Blogger Widgets




16 Οκτωβρίου 2012

Πως να θεραπεύσεις την καρδιά σου

Θέλεις να θεραπευθεί η καρδιά σου?
Η προϋπόθεση για τη θεραπεία της καρδιάς  είναι, ότι κάποιος έχει κάνει τον Ιησού Χριστό, Κύριο της καρδιάς του/της. 

Το απόλυτα πρώτο βήμα στη θεραπεία της καρδιάς είναι το να ζητήσεις από τον Ιησού να σου δώσει μια νέα καρδιά και ένα νέο πνεύμα (Ιεζεκιήλ λς:26-27).
Και θέλω δώσει εις εσάς καρδίαν νέαν, και πνεύμα νέον θέλω εμβάλει εν υμίν, και αποσπάσας την λιθίνην καρδίαν από της σαρκός σας θέλω δώσει εις εσάς καρδίαν σαρκίνην.
Και θέλω εμβάλει εν υμίν το Πνεύμα μου και σας κάμει να περιπατήτε εν τοις διατάγμασί μου και να φυλάττητε τας κρίσεις μου και να εκτελήτε αυτάς.

Αυτό συμβαίνει την ώρα της σωτηρίας, όταν ζητήσεις από τον Ιησού Χριστό να εισέλθει στην καρδιά σου, ως Κύριος και Σωτήρας σου. 
Βλέπεις, ο άνθρωπος δημιουργήθηκε να είναι άδειος στο βάθος του.  Είμαστε αγγεία και πρέπει να γεμίσουμε με κάτι. (2Κορ. 4:7)
Έχομεν δε τον θησαυρόν τούτον εις οστράκινα σκεύη, διά να ήναι η υπερβολή της δυνάμεως του Θεού και ουχί εξ ημών,

Είμαστε ναοί και πρέπει να κατοικηθούμε από το Θεό. (1Κορ. 6:19) Η δεν εξεύρετε ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος του εν υμίν, το οποίον έχετε από Θεού, και δεν είσθε κύριοι εαυτών; Ο Θεός αυτού του σύμπαντος, επιθυμεί να σε γεμίσει και να σε ελέγξει από μέσα.  Επιθυμεί να επικοινωνήσει και να έχει κοινωνία μαζί σου, μέσα από την καρδιά και το πνεύμα σου.   
Αυτό θα το κάνει εάν τον προσκαλέσεις στη ζωή σου, στην καρδιά και την ψυχή σου. 
Εισέρχεται, όταν Του δώσεις τα ηνία της ζωής σου, όταν αναγνωρίσεις τη νόμιμη θέση Του ως Κύριο και Σωτήρα της ζωής σου.  
Κατόπιν, παίρνει τη θέση Του πάνω στο θρόνο της ζωής σου, ξεπλένει την αμαρτία σου και αποκαθιστά την κοινωνία μαζί σου δια μέσου του Αγίου Πνεύματος, το οποίο ενώνει με το πνεύμα σου.  
Κυριολεκτικά ενώνεται με το πνεύμα σου (2Κορ. 6:17)
Διά τούτο. Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αποχωρίσθητε, λέγει Κύριος, και μη εγγίσητε ακάθαρτον, και εγώ θέλω σας δεχθή,
και αρχίζει να ρέει αβίαστα προς τα έξω, από τα βάθη της καρδιάς σου.

 Έτσι, πρέπει να αναρωτηθείς: "Ποιος κυβερνά τη ζωή μου; 
 Την έχω παραδώσει στον Κύριο, το δημιουργό του κόσμου, ή την κυβερνάω εγώ;" (Ησ. 53:6) Πάντες ημείς επλανήθημεν ως πρόβατα· εστράφημεν έκαστος εις την οδόν αυτού· και ο Κύριος έθεσεν επ' αυτόν την ανομίαν πάντων ημών.Εάν δεν έχεις δώσει τη ζωή σου στην κυριότητα του Ιησού Χριστού, πρέπει να το κάνεις τώρα με μια προσευχή μετάνοιας.  Προσευχήσου ως εξής από την καρδιά σου: 
"Αγαπητέ Κύριε Θεέ, σε αναγνωρίζω ως Κύριο και Σωτήρα μου. Μετανοώ και επιστρέφω από τη δική μου αμαρτωλή οδό και αναγνωρίζω ότι έχεις το δικαίωμα στα ηνία της ζωής μου. Επανατοποθετώ τη ζωή μου κάτω από το δικό Σου έλεγχο όπου και θα έπρεπε να ήταν από την πρώτη μου μέρα.
"Αναγνωρίζω την αμαρτωλότητά μου, την ισχυρογνωμοσύνη, και το πείσμα μου και μετανοώ γι' αυτές τις αμαρτίες όπως και για όλες τις υπόλοιπες οι οποίες προήλθαν από την αχαλίνωτη ζωή μου. 

Σε αναγνωρίζω ως Εκείνον στον οποίο θα έρθω για οδηγία στη ζωή μου από αυτήν την ημέρα και μετά. 
Ζητώ, ώστε το αίμα του Ιησού Χριστού το οποίο χύθηκε στο Γολγοθά, να σκεπάσει τις αμαρτίες μου και να τις απομακρύνει όσο μακριά απέχει η Ανατολή από τη Δύση.
 Ας μην τις ενθυμηθείς πλέον.
"Δίδαξέ με την οδό Σου. 

Καθοδήγησέ με στην οδό που πρέπει να βαδίσω. 
Από αυτήν την ημέρα και στο εξής, σε θεωρώ ως τον Κύριο και Σωτήρα μου. 
Σε ευχαριστώ για το δώρο της αιώνιας ζωής, για τη ζωή τόσο τώρα όσο και στην αιωνιότητα. 
Σε προσκυνώ Κύριε. Στο όνομα του Ιησού Χριστού, Αμήν."
Kαι μην ξεχάσης ότι, εάν αντιστέκεσαι στο Θεό και δεν Τον κάνεις Κύριό σου,τότε η ζωή σου θα συνεχίσει να έχει πολλά προβλήματα, και η δυνατότητά σου να θεραπευτείς θα εμποδιστεί πολύ. 

Αυτός είναι ο Κύριος των πάντων.
 Άφησέ Τον λοιπόν να γίνει Κύριος της ζωής σου, ώστε αυτή να μπορεί να ευλογηθεί και έτσι η θεραπεία σου να γίνει γρήγορη και πλήρης. 
Απο το βιβλίο: Προσευχές που θεραπεύουν την καρδιά του Mark και της Patti Virkler

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Πήγαινε!

Eπέστρεψε στο Χριστό

Φυλαχτείτε από ένα σοβαρό σύνδρομο....

Που είναι οι άνδρες?

Τρέξε για τη ζωή σου!

Ξύπνα εκκλησία!

Προσευχηθείτε για τη δύναμη του Θεού

Υπάρχει Ένας Άλλος Κόσμος

Zώντας την αγάπη