Blogger Widgets




11 Οκτωβρίου 2012

Ένα γράμμα για σένα

Ένα γράμμα για σένα 

Φίλε μου,

Σε βλέπω να ξαφνιάζεσαι για το αναπάντεχο τούτο γράμμα, και ν’ απορείς γιατί στo στέλνω, αφού δεν γνωριζόμαστε καθόλου.
Ε! λοιπόν, δεν έχεις δίκιο. Είναι αλήθεια πως δεν Με γνωρίζεις, μα δεν φταίω Εγώ σ’ αυτό.
Εγώ σε γνωρίζω πολύ καλά, φτάνει να σου πω πως για να σε ανταμώσω, έκανα το πιο μεγάλο ταξίδι που έγινε ποτέ.
Κατέβηκα από τον Ουρανό και ήρθα κάτω στη γη και έζησα ανάμεσα στους ανθρώπους. Ναι, σε γνωρίζω, και μάθε ακόμα ότι η γνωριμία Μου αυτή δεν είναι τυχαία, μα πηγάζει από την αγάπη Μου την ειλικρινή, για την τωρινή σου κατάσταση, μα και για το μέλλον σου.
Πολλές φορές έκλαψα για σένα και πόνεσα τόσο πολύ, όσο ποτέ σου δεν πόνεσες.
Και γιατί να στο κρύψω; Διαρκώς πονάω για σένα. Γιατί σ’ αγαπάω. Γιατί βλέπω γύρω σου παγίδες και κινδύνους, που εσύ δεν υποπτεύεσαι.
Ναι, τολμώ να σου πω, πως σ’ αγαπάω παραπάνω απ’ όσο σ΄ αγαπούσε η μητέρα σου, όταν μωρουδάκι σ’ έσφιγγε στην αγκαλιά της, παραπάνω απ’ όσο μπορεί ν’ αγάπησες εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου.
 Αμφιβάλλεις;
 Κοίταξε τα χέρια Μου που στάζουν αίμα! Κοίταξε
την τρυπημένη από τη λόγχη της ανθρώπινης αχαριστίας πλευρά Μου!
 Όλα αυτά τα υπέφερα για σένα, μόνο για σένα, για να σωθείς εσύ μέσα από τα δυσβάσταχτα δεσμά της αμαρτίας.
Είναι κρίμα να σ’ αγαπάω τόσο, κι εσύ να στερείσαι τούτη την αγάπη Μου, που τόσο την
έχεις ανάγκη. Να ’ξερες τι μεγάλα σχέδια έχω για σένα! Όταν ήσουν παιδάκι, θ’ άφησες αχαλίνωτη τη φαντασία σου να καλπάσει και ύστερα θα γέλασες με τα τρελά παιδιάστικα όνειρά σου.
Κι όμως! Όλα αυτά δεν είναι τίποτα, μπροστά στα όσα έχω ετοιμάσει για σένα. Μια τέλεια
άφεση των αμαρτιών σου, μια μόνιμη χαρά μέσα στην ψυχή σου, μια πλήρη απελευθέρωση και αποτίναξη από τα δεσμά των όποιων παθών και αδυναμιών τώρα σε κυριεύουν, μια πραγματική ευτυχία, μια ζηλευτή ειρήνη, όλα αυτά και άλλα πολλά ακόμη, στα προσφέρει ο Σταυρός της θυσίας Μου, αν θελήσεις και πιστέψεις και Με φιλοξενήσεις στην καρδιά σου.
Μην ακούσεις τα ψέματα εκείνων που θέλουν να ψεγαδιάσουν την αγάπη Μου, που ξεπερνά σ’ ασπράδα το πάλλευκο χιόνι και σε θέρμη το πιο μεγάλο καμίνι.
 Είμαι έτοιμος να βάλω ποδιά και να σκύψω να σου πλύνω τα πόδια, πράγμα που το ’χω ξανακάνει, και να σε υπηρετήσω ακόμη σαν υπηρέτης, γιατί η αγάπη Μου για σένα αυτό μου λέει.
Πολλά έχω να σου πω ακόμα, πολλά θα ’χες να μάθεις αν άνοιγες, και μ’ ενδιαφέρον μελετούσες το Βιβλίο που μιλάει γι’ αυτή Μου την αγάπη για σένα.
Πριν, όμως, ανοίξεις το Ευαγγέλιο της αγάπης Μου και αρχίσεις να μελετάς, πριν ακόμη
αφήσεις απ’ τα χέρια σου τούτο το γράμμα, που σου ’στειλε η αγάπη Μου, θα ’θελα μια
μικρή, ειλικρινή απάντηση: Τι θ’ απαντήσεις σε Κείνον που σ’ αγαπά, στον Ιησού Χριστό,
στον καλύτερο φίλο σου;
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη