Blogger Widgets




16 Απριλίου 2010

Ο 23ος Ψαλμός (κγ')
Ο Κύριος είναι ο ποιμήν μου,
δεν θέλω στερηθή ουδενός.
Εις βοσκάς χλοεράς με ανέπαυσεν,
εις ύδατα αναπαύσεως με ωδήγησεν.
Ηνώρθωσε την ψυχήν μου,
με ωδήγησε διά τρίβων δικαιοσύνης ένεκεν του ονόματος Αυτού.
Και εν κοιλάδι σκιάς θανάτου εάν περιπατήσω, δεν θέλω φοβηθή κακόν,
διότι Συ είσαι μετ’ εμού,
η ράβδος Σου και η βακτηρία Σου, αύται με παρηγορούσιν.
Ητοίμασας έμπροσθέν μου τράπεζαν απέναντι των εχθρών μου,
ήλειψας εν ελαίω την κεφαλήν μου,
το ποτήριόν μου υπερχειλίζει.
Βεβαίως χάρις και έλεος θέλουσι με ακολουθεί πάσας τας ημέρας της ζωής μου,
και θέλω κατοικεί εν τω οίκω του Κυρίου εις μακρότητα ημερών.

Το 23ο κανάλι
Η τηλεόραση είναι ο ποιμήν μου.
Δεν θέλω στερηθή ουδενός.
Η πνευματική μου ανάπτυξη μπορεί να περιμένει.
Σε αναπαυτικές πολυθρόνες την απολαμβάνω.
Σε τρικυμισμένα νερά οδηγεί την ψυχή μου.
Με οδηγεί μακριά από τον Λόγο του Θεού.
Υποδούλωσε την ψυχή μου και απαιτεί
όλο το χρόνο μου.
Με οδηγεί σε μονοπάτια αδικίας
γιατί αυτό είναι το περιεχόμενό της.
Ακόμα και στην κοιλάδα της σκιάς του θανάτου
όταν περπατάω και όταν με γεμίζει φόβο και φρίκη
δεν θέλω να την αποχωρισθώ.
Οι διαφημίσεις της, οι εκπομπές της, τα σήριαλ
αυτά με στηρίζουν και με παρηγορούν.
Ετοιμάζει κάθε μέρα μπροστά σε μένα
και την οικογένειά μου
τραπέζι εμπορικό, πλούσιο σε αδικία, βία και σεξ.
Γεμίζει το κεφάλι μου με ιδέες κοσμικές,
σαρκικές, ανόητες και επικίνδυνες.
Το ποτήρι της ψυχής μου υπερχειλίζει
από επιθυμίες και είδωλα τηλεοπτικά.
Βεβαίως οκνηρία, απραξία, σπατάλη του χρόνου μου
και αδιαφορία θα με ακολουθούν
όλες τις ημέρες της ζωής μου.
Και θα κατοικώ στον κόσμο του σατανά
κάθε μέρα εδώ κάτω στη γη, αλλά και αιώνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη