Blogger Widgets




10 Ιουλίου 2010

Η Παναγία η Ποδοσφαιρίτισσα


ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ........ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ, Η ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ?
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΗ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ.
ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΕΜΑΘΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ...........ΚΑΙ ΑΣ ΤΡΕΞΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ..........
Οι εικόνες προέρχονται από την Ουκρανία.
Μια ποδοσφαιρική ομάδα, αποφασίζει να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, βάζοντας τα…«μεγάλα μέσα».
Όπως καταλαβαίνετε, με τέτοια υψηλή προστασία, η απόκτηση του τροπαίου, αποτελεί πλέον μια τυπική διαδικασία…


Παναγία η Ποδοσφαιρίτισσα - 1



Παναγία η Ποδοσφαιρίτισσα - 2




Orthodox Church Icon 2

Orthodox Church Icon 3
Orthodox Church Icon 4
Orthodox Church Icon 5
Orthodox Church Icon 6
Orthodox Church Icon 7
Orthodox Church Icon 8
Orthodox Church Icon 9
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ...................

3 σχόλια :

POSEIDON είπε...

ΑΔΕΡΦΙΑ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΕΙ Κ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ!

Unknown είπε...

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΓΙ`ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΑΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΗΝ ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΡΙΜΝΕΣ. ΟΠΩΣ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ...

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη