Blogger Widgets




21 Μαρτίου 2010

ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ


Ειμαι η ασπιδα της προστασιας σου. Πολλες φορες αναρωτιεσαι που Ειμαι
οταν η μαχη ωρυεται γυρω σου, αισθανεσαι εγκατελειμενος στο πεδιο της
μαχης. Μην φοβασαι ,μην ολιγοπιστεις. Εγω Ειμαι εδω, και παντα υπερνικω.


Θα σε προστατεψω αλλα εσυ πρεπει να με εμπιστευτεις.
Καποιες φορες θα σε οδηγω σε καταφυγη για ασφαλεια η αποκατασταση.
Αλλοτε θα σου ζητω να ερθεις μαζι Μου στην πρωτη γραμμη της μαχης.



Η αληθεια ειναι οτι μπορω να εξαλειψω καθε γιγαντα που απειλει την
ζωη σου, αλλα οπως ο Δαυιδ, ο μικρος βοσκος, ειναι δικη σου επιλογη
να σπρωξεις μπροστα να παρεις πετρες και να αντιμετωπισεις τον
γιγαντα σου.


Μου αρεσει να αποδυκνειω την δυναμη Μου οταν η διαφορα ειναι
μεγαλη και η ελπιδα μικρη.
Ειμαι το Καταφυγειο σου και ο Λυτρωτης σου -
Θα σε προστατευσω οπου και αν εισαι!

Με αγαπη

Ο Βασιλιας σου

Ο προστατευων σε.


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΛΙΤΣΑ ΒΑΡΔΑΒΑ
(Απο το βιβλιο..."His Princess love letters from your King")

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη