλά δεν μπορεί να το ακουμπήσει αυτό στη σάρκα.
Θέλει να είναι από το Πνεύμα Του, να γίνει όπως το θέλει Εκείνος, για να μπορεί να το διοικήσει και να το ευλογήσει.
Ο Θεός θέλει να μας φέρει την αναζωπύρωση, την παρουσία, την κιβωτό Του αλλά δεν μπορεί να το ακουμπήσει αυτό στη σάρκα.
Θέλει να είναι από το Πνεύμα Του, να γίνει όπως το θέλει Εκείνος, για να μπορεί να το διοικήσει και να το ευλογήσει.
Οι
περισσότεροι άνθρωποι ζητούν την αναζωπύρωση αλλά το κάνουν με την σάρκα.
Δεν ζητούν τον τρόπο του Θεού.
Ο Θεός θέλει πρώτα να αναζωπυρώσει κάθε ένα από τα παιδιά Του προσωπικά.
Πρώτοι εμείς να μετανοήσουμε για την αμαρτία μας, να βαθύνουμε τις αποφάσεις μας ενάντια στον διάβολο και την αμαρτία.
Να μας τακτοποιήσει, να μας μάθει να στεκόμαστε για Εκείνον να μας μάθει να στεκόμαστε για την αλήθεια, να ζούμε άγια, καθαρά, ευλογημένα ενώπιον Του, ν’ αγαπήσουμε τ’ αδέλφια μας, να μάθουμε να κάνουμε το θέλημα Του στη δική μας ζωή και μετά θα φέρει δύναμη και αναζωπύρωση.
Δεν ζητούν τον τρόπο του Θεού.
Ο Θεός θέλει πρώτα να αναζωπυρώσει κάθε ένα από τα παιδιά Του προσωπικά.
Πρώτοι εμείς να μετανοήσουμε για την αμαρτία μας, να βαθύνουμε τις αποφάσεις μας ενάντια στον διάβολο και την αμαρτία.
Να μας τακτοποιήσει, να μας μάθει να στεκόμαστε για Εκείνον να μας μάθει να στεκόμαστε για την αλήθεια, να ζούμε άγια, καθαρά, ευλογημένα ενώπιον Του, ν’ αγαπήσουμε τ’ αδέλφια μας, να μάθουμε να κάνουμε το θέλημα Του στη δική μας ζωή και μετά θα φέρει δύναμη και αναζωπύρωση.
Διαφορετικά,
αν ο Θεός φέρει την αναζωπύρωση κι εμείς μέσα μας είμαστε σαν πάγος, χωρίς να
έχουμε φτιαχτεί ενώπιον του Θεού, θα γίνουμε σαν τον Ουζά.
- Ουζά σημαίνει Δύναμη.
Ο Ουζά και ο Αχιώ ήταν παιδιά του Αβιναδάδ. Συμβολίζουν αυτούς που είναι παιδιά των αποχρώσεων, των οργανώσεων, περασμένων κινήσεων του Θεού. Αυτοί, ενώ δέχθηκαν την αναζωπύρωση, έσβησαν το Πνεύμα.
Ο Ουζά και ο Αχιώ ήταν παιδιά του Αβιναδάδ. Συμβολίζουν αυτούς που είναι παιδιά των αποχρώσεων, των οργανώσεων, περασμένων κινήσεων του Θεού. Αυτοί, ενώ δέχθηκαν την αναζωπύρωση, έσβησαν το Πνεύμα.
- Ο Ουζά
άπλωσε το χέρι του στην κιβωτό, όταν αυτή κινδύνευσε να πέσει.
Συμβολίζει την περίοδο που η εκκλησία περνάει από θλίψεις και δοκιμασίες και κάποιος προσπαθεί να τη στηρίξει με τη σάρκα.
Όμως το έργο του Θεού δεν στηρίζεται με τη σάρκα.
Συμβολίζει την περίοδο που η εκκλησία περνάει από θλίψεις και δοκιμασίες και κάποιος προσπαθεί να τη στηρίξει με τη σάρκα.
Όμως το έργο του Θεού δεν στηρίζεται με τη σάρκα.
Για τον Ουζά
η κιβωτός ήταν απλά ένα αντικείμενο.
Ομοίως για πολλούς η αναζωπύρωση είναι μια απλή έννοια.
Ομοίως για πολλούς η αναζωπύρωση είναι μια απλή έννοια.
Για μας η
αναζωπύρωση είναι η παρουσία του Θεού μέσα μας και γύρω μας, όσο πιο έντονα και
πιο δυνατά μπορεί να έρθει πάνω στο πρόσωπο της γης.
