Blogger Widgets




17 Μαΐου 2012

Σ`ευχαριστώ


 Σ’ ευχαριστώ γιατί και σήμερα θα ζήσω
 Σ’ ευχαριστώ που ψάχνω πάλι να Σε βρω
 Είσαι η λέξη που προφέρω κάθε μέρα
 Εσύ Χριστέ, μου δίδαξες να αγαπώ

 Σ’ ευχαριστώ για το νερό και το σαπούνι
 Για τα ενδύματα που έχω να ντυθώ
 Για την ψυχή και την καρδιά και το μυαλό μου
 Εφόδια πλήρη για να Σε αναζητώ

 Σ’ ευχαριστώ για το οξυγόνο που αναπνέω
 Σ’ ευχαριστώ για κάθε φίλο ή γνωστό
 Σ’ ευχαριστώ και για το σπίτι μου που μένω
 Και τον καφέ που πίνω αυτό το πρωινό.

 Σ’ ευχαριστώ που μ’ αγαπάς έτσι όπως είμαι
 Κι αν είμαι άσχημος ή διαφορετικός
 Εσύ υπόσχεση μου έδωσες Χριστέ μου
 Πως σαν κι Εσένα και εγώ θ’ αναστηθώ

 Κι αν μεσ’ στη μέρα οι δυσκολίες με κουράζουν
 Και αν πονάω και λυγίζω κι απορώ
 Εσύ απάντηση για όλα θα μου δώσεις
 Γι’ αυτό και χαίρομαι Χριστέ μου και γελώ
 Μαρία Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη