Υπάρχει κάτι “παραπάνω” από αυτό που βλέπουμε στις διαφημίσεις, στις συσκευασίες αλλά και γενικά σε ότι “περιβάλλει” κάθε είδος προϊόντος που καταναλώνουμε καθημερινά?
Πόσο υπαρκτά είναι τα “Υποσυνείδητα Μηνύματα“.
Πώς χρεισιμοποιούνται από τις εταιρίες ?
Οι αναλύσεις πολλές, οι αστικοί μύθοι το ίδιο.
Πολλές σελίδες έχουν γραφτεί από ψυχολόγους, ανθρώπους της διαφήμισης κατά πόσο αυτά τα μηνύματα υπάρχουν και πόσο μας επηρεάζουν !
Αν δούμε πολλές φορές σε μικρά καρέ την λέξη πείνα θα θέλουμε να φάμε?
Την λέξη sex, θα θέλουμε να κάνουμε sex ?
Οι ψυχολόγοι λένε ναι……. Ο αστικός μύθος λέει ότι αυτό είναι το λιγότερο…..υπάρχουν και βαθύτεροι λόγοι.Για αυτό δεν είναι μόνο ο χώρος της διαφήμισης αλλά ακόμα και στον χώρο των παιδικών ταινιών μπορούμε να βρούμε ανάλογα παραδείγματα με τέτοια μηνύματα για να “¨μυηθούν” τα παιδιά σε διάφορες “ιδέες”!
Ακολουθούν κάποια παραδείγματα! Οι κρίσεις δικές σας.
1 σχόλιο :
Apisteyto,pws pernane ola ayta "yposinidita" se emas kai ta paidia mas!!!
Δημοσίευση σχολίου