Χάριν του
Δαβίδ, που την ήθελε, ο Κύριος αρχίζει να φανερώνει τη δόξα και το μεγαλείο Του
πάνω στην κιβωτό.
Όταν εμείς τιμούμε τον Κύριο, όταν υψώνουμε το όνομα Του, τότε έρχεται η δόξα Του κάτω και αλίμονο σε όποιον αγγίξει.
Όταν εμείς τιμούμε τον Κύριο, όταν υψώνουμε το όνομα Του, τότε έρχεται η δόξα Του κάτω και αλίμονο σε όποιον αγγίξει.
Όταν
υπάρχουν άνθρωποι που ζητάνε την αναζωπύρωση ο Θεός θα τιμωρήσει και θα
γκρεμίσει τα παλιά πράγματα.
Στον Ιερεμία είπε να κατεδαφίσει, να ξεριζώσει, να κατασκάψει και μετά να καταφυτεύσει και να οικοδομήσει.
Για να φτιάξει ο Θεός κάτι καινούριο, πρέπει να γκρεμίσει όλα τα παλιά για να φανεί αυτό που κάνει Εκείνος.
Στον Ιερεμία είπε να κατεδαφίσει, να ξεριζώσει, να κατασκάψει και μετά να καταφυτεύσει και να οικοδομήσει.
Για να φτιάξει ο Θεός κάτι καινούριο, πρέπει να γκρεμίσει όλα τα παλιά για να φανεί αυτό που κάνει Εκείνος.
Θα το δούμε
να το κάνει! Θα κάνει πολλές αλλαγές. Μόνο να είμαστε ταπεινοί, επειδή αν τυχών
υπερηφανευθούμε και χάσουμε την καρδιά του Θεού και την απλότητα του Κυρίου, θα
μας μετακινήσει κι εμάς ο Κύριος. Επειδή δεν είναι προσωπολήπτης.
Η κιβωτός συμβολίζει και τον εργάτη του Θεού. Την
κιβωτό την έχουμε μέσα μας.
Η κιβωτός
είναι ο Ιησούς Χριστός και η σχέση Του μ’ εμάς.
Είναι η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος, γι’ αυτό έχει δύο χερουβείμ.
Αυτή την κοινωνία θέλουμε μέσα μας.
Τον Κύριο να εργάζεται μέσα μας και να φανερώνει την παρουσία Του.
Είναι η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος, γι’ αυτό έχει δύο χερουβείμ.
Αυτή την κοινωνία θέλουμε μέσα μας.
Τον Κύριο να εργάζεται μέσα μας και να φανερώνει την παρουσία Του.
Η κιβωτός ακόμα συμβολίζει τον Ίδιο τον Θεό, γι’ αυτό είχαν καλύμματα πάνω της, για
να μην μπορούν ούτε να την δουν, όχι μόνο να την αγγίζουν. Ήταν καλυμμένη με
ύφασμα γαλάζιο και δέρμα θώων, που συμβολίζει τον άνθρωπο Ιησού και την θεότητα
από μέσα. Μόνο μέσω του Ιησού, της σάρα Του (το καταπέτασμα) μπορούμε να δούμε
τα Άγια των Αγίων.
Εβρ.η5- οίτινες λειτουργούσιν
εις υπόδειγμα και σκιάν των επουρανίων, καθώς ελαλήθη προς τον Μωυσήν ότε
έμελλε να κατασκευάση την σκηνήν· διότι Πρόσεχε, λέγει, να κάμης πάντα κατά τον
τύπον τον δειχθέντα εις σε εν τω όρει.
Η κιβωτός
είναι η σκιά των επουρανίων.
Είναι ένας τύπος, γι’ αυτό πρέπει να ακολουθούμε ακριβώς όπως τα λέει ο Κύριος ειδάλλως θα φέρει καταστροφή.
Είναι ένας τύπος, γι’ αυτό πρέπει να ακολουθούμε ακριβώς όπως τα λέει ο Κύριος ειδάλλως θα φέρει καταστροφή.
Εξ.κε40- Και πρόσεχε να κάμης κατά τον τύπον αυτών τον
δειχθέντα εις σε επί του όρους.
- Ο Κύριος
λοιπόν θέλει να αφήσουμε τα Άγια Του όπως είναι, και να έχουμε υπακοή και πίστη να
πράττουμε αυτά που μας λέει.
xristianikanea.blogspot.gr
xristianikanea.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου