(Ιερ. 12:5 )
Εάν τρέξης μετά των πεζών και σε κάμωσι να ατονήσης, τότε πως θέλεις αντιπαραταχθή προς τους ίππους; και εάν απέκαμες εν τη γη της ειρήνης, εφ' ην ήλπιζες, τότε πως θέλεις κάμει εις το φρύαγμα του Ιορδάνου;
Εάν τρέξης μετά των πεζών:
Ο Ιερεμίας προφήτεψε για μια περίοδο κατά την οποία ο Ιούδας θα εισερχόταν σε ένα νέο επίπεδο διαμάχης με τον βασιλιά της Βαβυλώνας, τον Ναβουχοδονόσορα.
Τους έθεσε λοιπόν το εξής ερώτημα:
Εάν τρέξης μετά των πεζών και σε κάμωσι να ατονήσης, τότε πως θέλεις αντιπαραταχθή προς τους ίππους;
Aυτό είναι ένα ερώτημα που είναι σχετικό και με εμάς σήμερα.
Είχαμε δυσκολίες εν καιρώ ειρήνης, και θα λέγαμε τρέξαμε με τους πεζούς.
Τώρα όμως, σύμφωνα με τα λόγια του Ιερεμία, πρέπει να προσαρμοστούμε έτσι ώστε να γίνουμε ικανοί να
αντιπαραταχθούμε με τους ίππους, που αντιπροσωπεύουν το επόμενο επίπεδο πνευματικού πολέμου, και δυσκολίας.
Οι ίπποι γενικά μέσα στην Αγία Γραφή συμβολίζουν πόλεμο, και ιδιαίτερα τη δύναμη, και την ισχύ ενός στρατεύματος.
Τώρα τις τελευταίες αυτές ημέρες, θα διαμορφωθεί η προφητική εικόνα του λαού του Θεού, που ενώ ο Κύριος ανοίγει τα ισχυρά ύδατα της Ερυθράς θάλασσας και ο λαός τρέχει για να σωθεί στην αντίπερα όχθη, ταυτόχρονα, ο Φαραώ, επιστρατεύει το ποιο επίλεκτο και ισχυρό στράτευμα του, τους ιππείς, ώστε να σταματήσει την πορεία του λαού του Θεού προς τη λύτρωση.
`Έχουμε και τους 4 ίππους της Αποκάλυψης που αντιπροσωπεύουν τα γεγονότα που θα συμβούν αμέσως μετά την αρπαγή.
Η εκκλησία για να μη βρεθεί μέσα στη θλίψη, πρέπει να γυμναστεί, να προετοιμαστεί, ώστε να <<εκφύγει πάντα ταύτα τα μέλοντα να γίνωσι>>.
Δηλαδή πρέπει να τρέξουμε πνευματικά, ώστε αυτοί οι ίπποι με τους ιππείς τους να μήν μας προφτάσουν.
Πώς να τρέξουμε ενάντια στους ίππους?
Θα δούμε παρακάτω 8 Τρόπους γι`αυτό
1ος) τρόπος: Να τρέξουμε με σκέπη
(1Θεσ. 5:12 -13)
Σας παρακαλούμεν δε, αδελφοί, να γνωρίζητε τους όσοι κοπιάζουσι μεταξύ σας και είναι προεστώτές σας εν Κυρίω και σας νουθετούσι,
και να τιμάτε αυτούς εν αγάπη υπερεκπερισσού διά το έργον αυτών. Ειρηνεύετε μεταξύ σας.
Η πρώτη προτροπή του Παύλου είναι το να είμαστε κάτω από πνευματική εξουσία, προστασία, και σκέπη. (όταν λέμε για εξουσία μιλάμε για ευθύνη, και όχι κάποιον από πάνω μας να κατεξουσιάζει και να κάνει ότι αυτός θέλει, να περνά ότι εκείνος νομίζει σωστό χωρίς να δίνει όπως λέμε λογαριασμό σε κανέναν............
Η νοοτροπία του <<ελεύθερου σκοπευτή>> μπορεί να περνούσε <<εναντίων των πεζών>>, αλλά δεν πρόκειται να σταθεί εναντίων των <<ίππων>>.
Πρέπει να θεωρούμε την πνευματική εξουσία (ευθύνη) σαν ασπίδα που μας προστατεύει, πάντα όμως μιλάμε για την καλή εξουσία, γιατί αν η εξουσία είναι .........τότε για ποια προστασία μιλάμε......
Στην εκκλησία υπάρχει μια ασπίδα προσευχής για κάθε άτομο που έχει θέσει τον εαυτό του, η την οικογένειά του, κάτω από την πνευματική εξουσία.
Πρέπει να έχουμε ειρήνη μεταξύ μας, επειδή όταν επιτρέπουμε τη διαμάχη να περάσει μέσα στις οικογένειές μας, και στις εκκλησίες μας, το πνευματικό μας <<κάλυμμα>> σχίζεται.
Πρέπει το συντομότερο να επιδιορθώνουμε κάθε διαμάχη, να μην αφήνουμε να περνάει ο καιρός, με τη βοήθεια εκείνης πάνω από μας και να μην δίνουμε τόπο στον εχθρό ώστε να μας κατηγορήσει ενώπιον του Θεού για απείθεια.
Επιτίθεται πάντα <<στα όπισθεν του ποιμνίου>>, σ`αυτούς που έχουν χαλαρώσει, σ`αυτούς που φοβούνται, και είναι πληγωμένοι.
3ος) τρόπος: Να τρέξουμε με συγχώρεση προς τους άλλους.
(1Θεσ. 5. 15)
Προσέχετε μη αποδίδη τις εις τινά κακόν αντί κακού, αλλά ζητείτε πάντοτε το αγαθόν και εις αλλήλους και εις πάντας.Εδώ ο απόστολος Παύλος μας λέει να συγχωρούμε και να μην ζητάμε να ανταποδώσουμε το κακό, μάλιστα στην πρός Ρωμαίους επιστολή μας λέει πάλι ο Παύλος να νικήσουμε το κακό δια του αγαθού.
Η συγχώρηση και η ενότητα είναι ΖΩΤΙΚΗ αυτή την ώρα.
Το να διατηρούμε πληγές, και κακίες, είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν, και το μόνο που θα εξυπηρετήσει είναι το να μας καθυστερήσει.
Ας αφήσουμε λοιπόν κάθε βάρος στα πόδια Του Κυρίου μας για να μπορούμε να τρέξουμε...
4ος) τρόπος: Να τρέξουμε με τη χαρά Του Κυρίου
(1Θεσ. 5:16 )
Πάντοτε χαίρετε,Δεν είναι δυνατόν να διατηρήσουμε τον πνευματικό ρυθμό που είναι αναγκαίος, παρά μόνον εφ`όσον διατηρήσουμε τη χαρά μας.
Ο Παύλος χρησιμοποίησε τον όρο χαίρετε, δέκα φορές στην προς Φιλιππησίους επιστολή, η οποία γράφηκε τον καιρό που ήταν φυλακισμένος!
Με τον τρόπο αυτό θα τρέξουμε χωρίς να αποκάμουμε, επειδή η χαρά Του Κυρίου είναι η δύναμις μας, γι`αυτό και λέει χαίρετε εν κυρίω πάντοτε, πάλι θέλω ειπεί χαίρετε.
(Φιλ. 4:4 )
Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε· πάλιν θέλω ειπεί, Χαίρετε.
5oς) τρόπος: Να τρέξουμε με προσευχή και ευχαριστία
Η ζωή της προσευχής μας πρέπει να γίνει συνεχής.
Καθώς οι καταστάσεις γύρω μας, μας κρατούν σε συνεχή συναγερμό, οι πιστοί πρέπει τώρα να διατηρούν το νου τους συντονισμένο στον Κύριο, προσευχόμενοι και δίνοντας ευχαριστία καθημερινά.
Είναι μια στάση διέγερσης, που προσφέρει ευχαριστία στη μέση όλων αυτών των περιστάσεων, με την πίστη ότι ο Θεός εργάζεται!
6ος) τρόπος: Να τρέξουμε με τη δύναμη του Πνεύματος
Κάτω από το τρομερό χρίσμα Του Πνεύματος, ο Ηλίας ξεπέρασε τα ισχυρά άλογα του Αχαάβ από το όρος Κάρμηλος μέχρι την Ιεζραέλ, περίπου 33 χιλιόμετρα. `ΑΒασιλ. ιη 46.
Η δύναμη του βαπτίσματος στο `Αγιο Πνεύμα, δεν είναι πια προαιρετικός εξοπλισμός, αλλά απαιτείται για να γίνουμε ικανοί να τρέξουμε με μεγαλύτερη δύναμη, και ταχύτητα.
Η Προφητεία είναι ένα από τα χαρίσματα του Πνεύματος.
Καθώς οι μέρες γίνονται όλο και ποιο σκοτινές μέσα στον κόσμο, αυτό το δώρο θα είναι όλο και ποιο ζωτικό, επειδή θα μας δίνει συνεχεί ενθάρυνση, και σοφία για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες.
7ος) τρόπος: Να Τρέξουμε με αγιασμό
(1Θεσ. 5:23 )
Αυτός δε ο Θεός της ειρήνης είθε να σας αγιάση ολοκλήρως, και να διατηρηθή ολόκληρον το πνεύμά σας και η ψυχή και το σώμα αμέμπτως εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.Σ`αυτές τις τελευταίες ημέρες πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μη δεχόμαστε το κάθε τι που ακούμε ως <<Τάδε λέγει ο Κύριος>>.
Ο Σατανάς κάνει τώρα ότι μπορεί για να πλανίσει, και να φοβίσει, τους πιστούς.
Δεν πρέπει πλέον να βαδίζουμε σε γκρίζους και σκιώδεις χώρους, αλλά σε χώρους φωτινούς, ώστε να είμαστε σίγουροι, και βέβαιοι, ότι κάθε πράξη μας είναι ευσεβής, και με τάξη.
8ος) τρόπος: Nα τρέξουμε με την όραση
(1Θεσ. 5:24 )
Πιστός είναι εκείνος όστις σας καλεί, όστις και θέλει εκτελέσει.Τελικά είναι ανάγκη να είμαστε πιστοί στην κλήση μας, και στην όρασή μας, με τα μάτια μας προσυλομένα στο να κερδίζουμε ψυχές, και να αγγίζουμε τον κόσμο, πρίν επιστρέψει ο Κύριος στη γη.
Ας το κάνουμε με όλη μας την καρδιά, και τη δύναμη, μέχρι να έρθει ο Κύριος να μας παραλάβει στη δόξα Του.
Εάν τρέξης μετά των πεζών και σε κάμωσι να ατονήσης, τότε πως θέλεις αντιπαραταχθή προς τους ίππους; και εάν απέκαμες εν τη γη της ειρήνης, εφ' ην ήλπιζες, τότε πως θέλεις κάμει εις το φρύαγμα του Ιορδάνου;
Εάν τρέξης μετά των πεζών:
Ο Ιερεμίας προφήτεψε για μια περίοδο κατά την οποία ο Ιούδας θα εισερχόταν σε ένα νέο επίπεδο διαμάχης με τον βασιλιά της Βαβυλώνας, τον Ναβουχοδονόσορα.
Τους έθεσε λοιπόν το εξής ερώτημα:
Εάν τρέξης μετά των πεζών και σε κάμωσι να ατονήσης, τότε πως θέλεις αντιπαραταχθή προς τους ίππους;
Aυτό είναι ένα ερώτημα που είναι σχετικό και με εμάς σήμερα.
Είχαμε δυσκολίες εν καιρώ ειρήνης, και θα λέγαμε τρέξαμε με τους πεζούς.
Τώρα όμως, σύμφωνα με τα λόγια του Ιερεμία, πρέπει να προσαρμοστούμε έτσι ώστε να γίνουμε ικανοί να
αντιπαραταχθούμε με τους ίππους, που αντιπροσωπεύουν το επόμενο επίπεδο πνευματικού πολέμου, και δυσκολίας.
Οι ίπποι γενικά μέσα στην Αγία Γραφή συμβολίζουν πόλεμο, και ιδιαίτερα τη δύναμη, και την ισχύ ενός στρατεύματος.
Τώρα τις τελευταίες αυτές ημέρες, θα διαμορφωθεί η προφητική εικόνα του λαού του Θεού, που ενώ ο Κύριος ανοίγει τα ισχυρά ύδατα της Ερυθράς θάλασσας και ο λαός τρέχει για να σωθεί στην αντίπερα όχθη, ταυτόχρονα, ο Φαραώ, επιστρατεύει το ποιο επίλεκτο και ισχυρό στράτευμα του, τους ιππείς, ώστε να σταματήσει την πορεία του λαού του Θεού προς τη λύτρωση.
`Έχουμε και τους 4 ίππους της Αποκάλυψης που αντιπροσωπεύουν τα γεγονότα που θα συμβούν αμέσως μετά την αρπαγή.
Η εκκλησία για να μη βρεθεί μέσα στη θλίψη, πρέπει να γυμναστεί, να προετοιμαστεί, ώστε να <<εκφύγει πάντα ταύτα τα μέλοντα να γίνωσι>>.
Δηλαδή πρέπει να τρέξουμε πνευματικά, ώστε αυτοί οι ίπποι με τους ιππείς τους να μήν μας προφτάσουν.
Πώς να τρέξουμε ενάντια στους ίππους?
