Blogger Widgets




22 Δεκεμβρίου 2011

Αξιολάτρευτες στιγμές

Ιώβ 12:7
Αλλά, ρώτησε τώρα τα ζώα, και θα σε διδάξουν· και τα πουλιά τού ουρανού, και θα σου αναγγείλουν·       
Εικόνες που μας γεμίζουν συναισθήματα. Αξιολάτρευτες φωτογραφίες από νεοσσούς και τις μητέρες του που τα φροντίζουν στα πρώτα τους βήματα στη ζωή.
`Eτσι ακριβώς φροντίζει και εμάς ο Κύριος στα πρώτα μας βήματα μέχρι να μπορούμε να πετάξουμε.
Μα και πάλι αφού πετάξουμε, πάλι δεν είμαστε μόνοι.
Η φροντίδα Του είναι παντοτινή.
Ησ.46:4  και μέχρι τα γηρατειά σας εγώ ο ίδιος είμαι· και μέχρι τις άσπρες τρίχες των μαλλιών σας εγώ θα σας βαστάξω· εγώ σας έκανα, και εγώ θα σας σηκώσω· ναι, εγώ θα σας βαστάξω και θα σας σώσω.

Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Perierga.gr - Φωλιές πουλιών!
Δημήτρης Δαδίνος
πηγη. perierga.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη