Blogger Widgets




15 Οκτωβρίου 2012

God of wonders (O Θεός των θαυμάτων)

`Ενα ντοκιμαντέρ με τα θαυμάσια Του Κυρίου μας!
Παρακολουθήστε το, και γεμίσετε με το μεγαλείο Του!!

God of Wonders 10 

  God of Wonders 9

 
God of Wonders 8


 God of Wonders 5


 God of Wonders 4


 God of Wonders 3


 God of Wonders 2



 


 God of Wonders




 God of Wonders Intorduction



Θεός Θαυμάτων (Εισαγωγή) - God of Wonders

 

Το θαύμα των φυτών - God of Wonders

 

Το θαύμα του Ήλιου& άστρων God of Wonders

 

Το θαύμα των καταιγίδων - God of Wonders

 

 Το θαύμα του Σύμπαντος - God of Wonders

 

μπείτε στο επίσημο site  http://www.godofwondersvideo.org/chapters.htm, για να δείτε όλο το ντοκιμαντέρ, ή στη διεύθυνση http://www.youtube.com/playlist?list=PLE3580447F1E3426A&feature=view_all, για να το κατεβάσετε, σε περισσότερες από 30 γλώσσες.

xristianikanea.blogspot.gr

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια σε αυτόν που μετάφρασε αυτό το εκπληκτικό ντοκιμαντέρ Ο Θεός να τον ευλογεί έκανε πολύ καλά !
Αυτό το ντοκιμαντέρ είναι που με οδήγησε ο Ο Κύριος να δώ οταν περνούσαν σκέψεις αμφιβολίας και απιστίας οταν ήμουν μικρότερος και η πίστη μου ήθελε αποδήξεις , λοιπόν καθώς ήμουν στο Youtube ο κύριος μου έδωσε αυτό το όνομα στο νού μου GOD OF WONDERS αυτήν για μένα ήταν η απάντηση στο πρόβλημα μου , το είδα όλο στα αγγλικά γέμισα με πίστη και αυτές οι αμφιβολίες δεν ξανάρθαν στο μυαλό μου .
Οποιος το δεί θα ευλογιθεί πραγματικά με το τι υπέροχος είναι ο Θαυμαστός Θεός μας και θα βλέπει την Φύση με άλλο μάτι σαν καθρέφτη της τελοιότητας του Θεού .
Υπηρετούμε ενα θαυμάσιο Θεό που ότι δημιουργεί είναι τέλοιο και ας τον αφήσουμε πραγματικά να κάνει το θαυμάσιο έργο μεσα στην ζωή μας αυτό θα είναι ακόμα πιο αξιοθαύμαστο και απο την ίδια την φύση .
Σας ευλογώ στο όνομα του Παντοδύναμου Θεόυ μας Ιησού .

Βαρθολομαίος (Βάκης)

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη