— «Το ρόκ είναι σεξ και πρέπει να κάνουμε τους έφηβους να το καταλάβουν»,δήλωνε απροκάλυπτα στο περιοδικό Time (28/4/1967) ο μάνατζερ των Rolling Stones Άντριου Όλνταμ. Ο ίδιος ο Μικ Τζάγγερ, ο τραγουδιστής και κύριος συνθέτης τους, δήλωνε στο ίδιο περιοδικό (7/10/1966) «Η μουσική ρόκ είναι σεξ, και πρέπει να τους χτυπήσης στο πρόσωπο με αυτό».
— Αυτό εξ' άλλου φαίνεται καθαρά από την ζωή τους, όπως δημοσιεύεται συνεχώς στα Μ.Μ.Ε., τις προκλητικές κινήσεις τους στις συναυλίες, τους στίχους, τα videoclip τους κ.λπ. Νεαρή οπαδός τους αναφέρει τις εμπειρίες της από μία περιοδεία τους˙ «Η τρίτη περιοδεία των Stones, όταν ήμουν στα 18, μου άνοιξε τα μάτια στα πάντα... Άνδρες με άνδρες, γυναίκες με γυναίκες, περπάτησα μέσα σ' αυτό το δωμάτιο όπου όλοι οι άνθρωποι εκπορνεύονταν δημόσια...» (Stanley Booth, Dance with the Devil, Random House, 1984, σελ. 109).
— Δεσμοί τους με διάφορες γυναίκες, τα εξώγαμα παιδιά τους έχουν
απασχολήσει κατά καιρούς τον Τύπο. Ο Μπράϊαν Τζόουνς (πρώην μέλος τού συγκροτήματος που πέθανε λίγο καιρό μετά τη διαγραφή του απ' τους άλλους) είχε τη φήμη ότι έπασχε από σατυρίασι (ανεξέλεγκτη σεξουαλική ορμή) (Gary Herman, «Rock n' Roll Babylon»). «Λεγόταν ότι έπαιρνε 60 γυναίκες τον μήνα»(περιοδικό Newsweek, 14/11/1983, σελ. 102). Φημολογήται ότι τον ξεπέρασε ο κιθαρίστας τους, ο Κήθ Ρίτσαρντς (Τζέφ Γκόντγουϊν, Οι μαθητές τού Σατανα: η αλήθεια για το ρόκ, Στερέωμα, σελ. 53).
— Ο Τζάγγερ και ο Ρίτσαρντς απ' την δεκαετία τού '60 ακόμα άρχισαν να βάφωνται και να φορούν γυναικεία φορέματα στις συναυλίες τους και τις συνεντεύξεις τους στον τύπο. Σαν αστείο μεταξύ τους λέγανε, ότι διάλεγαν άλλες γυναίκες για να περάσουν τις ώρες κατά τις οποίες οι φίλες τους, που ήταν αμφισεξουαλικές, ήταν «απασχολημένες» με άλλες γυναίκες (όπ. παρ. σελ. 174).
— Αλλ' αυτά δεν τα κρατούν μόνο για τον εαυτό τους, τα προβάλλουν ως πρότυπο και στους θαυμαστές τους. Οι περισσότεροι ραδιοσταθμοί στις Η.Π.Α. αρνήθηκαν να παίξουν το τραγούδι επειδή περιείχε χυδαίες λέξεις και σαφώς ρατσιστική χροιά από το δίσκο τους Some Girls.
— Για να προωθήσουν τον δίσκο τους «Black and Blue» το 1975, κυκλοφόρησαν αφίσες στους δρόμους και διαφημίσεις σε περιοδικά με γυναίκες χτυπημένες και μελανιασμένες, δεμένες πάνω στο δίσκο τού συγκροτήματος.
Αλκοόλ ναρκωτικά
— Τα διαφήμιζαν ανοιχτά με το τραγούδι τους «Sister Morphine» («Αδελφή μορφίνη»), όπου περιέχονται και οι εξής στίχοι: «Γλυκεία εξαδέλφη κοκαΐνη/ άπλωσε το δροσερό σου χέρι στην καρδιά μου./ Πες μου αδελφή μορφίνη/ πότε θα 'ρθής ξανά...», κ.α. παρόμοια.
— Όλα τα μέλη τού συγκροτήματος πέρασαν απ' αυτό το στάδιο. Ο Κηθ Ρίτσαρντς, προκειμένου να περάση το τεστ αίματος και να μπη στις Η.Π.Α., σε κάποια περίοδο που υπήρχαν περιοριστικοί νόμοι, άλλαξε όλο το αίμα του που ήταν μολυσμένο με ηρωίνη και το αντικατέστησε με αίμα περισσότερο «νηφάλιων» ατόμων (περ. Time 10/9/ 1979). Ο βιογράφος τους (Tony Sanchez, Up and down with The Rolling Stones, Morrow Quill, Νέα Υόρκη, 1979) αναφέρει ότι ο Ρίτσαρντς ασχολήθηκε με ένα νεαρό και αφελή δημοσιογράφο που τον επισκέφθηκε στο σπίτι του για μια συνέντευξι, επιδεικνύοντάς του πως «ομορφαίνει» με κοκαΐνη και ηρωίνη, μια κατά τα άλλα πληκτική ημέρα. Τελικά ο δημοσιογράφος κατέληξε να γίνη ναρκομανής, εντυπωσιασμένος από τον «μεγάλο» Κηθ Ρίτσαρντς.
— Ποια η κατάληξι αυτού τού παιγνιδιού; Η κόρη τού Ρίτσαρντς γεννήθηκε με παραμορφωμένο στόμα. Ο Brian Jones στις 3/7/1969 βρέθηκε νεκρός στην πισίνα τού σπιτιού του μετά από ένα άγριο πάρτυ, στο οποίο υπάρχουν υπόνοιες και για μαγικές τελετές (Tony Sanchez, όπ. προηγ., σελ. 15.8). Πιθανώτερη αιτία τού πνιγμού του το αλκοόλ και τα ναρκωτικά που κατανάλωνε σε μεγάλες ποσότητες.
Μαγεία σατανισμός
— Το τραγούδι τους «Sympathy for the devil» («Συμπάθεια για τον Διάβολο») είναι ο ύμνος που χρησιμοποιείται στις μαύρες λειτουργίες των σατανιστών οι οποίες είναι παρωδία της αντίστοιχης χριστιανικής θ. λειτουργίας, με σκοπό την επίκληση δαιμόνων που συνοδεύεται συνήθως και με ανθρωποθυσία (περ. Κλικ, Μάιος 1989).
— Στο δίσκο τους «Goat's head soup» («Σούπα από κεφάλι κατσίκας») υπάρχει σαφής αναφορά (τόσο στον τίτλο, όσο και στο εξώφυλλο) σε σατανιστική τελετή (ο διάβολος αντιπροσωπεύεται με την κατσίκα).Κομμάτια τού δίσκου ηχογραφήθηκαν ζωντανά σε μια τελετή βουντού. Σε ένα από τα τραγούδια ακούγονται κραυγές δαιμονισμένου (περ. Rolling Stone, 19/8/1971). Άλλοι τίτλοι δίσκων τους: «Οι αυτού σατανικές μεγαλειότητες απαιτούν», «GetYerYaYa's Out» (φράσι από τελετή βουντού), «Voodoo Lounge» (1994 αναφορά στις τελετές βουντού —μαύρης μαγείας — ) κ.λπ. Το εξώφυλλο τού δίσκου τους «Tattoo You» περιέχει ασπρόμαυρη φωτογραφία ενός ποδιού τράγου (πάλι ο τράγος σύμβολο τού Πάνα και τού διαβόλου) με σχιστή οπλή που φορά ψηλοτάκουνο παπούτσι.
— Ένας από τους μαθητές τού ιδρυτού τού πανθεϊστικού σατανισμού τού αιώνος μας, τού Aleister Crowley, ο Κένεθ Άνγκερ, μετέτρεψε τις δηλώσεις τού Κρόουλυ για μαγεία, σεξ και βία σε οπτική εικόνα, κάνοντας τη βιογραφία του στην ταινία «Η άνοδος τού Εωσφόρου», μια κινηματογραφική εξήγησι των σατανικών ιδεών τού διδασκάλου του. Τον κύριο ρόλο θα τον έπαιζε ο Μικ Τζάγγερ, αλλά δεν το κατόρθωσε λόγω των γεγονότων τού Άλταμοντ(βλ. παρακάτω). Έγραψε όμως ο Τζάγγερ την μουσική για την επόμενη ταινία του Άνγκερ, με τίτλο «Invocation of my Demon Brother» («Επίκλησι του δαίμονος αδελφού μου»), στην οποία ο ιδρυτής της πρώτης «Εκκλησίας τού Σατανά», ο Anton La Vey έπαιζε τον ρόλο της «αυτού σατανικής μεγαλειότητος». Η ταινία αυτή υπογραμμίζει ότι ο Εωσφόρος είναι ο θεός τού φωτός, και δεν πρέπει να αξιολογήται αρνητικά ως θεός του σκότους. Ισχυρίζεται, πως αυτό είναι απλώς δυσφήμησι από τους χριστιανούς.
— Ο Κένεθ Άνγκερ είναι αυτός που πάντρεψε σε παγανιστικό γάμο τον Κηθ Ρίτσαρντς με την ερωμένη του, την αυτοαναγορευόμενη μάγισσα Αννίτα Πάλενμπεργκ. Μια 15χρονη υπηρέτρια στην ιδιοκτησία τού Ρίτσαρντς στην Νέα Αγγλία, ενώ εκείνος απουσίαζε για την ηχογράφησι δίσκου, βρέθηκε δολοφονημένη στο κρεβάτι της Πάλενμπεργκ που ήταν μόνη της στο σπίτι, και η οποία καταδικάστηκε για παράνομη κατοχή του όπλου της αυτοκτονίας (;). Σύμφωνα με την λαϊκή εφημερίδα «Midnite», Είχαν συμβή αρκετές παράξενες σατανικές τελετές στην περιοχή τα πέντε τελευταία χρόνια. Ένας τοπικός δημοσιογράφος αποδίδει την έκρηξι τού αποκρυφισμού οπούς "πλουσίους που πήραν LSD"» (βλ. George Tremlett, «The Rolling Stones», Warner Books, σελ. 14 Τζέφ Γκόντγουϊν, όπ. παρ. σελ. 44-45, 59).
— Ο Ρίτσαρντς δήλωσε στο περ. Rolling Stone (19/8/1971), ότι «η μαύρη μαγεία είναι κάτι, που ο καθένας θα έπρεπε να ερευνήση. Σ' αυτή βρίσκονται μεγάλες δυνατότητες. Πολλοί άνθρωποι έπαιξαν μ' αυτή κι όλοι τους ωφελήθηκαν σε κάτι», κι άλλοτε (στο ίδιο περιοδικό, 5/5/1977), ότιτα τραγούδια τους συχνά δημιουργούνται εντελώς ξαφνικά, όπως μια έμπνευσι σε μια πνευματιστική συνεδρία. Εξήγησε δε, ότι τα τραγούδια αυτά γράφονται από τους συνθέτες τους, όταν οι ίδιοι είναι πρόθυμοι και ανοιχτοί ως μέντιουμ σε μεγάλον αριθμό.
—Το τραγούδι «Tops» στο δίσκο τους «Tattoo you» περιλαμβάνει ένα ανάδρομο συγκαλυμμένο ερωτικό τραγούδι όπου υπάρχει και το εξής υποσυνείδητο μήνυμα: «Σ' αγαπώ, είπε ο διάβολος» (βλ. Νταν και Στηβ Πήτερς, Rock: Τα υποσυνείδητα μηνύματα, εκδ. Στερέωμα, σελ. 196).
— «Ο σατανισμός πουλάει», δήλωσε, χωρίς ενδοιασμούς, ο Mick Jagger (βλ. Tony Sanchez, όπ. προηγ., σελ. 150). Άλλοτε πάλι είπε:«Δουλεύουμε πάντα, για να κατευθύνουμε τη σκέψη και τη θέληση των ανθρώπων, και η πλειονότητα των άλλων συγκροτημάτων κάνει το ίδιο» (βλ. Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλου, Ο σατανισμός στη μουσική ρόκ, ε' εκδ., 1992, σελ. 20).
Συναυλίες Βία
Στις 6 Δεκεμβρίου τού 1969, στο Άλταμοντ της Αμερικής έγινε μια από τις πιο βίαιες και αιματηρές συναυλίες. Ήταν η λήξι της περιοδείας των Rolling Stones στην Αμερική και ήθελαν να διοργανώσουν ένα φεστιβάλ ρόκ δωρεάν. Το Άλταμοντ, με τους περισσότερους από 300.000 επισκέπτες, μετατράπηκε σε μια τερατώδη αιματηρή παρεκτροπή από τους «αγγέλους της κολάσεως», συμμορίες που είχαν προσκληθή από τους μάνατζερ των Στόουνς για να επιβλέπουν την τάξι! Μέθυσαν όμως και με τον πιο κτηνώδη τρόπο άσκησαν τρομοκρατία στο πλήθος. «Η πλήρης και ολοκληρωτική καταστροφή ήρθε, όταν οι Ρόλινγκ Στόουνς έκαναν την εμφάνισί τους σαν κορωνίδα τού φεστιβάλ. Με το τραγούδι "Κάρολ", κατά περίεργο τρόπο, ένα ζευγάρι νέων γυμνώθηκε και σύρθηκε με κατεύθυνση προς την πίστα, σαν να ήταν η πίστα αυτή ένα θυσιαστήριο, και ήθελαν να προσφερθούν για θύματα στις μπότες και στα ραβδιά των "αγγέλων". Ο Τόνυ Σάντσεζ (βιογράφος τους) δήλωσε: "Με όσο πιο κτηνώδη τρόπο τους χτυπούσαν, τόσο πιο πολύ αυτοί οι ίδιοι φαίνονταν να υποκύπτουν σ' αυτό, ωθούμενοι από κάποια υπερφυσική δύναμι, και να προσφέρωνται σαν ανθρωποθυσία σ' αυτούς τους πράκτορες τού σατανά. Η βία ξεπέρασε κάθε φαντασία. Έδινε την εντύπωση μιας αρχαίας τελετουργίας" τα θύματα δεν ανέχονταν απλώς πόνο και κτηνωδίες, αλλά τις επιθυμούσαν κιόλας».
Όταν ύστερα οι Στόουνς άρχισαν να τραγουδούν το "Συμπάθεια για το Διάβολο", οι "άγγελοι" βάλθηκαν να δέρνουν τους ακροατές αδιακρίτως. Το αιματηρό μπέρδεμα μπροστά στην πίστα δεν μπορούσε να σταματήση, και το συγκρότημα έχασε πλέον κάθε έλεγχο. Ο Μίκ Τζάγγερ ψιθύρισε: "Πάντοτε, όταν παίζουμε αυτόν τον σκοπό, κάτι συμβαίνει"... Οι 'άγγελοι του διαβόλου' μυρίστηκαν αίμα, προσφέρθηκε ευκαιρία για φόνο και μαχαίρια άστραψαν. Οι Στόουνς έπαιζαν ανέκαθεν με τη βία, και τώρα δεν μπορούσαν πλέον να απαλλαγούν από τα πνεύματα που είχαν καλέσει" (Τόνυ Σάντσεζ)... ύστερα ένας 18χρονος νέγρος, ο Μέρεντιθ Χάντερ, μαχαιρώθηκε εν ψυχρώ, ακριβώς μπροστά στην πίστα, από τους "αγγέλους τού διαβόλου"! Έτσι τελείωσε η εμφάνισι των Στόουνς˙ με θάνατο και βία.
Η θανατική πανωλεθρία τού Άλταμοντ είχε άλλα τρία θύματα, και έναν μεγάλο αριθμό τραυματιών: "Πάνω σ' αυτόν τον κατάμεστο από ανθρώπους, σκηνές και αυτοκίνητα, χώρο της συναυλίας, καταχωρήθηκαν τουλάχιστον 20 σοβαρά ατυχήματα. Μία Πλύμουθ έτρεξε με μεγάλη ταχύτητα πάνω στο πλήθος και σκότωσε δύο ανθρώπους. Ένας νέος πνίγηκε σε έναν υπόνομο κάτω από την επιρροή τού LSD, ένας άλλος, τού οποίου τα πόδια πάτησαν σε φωτιά, έπρεπε να μεταφερθή στο νοσοκομείο με σοβαρά εγκαύματα. 19 γιατροί και έξι ψυχίατροι περιποιούνταν μέχρι εξάντλησης περιπτώσεις ναρκωτικών, προώρων γεννήσεων και τραυματισμών από ξυλοδαρμούς". Ο Μίκ Τζάγγερ αισθάνθηκε ότι βλάφτηκε τόσο πολύ άπ' αυτές τις σατανικές πράξεις στο Άλταμοντ , ώστε διέκοψε αμέσως τις επαφές με τον Κένεθ Άνγκερ και τη συμμετοχή του στην ταινία του ίδιου, ξαναγύρισαν όμως αργότερα σε «λιγώτερο επικίνδυνες δουλειές» (βλ. Ουλριχ Μπάουμερ, Θέλουμε μόνο την ψυχή σου 'Χάρντ ρόκ' Ντοκουμέντα, γεγονότα παρασκήνια, σελ. 3536). Ο ίδιος ο Μίκ Τζάγγερ δήλωσε: «Κι ο ίδιος ο Χριστός να ήταν εκεί, εκείνη τη νύχτα, θα σταυρωνόταν» (βλ. Μάκη Μηλάτου, Η αυτοκαταστροφική φύση τού ροκ, Στύγα, Αθήνα, 1992, σελ. 89).
Σε μια άλλη συναυλία στο Βερολίνο, όπου τα πλήθη αφήνιασαν, έβαλαν φωτιά στο στάδιο και έκαναν βανδαλισμούς στα μαγαζιά έξω, ο Τζάγγερ σχολίασε ήρεμα τα γεγονότα στη συνέχεια ως εξής: «Παρασύρω το ακροατήριο. Καιβέβαια το παρασύρω» («Death at the Coliseum: The night that shook the world of rock», Families magazine, Oct. 1981, σελ. 108).
Μπορεί βέβαια γεγονότα τέτοιας εκτάσεως να μην επαναλαμβάνονται συχνά, αλλ' όμως πάντα οι συναυλίες κρατούν αυτόν τον χαρακτήρα της τελετουργίας, της βίας, τού σεξ και των ναρκωτικών. Η συναυλία γίνεται πλέον θέαμα, λατρεία, αυτό που γεμίζει την ζωή. Αναφέρει χαρακτηριστικά η «Καθημερινή» (12/12/1997): «Με αρχαιοελληνικές κολώνες, γιγαντοοθόνες, με πορνοκαρτούν, φουσκωτές γυμνές κούκλες και φωτογραφίες τού Λένον, οι Ρόλινγκ Στόουνς θα περάσουν από τη χώρα μας», ενώ άλλοι γράφουν για«ύποπτη ενέργεια» τού Τζάγγερ (βλ. Επενδυτή, Οκτ. 1997). Κανείς όμως δεν τολμά να λάβη μέτρα˙ δειλία, φόβος, ή παράνομα συμφέροντα; Και η βία αντί να εκτονώνεται, επεκτείνεται ως τρόπος καθημερινής ζωής.
Τα χρήματα
Οι Στόουνς καλλιέργησαν συστηματικά το ίματζ της ασταμάτητης αμφισβήτησης, διότι πέραν των προσωπικών λόγων, υπήρχαν και οι οικονομικοί. Ήδη από το 1965 ο Τζάγγερ δήλωνε: «Οικονομικά είμαστε ανικανοποίητοι»(περ. Κλίκ, Σεπτέμβριος 1998). Το 1989 κέρδισαν 45 δισ. δρχ. απ' την περιοδεία τους «Steel Wheels» και από την πρόσφατη περιοδεία που ξεκίνησαν, την «Babylon Tour», είχαν κερδίσει 89,3 εκατομμύρια δολλάρια χωρίς ακόμη να έχη ολοκληρωθή (βλ. Τα Νέα, 3/1/1998), ερχόμενοι πρώτοι στις εισπράξεις. Οι περιουσίες τού κάθε μέλους ανεβαίνουν σε δεκάδες (20-30-50-60) δισ. δραχμές (βλ. περ. Κλικ, Σεπτ. 1998). Τι γίνονται τα χρήματα αυτά; «Το σπίτι στο Λονδίνο, το διαμέρισμα στο Μανχάτταν, η βίλλα στη νήσο Μυστίκ κι ο πύργος στην κοιλάδα τού Λίγυρα στη Γαλλία δεν μπόρεσαν να σιγάσουν το μεγάλο πάθος τον Μίκ Τζάγγερ και της Τζέρυ Χώλ για την ιδιοκτησία γης. Τελευταίο και πανάκριβο απόκτημα τού ζεύγους είναι το φρούριο τού Τσίλχαμ, ένας εντυπωσιακός ιακωβιανός πύργος στο Καντέρμπουρι τού Κεντ, ...τού 1171. Η βρεττανική αυτή έπαυλη που διαθέτει 22 κρεβατοκάμαρες, 7 μπάνια, μια τεράστια γοτθική σάλα, 6 ξενώνες και μία μαρμάρινη πισίνα στο στυλ των λοντρών τού Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα, άλλαξε χέρια έναντι τού ποσού των 3 εκατ. στερλινών (πάνω από 1 δισ. δρχ.). "Το ξέρω πως τα χρήματα είναι πολλά, αλλά ύστερα από μια παγκόσμια περιοδεία, έχω το δικαίωμα να κάνω ένα δωράκι στον εαυτό μου" δήλωσε ο σπάταλος ρόκερ στο περιοδικό People»(περιοδικό Λάμψη, 1998).
πηγη. kalyterotera.gr
2 σχόλια :
να πας σε ενα ωδειο να μαθεις μουσικη και μετα ποσταρε οτι μαλακια θελεις ασχετε.....
xreiazese agapite mou file to xristo sti zoi sou, gia na se anagenisi, kai na kanei alages mesa sou, sto leksilogio sou, opos kanei kai se mena. Kapote imoun mesa ekei. Alla edo kai kapoia xronia i xaris tou mou dinei mousiki tou ouranou. Kai epeleksa aftin apo opoiandipote ali mousiki pou dinei o kosmos. To idio se protrepo agapite file me agapi xristou na kaneis. Oso gia to odeio exeis dikio, tha ithela para poli na kaliergiso perissotero ti foni mou gia ti doksa tou kyriou mou. o Kyrios Ihsous na se evlogei agapite!
Δημοσίευση σχολίου