Θα δούμε παρακάτω 8 Τρόπους γι`αυτό
1ος) τρόπος: Να τρέξουμε με σκέπη
(1Θεσ. 5:12 -13)
Σας παρακαλούμεν δε, αδελφοί, να γνωρίζητε τους όσοι κοπιάζουσι μεταξύ σας και είναι προεστώτές σας εν Κυρίω και σας νουθετούσι,
και να τιμάτε αυτούς εν αγάπη υπερεκπερισσού διά το έργον αυτών. Ειρηνεύετε μεταξύ σας.
Η πρώτη προτροπή του Παύλου είναι το να είμαστε κάτω από πνευματική εξουσία, προστασία, και σκέπη. (όταν λέμε για εξουσία μιλάμε για ευθύνη, και όχι κάποιον από πάνω μας να κατεξουσιάζει και να κάνει ότι αυτός θέλει, να περνά ότι εκείνος νομίζει σωστό χωρίς να δίνει όπως λέμε λογαριασμό σε κανέναν............
Η νοοτροπία του <<ελεύθερου σκοπευτή>> μπορεί να περνούσε <<εναντίων των πεζών>>, αλλά δεν πρόκειται να σταθεί εναντίων των <<ίππων>>.
Πρέπει να θεωρούμε την πνευματική εξουσία (ευθύνη) σαν ασπίδα που μας προστατεύει, πάντα όμως μιλάμε για την καλή εξουσία, γιατί αν η εξουσία είναι .........τότε για ποια προστασία μιλάμε......
Στην εκκλησία υπάρχει μια ασπίδα προσευχής για κάθε άτομο που έχει θέσει τον εαυτό του, η την οικογένειά του, κάτω από την πνευματική εξουσία.
Πρέπει να έχουμε ειρήνη μεταξύ μας, επειδή όταν επιτρέπουμε τη διαμάχη να περάσει μέσα στις οικογένειές μας, και στις εκκλησίες μας, το πνευματικό μας <<κάλυμμα>> σχίζεται.
Πρέπει το συντομότερο να επιδιορθώνουμε κάθε διαμάχη, να μην αφήνουμε να περνάει ο καιρός, με τη βοήθεια εκείνης πάνω από μας και να μην δίνουμε τόπο στον εχθρό ώστε να μας κατηγορήσει ενώπιον του Θεού για απείθεια.
2ος τρόπος: Να τρέξουμε με ενέργεια, θάρρος, και δύναμη.
(1Θεσ. 5:14 )
Σας παρακαλούμεν δε, αδελφοί, νουθετείτε τους ατάκτους, παρηγορείτε τους ολιγοψύχους, περιθάλπετε τους ασθενείς, μακροθυμείτε προς πάντας.
Η τεμπελιά, η συστολή και η αδυναμία, είναι οι τρείς τομείς πάνω στους οποίους τρέφεται ο εχθρός.(1Θεσ. 5:14 )
Σας παρακαλούμεν δε, αδελφοί, νουθετείτε τους ατάκτους, παρηγορείτε τους ολιγοψύχους, περιθάλπετε τους ασθενείς, μακροθυμείτε προς πάντας.
Επιτίθεται πάντα <<στα όπισθεν του ποιμνίου>>, σ`αυτούς που έχουν χαλαρώσει, σ`αυτούς που φοβούνται, και είναι πληγωμένοι.
Δεν μπορούμε να τρέξουμε αποτελεσματικά αν είμαστε πληγωμένοι.
Πρέπει να διεγείρουμε δια του Πνεύματος Του Θεού κάθε πιστό ώστε να γίνει θαρραλέος, αποφασιστικός, να τον θεραπεύσουμε από παλιές πληγές και αποτυχίες, ώστε να γίνει ικανός να <<αντιπαραταχθεί εναντίων των ίππων>>.3ος) τρόπος: Να τρέξουμε με συγχώρεση προς τους άλλους.
(1Θεσ. 5. 15)
Προσέχετε μη αποδίδη τις εις τινά κακόν αντί κακού, αλλά ζητείτε πάντοτε το αγαθόν και εις αλλήλους και εις πάντας.Εδώ ο απόστολος Παύλος μας λέει να συγχωρούμε και να μην ζητάμε να ανταποδώσουμε το κακό, μάλιστα στην πρός Ρωμαίους επιστολή μας λέει πάλι ο Παύλος να νικήσουμε το κακό δια του αγαθού.
Η συγχώρηση και η ενότητα είναι ΖΩΤΙΚΗ αυτή την ώρα.
Το να διατηρούμε πληγές, και κακίες, είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν, και το μόνο που θα εξυπηρετήσει είναι το να μας καθυστερήσει.
Ας αφήσουμε λοιπόν κάθε βάρος στα πόδια Του Κυρίου μας για να μπορούμε να τρέξουμε...
4ος) τρόπος: Να τρέξουμε με τη χαρά Του Κυρίου
(1Θεσ. 5:16 )
Πάντοτε χαίρετε,Δεν είναι δυνατόν να διατηρήσουμε τον πνευματικό ρυθμό που είναι αναγκαίος, παρά μόνον εφ`όσον διατηρήσουμε τη χαρά μας.
Ο Παύλος χρησιμοποίησε τον όρο χαίρετε, δέκα φορές στην προς Φιλιππησίους επιστολή, η οποία γράφηκε τον καιρό που ήταν φυλακισμένος!
Με τον τρόπο αυτό θα τρέξουμε χωρίς να αποκάμουμε, επειδή η χαρά Του Κυρίου είναι η δύναμις μας, γι`αυτό και λέει χαίρετε εν κυρίω πάντοτε, πάλι θέλω ειπεί χαίρετε.
(Φιλ. 4:4 )
Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε· πάλιν θέλω ειπεί, Χαίρετε.
5oς) τρόπος: Να τρέξουμε με προσευχή και ευχαριστία
Η ζωή της προσευχής μας πρέπει να γίνει συνεχής.
Καθώς οι καταστάσεις γύρω μας, μας κρατούν σε συνεχή συναγερμό, οι πιστοί πρέπει τώρα να διατηρούν το νου τους συντονισμένο στον Κύριο, προσευχόμενοι και δίνοντας ευχαριστία καθημερινά.
Είναι μια στάση διέγερσης, που προσφέρει ευχαριστία στη μέση όλων αυτών των περιστάσεων, με την πίστη ότι ο Θεός εργάζεται!
6ος) τρόπος: Να τρέξουμε με τη δύναμη του Πνεύματος
Κάτω από το τρομερό χρίσμα Του Πνεύματος, ο Ηλίας ξεπέρασε τα ισχυρά άλογα του Αχαάβ από το όρος Κάρμηλος μέχρι την Ιεζραέλ, περίπου 33 χιλιόμετρα. `ΑΒασιλ. ιη 46.
Η δύναμη του βαπτίσματος στο `Αγιο Πνεύμα, δεν είναι πια προαιρετικός εξοπλισμός, αλλά απαιτείται για να γίνουμε ικανοί να τρέξουμε με μεγαλύτερη δύναμη, και ταχύτητα.
Η Προφητεία είναι ένα από τα χαρίσματα του Πνεύματος.
Καθώς οι μέρες γίνονται όλο και ποιο σκοτινές μέσα στον κόσμο, αυτό το δώρο θα είναι όλο και ποιο ζωτικό, επειδή θα μας δίνει συνεχεί ενθάρυνση, και σοφία για να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες.
7ος) τρόπος: Να Τρέξουμε με αγιασμό
(1Θεσ. 5:23 )
Αυτός δε ο Θεός της ειρήνης είθε να σας αγιάση ολοκλήρως, και να διατηρηθή ολόκληρον το πνεύμά σας και η ψυχή και το σώμα αμέμπτως εν τη παρουσία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.Σ`αυτές τις τελευταίες ημέρες πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μη δεχόμαστε το κάθε τι που ακούμε ως <<Τάδε λέγει ο Κύριος>>.
Ο Σατανάς κάνει τώρα ότι μπορεί για να πλανίσει, και να φοβίσει, τους πιστούς.
Δεν πρέπει πλέον να βαδίζουμε σε γκρίζους και σκιώδεις χώρους, αλλά σε χώρους φωτινούς, ώστε να είμαστε σίγουροι, και βέβαιοι, ότι κάθε πράξη μας είναι ευσεβής, και με τάξη.
8ος) τρόπος: Nα τρέξουμε με την όραση
(1Θεσ. 5:24 )
Πιστός είναι εκείνος όστις σας καλεί, όστις και θέλει εκτελέσει.Τελικά είναι ανάγκη να είμαστε πιστοί στην κλήση μας, και στην όρασή μας, με τα μάτια μας προσυλομένα στο να κερδίζουμε ψυχές, και να αγγίζουμε τον κόσμο, πρίν επιστρέψει ο Κύριος στη γη.
Ας το κάνουμε με όλη μας την καρδιά, και τη δύναμη, μέχρι να έρθει ο Κύριος να μας παραλάβει στη δόξα Του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου