Blogger Widgets




22 Ιανουαρίου 2011

Πώς μας βλέπει ο ειδικός?

Ρωμ. 7:18
Διότι εξεύρω ότι δεν κατοικεί εν εμοί, τουτέστιν εν τη σαρκί μου, αγαθόν· επειδή το θέλειν πάρεστιν εις εμέ, το πράττειν όμως το καλόν δεν ευρίσκω·

`Ένας νεαρός πήγε στην Ιταλία για σπουδές.
`Όμως κατά την παραμονή του εκεί, γνώρισε μια κοπέλα και την έφερε στην Ελλάδα.
Αγαπήθηκαν, και η αγάπη τους ήταν  μεγάλη με αποτέλεσμα να παντρευτούν, και να ζουν ευτυχισμένοι.
Μια μέρα ειδοποίησαν την κοπέλα ότι η μητέρα της στην Ιταλία είναι άρρωστη στο νοσοκομείο.
Αμέσως πήρε το αεροπλάνο και πήγε να βρεθεί κοντά της στη δύσκολη αυτή ώρα.

Συνέβη κάτι το απροσδόκητο όμως..
Μόλις συναντήθηκε με το γιατρό της μητέρας της, εκείνος την κοίταξε λίγο ποιο προσεκτικά, και πολύ ανήσυχος της είπε:  <<Πηγαίνετε σας παρακαλώ κάτω στο ακτινολογικό, και βγάλτε μια ακτινογραφία, και ελάτε ξανά να σας δω>>.
Δεν καταλαβαίνω γιατρέ τι συμβαίνει?
Τη μητέρα μου ήλθα να δω, αυτή είναι η άρρωστη, και όχι εγώ.
Είναι κάτι  σοβαρό που πρέπει να ξέρω?
Αφήστε τη μητέρα σας, και πηγαίνετε για την ακτινογραφία.


Γύρισε με την ακτινογραφία στο χέρι.
Τι έγινε γιατρέ? υπάρχει κανένα πρόβλημα?
Ο γιατρός την κοίταξε και πάλι δαγκώνοντας τα χείλη του, κουνώντας το κεφάλι, και της είπε:
Λυπάμαι πολύ, αλλά πρέπει να στο πω.
`Έχεις τρεις μήνες ζωή.  Η κοπέλα αυτή έζησε τελικά έξη μήνες.
Είχε προχωρημένο καρκίνο στο συκώτι, και δεν το ήξερε.
Αγαπητοί μου, πώς μας βλέπει Ο Θεός?
Τι βλέπει μέσα μας?
`Έχουμε ο κάθε ένας μας μια ιδέα για τον εαυτό μας.
Εγώ είμαι ο Τάδε..  Εγώ είμαι ο.......
Ποιος είσαι άνθρωπε?
Ξέρεις τι είσαι? Δες  μέσα στην Αγά Γραφή να γνωρίσεις τη φύση σου.
Λένε ορισμένοι. Εγώ? είμαι καλός άνθρωπος. Κοιτάζω πάντα να κάνω το καλό.
Δεν θέλω το κακό κανενός ανθρώπου. Δεν το ακούμε συνεχώς?
`Άλλοι πάλι λένε. Δεν με πειράζει αν ο άλλος έχει περιουσία.
Αν κάποιος έχει ανάγκη εγώ τον βοηθώ, και μάλιστα δεν το λέω πουθενά. Και την άλλη μέρα το ξέρουν όλα τα προάστια και όλα τα περίχωρα.
Εγώ δεν κλέβω....... Η ακούμε το άλλο. Να  εγώ ψέματα δεν λέω,  ρώτησε και το φίλο μου τον ......
Εγώ πάω εκκλησία, και ξέρεις όλα αυτά τα έχω σταματήσει........  ποια έχεις σταματήσει?
Αχ!  Θεέ μου τι  ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Και πόσα άλλα ακόμα μπορούμε να πούμε.
Το θέμα είναι το Ποιόν κοροϊδεύουμε.  Τον Θεό? η τον εαυτό μας?
Ο Λόγος Του Θεού βροντοφωνάξει. 

Ρωμ. 3:10 -  19
 Όπως είναι γραμμένο, ότι: «Δεν υπάρχει δίκαιος ούτε ένας·
δεν υπάρχει κάποιος που να έχει σύνεση· δεν υπάρχει κάποιος που να εκζητάει τον Θεό.
 Όλοι παρεξέκλιναν, μαζί εξαχρειώθηκαν· δεν υπάρχει αυτός που πράττει το αγαθό· δεν υπάρχει ούτε ένας».
 «Τάφος ανοιγμένος είναι το λαρύγγι τους· με τις γλώσσες τους μιλούσαν δόλια»· «δηλητήριο από οχιές υπάρχει κάτω από τα χείλη τους».


 Των οποίων «το στόμα είναι γεμάτο από κατάρα και πικρία».


 «Τα πόδια τους είναι γρήγορα στο να χύσουν αίμα».


 «Ερήμωση και ταλαιπωρία είναι στους δρόμους τους·

 και δρόμον ειρήνης δεν γνώρισαν».


 «Δεν υπάρχει ο φόβος Θεού μπροστά στα μάτια τους». 

 Και ξέρουμε ότι όσα λέει ο νόμος, μιλάει προς εκείνους που είναι κάτω από τον νόμο· ώστε να φράξει κάθε στόμα, και ολόκληρος ο κόσμος να γίνει υπόδικος στον Θεό.

Επίσης παρακάτω στο 23 εδάφιο λέει ο κύριος

Ρωμ. 3:23 δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού·
Ποιος λοιπόν είσαι άνθρωπε?
Δεν υπάρχει ούτε ένας καθαρός. `Αρα πού καυχιέσαι?
Στη θέση σου? στο αξίωμά σου? Στην προσωπικότητά σου?  στη δικαιοσύνη σου μήπως?
Ξέρεις εγώ είμαι δίκαιος άνθρωπος, και μ`αρέσει η δικαιοσύνη...........
Ε? που καυχιέσαι τελικά?
Ξέρεις κάτι?
Χρειαζόμαστε μια καινούργια καρδιά. Δεν πέρνη επιδιορθώσεις η παλιά.
Και αυτός που μπορεί να χτίσει μέσα μας αυτή την καρδιά είναι μόνο Ο Ιησούς Χριστός.
Είναι ο μόνος που γνωρίζει κάθε καρδιά, βλέπει κάθε καρδιά  το τί είναι.
Αυτός!
Ναί μόνο αυτός μπορεί να χτίσει μέσα σου Νέα καρδιά. Μόνο αυτός. Αν,
Αν του την παραδώσεις.
Αν του πεις Κύριε Ιησού έλα και στην δική μου καρδιά.
Σου παραδίνω την γεμάτη από αρρώστια καρδιά μου, την απατηλή, και λασπωμένη καρδιά.
Την καρδιά που είναι πιτσιλισμένη από την αμαρτία, το ψέμα, την υπερηφάνεια, την υποκρισία, την δολιότητα, έλα , έλα Κύριε  σε παρακαλώ, σε χρειάζομαι όσο τίποτε άλλο στον κόσμο.
Έλα όπως εκείνος ο γιατρός  της ιστορίας, που διέκρινε την αρρώστια  και το θάνατο μέσα στην κοπέλα, και θεράπευσε με. Δώσε μου ζωή, ΓΙΑΤΊ ΕΊΣΑΙ Η ΖΩΉ.
Εσύ είσαι Θεός σωτηρίας, και της αποκατάστασης.
Ο μόνος που πέθανε για μένα στο σταυρό, ο αναμάρτητος.
Κύριε μου,  Εσύ  βλέπεις τι πρέπει μέσα μου ακόμα να αλλάξει, ποια κομμάτια της καρδιάς μου δεν σου αρέσουν, και δούλεψε πάνω μου με το Πνεύμα Σου, ώστε όλη μου η ζωή, να Σου ανήκει, να σε δοξάζει, να σε υπηρετεί αμήν.

Και κάτι ακόμα.
ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΣΟΙ ΕΔΩ ΣΤΗ ΓΗ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ  ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΘΕΟ
Ακούστε τον παρακάτω ύμνο


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη