Blogger Widgets




11 Φεβρουαρίου 2011

Ο Θεός προστατεύει

Ψαλ. 62:5
Αλλά συ, ω ψυχή μου, επί τον Θεόν αναπαύου, διότι εξ αυτού κρέμαται η ελπίς μου.
Ψυχή μου αναπαύσου!
Ησύχασε! ξάπλωσε πάνω στο στήθος Του Κυρίου σου, και νιώσε την τρυφερή Του αγκαλιά, τη ζεστή και γεμάτη ειλικρίνεια αγκαλιά.
Πόση ανάγκη έχει η ταλαιπωρημένη ψυχή του ανθρώπου.
`Άβυσσος είναι, και χρειάζεται να αναπαυθεί μέσα από όλη αυτή  την ταλαιπωρία.
Επιτέλους! να ξεφύγει μέσα από την ανθρώπινη αιχμαλωσία που βρίσκετε, γιατί αιχμάλωτη είναι ακολουθώντας ένα κοσμικό πολιτικοθρησκευτικό σύστημα, που το κατευθύνουν τις περισσότερες φορές άνθρωποι που στόχος τους δεν είναι άλλος, από το να εξυπηρετούν τους δικούς τους σκοπούς, και τους σκοπούς κάθε συστήματος.
Δυστυχώς ο άνθρωπος κουράστηκε, λύγισε.
Δεν μπορεί άλλο την καταπίεση, δεν μπορεί να βλέπει άλλο την οικογένειά του να υποφέρει, οικονομικά  να καταρρέει, την αρρώστια να μαστίζει τα σώματά τους, το άγχος να τον κυριεύει, και εκτός των άλλων να βλέπει τον συνάνθρωπό του τον ίδιο, με τα ίδια ίσως προβλήματα, να μην νοιάζεται καθόλου γι`αυτόν, να τον αγνοεί, μη ζητώντας τίποτα άλλο από μια παρηγοριά, από μια ανθρώπινη αγκαλιά και αγάπη, από μια στήριξη μέσα σ`αυτό το μονοπάτι της ζωής.
Δυστυχώς ο άνθρωπος έμεινε μόνος.
Είναι πολύ δύσκολο να μένεις μόνος, κοιτάξτε όλους εκείνους που έχασαν κάποιο δικό τους αγαπητό πρόσωπο, και έμειναν μόνοι..........
Τα λόγια πολλές φορές δεν χρειάζονται.
Αυτό που χρειάζεται είναι ένα.
Η επέμβαση του ζωντανού, και αληθινού Θεού σε κάθε καρδιά ανθρώπου, να την πλημμυρίσει  από χαρά και ανάπαυση έστω και αν οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι.
Ο Θεός θέλει  να δώσει ελευθερία, και ανάπαυση στον άνθρωπο, φτάνει εκείνος να τη ζητήσει απ`αυτόν.
Ο Δαυίδ ήξερε από ποιόν να ζητήσει.
Δεν πήγε πουθενά αλλού.
Δεν έτρεξε σε κανένα άνθρωπο, δεν πήγε σε κανένα άλλο φρέαρ για ξεδίψασμα, αλλά πήγε κατευθείαν στην ίδια την  Πηγή, στον Κύριο της δόξας.
Ο Ιησούς χριστός είπε..
Ιωάν. Z:37 Εάν τις διψά, ας έρχηται προς εμέ και ας πίνη.
Λέει επίσης: 
Ματθ. 11:28 Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπαύσει.
 Ο Δαυίδ λοιπόν ζητούσε ανάπαυση στον Κύριο γιατί πραγματικά αυτός, και μόνον αυτός ήταν η ελπίδα του, και ο οδηγός της ζωής του.
-Κάποτε ένας χριστιανός έμπορος είχε προγραμματίσει ένα ταξίδι σε κάποια κοντινή πόλη για δουλειές.
Εκεί όμως που ετοίμαζε τη βαλίτσα του, ένιωσε άξαφνα αδιαθεσία και αναγκάστηκε να αναβάλει το ταξίδι. 
`Έμεινε στο κρεβάτι αρκετές μέρες.
`Όταν ανάρρωσε είχε χάσει την ευκαιρία γι`αυτό το ταξίδι.
Στενοχωρήθηκε λίγο, αλλά σκέφτηκε.
Ο Κύριος ξέρει καλύτερα. Και ησύχασε.
Αρκετά χρόνια αργότερα συνέβη να επισκεφτεί κάποιον στις φυλακές, και εκεί τον πλησίασε ένας άλλος κατάδικος και του είπε:
Θυμάσαι τότε που σχεδίαζες ένα ταξίδι και αρρώστησες ξαφνικά?
Γλίτωσες παρατρίχα γιατί εγώ με κάτι άλλους που ξέραμε ότι θα έχεις μαζί σου τόσα πολλά χρήματα, παραφυλάγαμε το δρόμο, να σε σκοτώσουμε. και να σε ληστέψουμε!!
- Τι λέτε δεν είναι θαυμάσιο το Χέρι Του Θεού?
Βεβαίως και είναι.
Είναι πραγματική ανάπαυση να ξέρεις ότι βρίσκεσαι στην παλάμη Του Θεού.
Είναι ανείπωτη ανακούφιση  να νιώθεις ότι σε περικυκλώνει η αγάπη και η φροντίδα Του Ουράνιου Πατέρα σου.
Είναι ασύγκριτη ειρήνη να έχεις Τον Κύριο σου να αποφασίζει, και να κανονίζει  για σένα.
Ποιος ο λόγος να μεριμνάς,  να φοβάσαι, και να βάζεις χίλια δυο στο νου σου?
Αν σταματήσεις να τα κρατάς εσύ στα χέρια σου, και Του τα παραδώσεις όλα, η ειρήνη Του, και η χαρά Του, θα βασιλεύουν στην καρδιά σου.
Αν καθώς διαβάζεις αυτό το μήνυμα έχεις ανάγκη την επέμβαση Του Θεού μέσα στη ζωή σου, κάνε αυτή την προσευχή μαζί μου.
Κύριε μου, μάθε με να αναπαύομαι κάθε μέρα στο Άγιο θέλημά Σου, να μην επιμένω στο ανόητο δικό μου.
Εσύ ξέρεις καλύτερα, γιατί είσαι σοφός, και `Άγιος Θεός.
Γνωρίζεις τις παγίδες που βρίσκονται μπροστά μου, και μπορείς να με αποτρέψεις απ`αυτές.
παραδίνομαι στα δικά Σου, και ασφαλή χέρια να οδηγήσουν τη ζωή μου.
Γέμισε την ψυχή μου με χαρά και ανάπαυση, ώστε να ζω με ειρήνη μέσα μου που τόσο ανάγκη έχω.
Σ`ευχαριστώ, και ξέρω ότι εσύ εισάκουσες ήδη την προσευχή μου. Αμήν.

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Ο Κύριος να σε ευλογεί αδελφέ!
Το:
"Mας ενδιαφέρη το δικό σας σχόλιο πάνω σ`αυτό το θέμα"
έχει ένα ορθογραφικό λαθάκι: ενδιαφέρει

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη