Blogger Widgets




1 Μαΐου 2010

• ΜΑΪΟΣ ΚΑΙ ΓΑΜΟΣ


Ο Μάιος θεωρείται από το λαό μας ακατάλληλος μήνας για την τέλεση γάμων. Έθιμο που ξεκινάει από τους ρωμαϊκούς χρόνους που αυτό το μήνα γιόρταζαν τα «Λεμούρια» μια γιορτή προς τιμή των νεκρών. Πολλοί δεν παντρεύονται το Μάιο γιατί πιστεύουν πως ο γάμος τους δεν θα πάει καλά.
Είναι αυτό αλλήθεια?
θέλω σήμερα μ`αυτά τα απλά και λίγα λόγια να δώσω να καταλάβουμε πώς οι ημέρες, και οι μήνες, δεν έχουν καμία σημασία, δεν πέζουν κανένα ρόλο αν ο γάμος σου πετύχει, η όχι.
Ο Λόγος Τού Κυρίου λέει
(Γαλ. 4:1011Δίνετε ιδιαίτερη σημασία σε ορισμένες μέρες και σε ορισμένους μήνες και σε εποχές και χρόνια!
Φοβάμαι μήπως και κοπίασα άσκοπα για σας! Τι μας λέει εδώ? γιατί δίνετε σημασία σε μέρες, η και μήνες? γιατί ζείς με τέτοια σκλαβιά μέσα στη ζωή σου? ελευθερώσου, από όλλα αυτά, θέλει να σου πεί το Πνεύμα Του Θεού.

Πείτε μου, όλοι οι άλλοι γάμοι οι οποίοι έγειναν κάποιον άλλον μήνα, γιατί χάλασαν?
Δεν είναι ένα σοβαρό ερώτημα?
Θέλω να προβληματιστείς σήμερα πρός το καλό, και να καταλάβεις ότι δεν έχει σημασία ποιόν μήνα θα παντρευτείς, (Μάιο) σημασία έχει πού έχεις στηρίξει το γάμο σου.
Η Αγία γραφή λέει.

Ματθ. 7:24 -27 «Καθέναν λοιπόν, που ακούει τα λόγια μου τούτα και τα εκτελεί, θα τον παρομοιάσω με φρόνιμο άνθρωπο, που έχτισε το σπίτι του πάνω στην πέτρα. Και κατέβηκε η βροχή και ήρθαν τα ποτάμια και φύσηξαν οι άνεμοι και έπεσαν με ορμή πάνω στο σπίτι εκείνο, μα δεν γκρεμίστηκε, γιατί είχε θεμελιωθεί επάνω στην πέτρα. Απεναντίας, καθένας που ακούει τα λόγια μου τούτα και δεν τα εφαρμόζει, θα μοιάσει σε ανόητο άνθρωπο, που έχτισε το σπίτι του επάνω στην άμμο. Και κατέβηκε η βροχή και ήρθαν τα ποτάμια και φύσηξαν οι άνεμοι και χτύπησαν το σπίτι εκείνο και τότε έπεσε και ήταν το πέσιμό του ολοκληρωτικό».

Διάλεξε πού θα κτίσεις το σπιτικό σου, πάνω στην πέτρα που είναι ο Χριστός, η πάνω στην άμμο που είναι τα σαρκικά, δικά σου έργα, και στηρίγματα?

Είμαι παντρεμένος στις 7 Μαίου 1989 και έχω 21 χρόνια γάμου.
Ο γάμος μου είναι ευλογημένος μέχρι και σήμερα, και θα εξακολουθεί να είναι μέχρι την ώρα που ο Κύριος Ιησούς θα με καλέσει στην παρουσία του, και αυτό γιατί στήριξα το γάμο μου σ`αυτόν.

Βλέπετε δεν μας επηρέασε η ημέρα, η ο Μήνας, για να έχουμε ένα καλό γάμο, Αυτός που επηρέασε το γάμο μου είναι ο Χριστός, και θέλει να επηρεάσει και το δικό σου.
Κάλεσέ τον για να κάνει και σε σένα το ίδιο.
Και μη φοβάσαι τους Μήνες, και τις ημέρες, ανήκουν στο Θεό, φτάνει να είσαι μαζί Του.
Αν ο γάμος σου περνά κάποια κρίσι, και μπορώ να φανώ χρήσιμος σε σένα, με κάποια συμβουλή, η και προσευχή, επικοινώνησε μαζί μου.
Ο Κύριος Ιησούς να Σας ευλογεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη